Ahojky, nakonec jsem přece jen přidala další. Po té, co jsem se doplazila skoro po čtyřech domů ze školy, jsem opravila další kapitolu. Ještě že je dnes pátek a nemusím do školy. xD Bella vychladne a usmíří se s Edwardem. Edward jí slíbí, že... A objeví se tu návštěva. Snad se bude líbit a přidáte komentáře. :) Vaše Alex ♥♥♥
03.10.2010 (19:30) • Alex00 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1435×
!Důležité!
Jen chci upozornit, že povídku mám napsanou do 6. kapitoly a bude jen na Vás, jestli nechám otevřený konec nebo budu psát druhou sérii. Viděla bych to na pokračování, ale musíte si vybrat.
♥♥♥
Vztek mě ale brzo přešel. Potřebovala jsem se setkat znovu s Edwardem. Zapnula jsem svůj velmi starý počítač. Ťukala jsem netrpělivě prsty na klávesnici. Nebyl tu Edward, aby mi dal svou ruku přes moji, protože ho to nervovalo. Po velmi dlouhé době počítač naběhl. Podívala jsem se do emailu. Ve schránce jsem měla jen jeden email a to od René. Nechtělo se mi jí psát dlouhý email, jak se mám, co dělám atd. Napsala jsem stručný email Edwardovi.
Ahoj, potřebuji s Tebou mluvit.
Když se to odeslalo, tak jsem zase pěkně vypnula počítač. Popadla jsem svoji oblíbenou knížku Na větrné hůrce. Knížka mě jako pokaždé vtáhla do děje.
Probralo mě, když se ozvalo zaťukání na mé okno. Byl to Edward. Asi si přečetl můj email. Rychle jsem mu otevřela. Vklouzl otevřeným oknem do mého pokoje.
„Edwarde, moc mě to mrzí,” spustila jsem na něj. Vůbec mi nevadilo, že jsem na něj křičela, ani to co jsem mu řekla. Snažila jsem se tvářit důvěryhodně. Zdálo se mi, že mi to sežral.
„Pss, nemluv,” zašeptal. Vzal můj obličej do rukou. Zvolna mě něžně políbil. Nic to se mnou nedělalo. Bylo to, jakoby mě líbal kamarád. Nic. Aby to nebylo podezřelé začala jsem ho také líbat. Rychle se ode mě odtáhl. To jeho sebeovládaní. To už jiný nebude, nebo ano? Ptala jsem se sebe sama. Věděla jsem správnou odpovědět. Usmál se na mě. Pokusila jsem se na něj usmát, ale podle Edwardova výrazu se mi to asi nepovedlo.
„Řekni mi prosím, co se děje?” zeptal se mě naléhavě. Jen jsem se pomaličku usmála.
„Nechci o tom mluvit,” pravila jsem vyhýbavě. Už nic neřekl. Jen mě objal. Stála jsem tam a objímala jsem ho. Měla jsem z toho špatný pocit. Neměla bych mu to říct? Radši ne. Dál jsem to neřešila. Edward se na mě podíval.
„Už víš, co by sis přála k narozeninám?“ zeptal se mě. V očích se mu nadějně blýskalo, strašně rád mi něco dával s mým svolením nebo bez něj.
„Ty víš, co chci,“ řekla jsem tiše. Mezitím se posadil na postel. Sedla jsem si těsně k němu. Objal mě jednou paží a druhou si třel kořen nosu.
„Bello, přemýšlel jsem. Myslím si, že je to přijatelné. Byl bych ochotný tě proměnit za šest let.“
Přijatelné?! Nedokážu čekat tak dlouho. Nervózně jsem si skousla ret.
„Edwarde, to nejde,“ pravila jsem zcela vážně.
„Proč ne?“ zeptal se mě klidně.
„Šest let já nevydržím.“ Očima jsem hypnotizovala přikrývku. Bylo to pro mě těžké odmítnout jeho návrh. Šest let není tak moc. „Ticho Bello!" okřikla jsem se. Bylo to moc lákavé, ale rychle jsem to zamítla.
Povzdechla jsem si: „Edwarde, prosím, přeměň mě. Ty víš, jak moc tě miluju.“
„Já tě taky miluji,“ zašeptal, „tak dobře.“ Řekl mi.
Láska mu rozzářila oči. Objal mě láskyplně. Objetí jsem mu opětovala. Tiskl mě k sobě. Byla jsem tak šťastná.
„Edwarde?“ zeptala jsem se ho opatrně. Napřímil se ke mně.
„Ano?“ zeptal se mě.
„Kdy… Kdy budeš připravený to udělat?“ zeptala jsem se zdrženlivě.
„Proberu to s Carlislem, myslíš že bys byla připravena už tenhle víkend?“ zeptal se mě zamyšleně.
Jen jsem kývla hlavou. Bylo pondělí. Už jen pár dní do konce mého lidského života. Přemýšlela jsem, co bych chtěla dělat ještě než se stanu upírkou. Jedna otázka mi ale vrtala hlavou. Jak to udělám s Charliem a René? Na tom se asi domluvíme s Carlislem.
„Necháš mě teď samotnou?“ řekla jsem mu.
Přikývl a vyskočil oknem ven. Počkala jsem chvíli, když jsem si byla jistá, že mě nemůže slyšet ani vidět. Z ruksaku jsem vytáhla sešit s tvrdými deskami. Popadla jsem propisku a do sešitu, teda spíše deníku jsem napsala:
Podařilo se mi k tomu Edwarda přemluvit. Stane se to-
Nedopsala jsem to, protože se otevřely dveře a do nich strčil hlavu Charlie.
„Máme návštěvu. Určitě je ráda uvidíš. Přijel Billy s Jacobem.“ Při posledním slově jsem strnula. Nesnáším Jacoba. Když jsme byli malý, byli jsme kamarádi, ale co za mnou začal Jacob běhat a poslouchat mě na slovo, jsem naše kamarádství rázně ukončila. Doufám, že ho to pustilo, jinak ať si mě nepřeje.
Zastrčila jsem deník rázně pod polštář. Chtěla jsem Charlieho poslat do háje, ale nedovolila jsem si to. Místo toho jsem seběhla po schodech dolů. To bude zábava, pomyslela jsem si.
„Dobrý den, Billy,“ pozdravila jsem. „Ahoj Jacobe,“ zamumlala jsem ne moc nadšeně.
Jacob vypadal jinak. Byl vyšší, větší a namakanější, že by posiloval?
„Ahoj Bello, dlouho jsme se neviděli,“ řekl mi Billy.
„Ahoj Bells,“ řekl mi se sladkým úsměvem Jacob. Pořád stejný. Uch, to bude těžký.
„Billy, dávají ten zápas,“ řekl nadšeně táta. Spiklenecky na mě mrkl a vydali se s Billym k televizi.
Nastalo trapný ticho. „Jak se máš?“ zeptal se mě Jacob.
„Jde to, dlouho jsme se neviděli,“ odvětila jsem. „Jacobe, nemáš hlad?“ zeptala jsem se, abych se na něj nemusela dívat.
Jacob přikývl. Vydala jsem se do kuchyně. Tohle bude dlouhý večer. Jen doufám, že brzo vypadnou.
Autor: Alex00 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Immortality 3. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!