Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Maria Swan Volturi 12

Hillywood


Tak a je tu další 12 kapitolka. Je tak trošku zlomová tak si jí nenechte ujít. Nechte povinně komentářky. Zatím Pa.

 

12. Jsi idiot, jsi idiot, ano jsem idiot, všechno pohnojím.

 

Edward

 

Stál jsem tam a zíral na to co se dělo. Bella mně, teda nejen mně, ale nás všechny totálně vyvedla z míry tím jak mluvila k Tanye. Víc než kdykoliv předtím jsem si všimnul podobnosti s ní a Arem. Myslel jsem že zabije Tanyu ale dala jí na výběr a ta se radši sebrala a utekla. Když se Bella na nás otočila už se tvářila normálně. Emmet se zase jako správný blbec začal smát. Bella došla ke mně a zeptala se jestli se bojím nebo něco v tom smyslu, ale já jsem jí neodpověděl. Poté se jí v očích objevila bolest a zklamání. Vyběhla ven, než jsem se vzpamatoval  a vyběhl ven, Bella už vjížděla s Arosem do lesa, volal jsem na ní, ale neotočila se. Vrátil jsem se do domu a Alice se na mě nasupeně podívala.

„Jsi spokojený? Víš jak jí muselo být?“ vyjela na mně hned. Jen jsem se jí díval do očí a mlčel. Potom zasyčela a odešla naší přirozenou rychlostí k sobě do pokoje, bylo slyšet jen bouchnutí dveří.

„Teda brácha jsi fakt vůl,“ bouchl mě Emmet do zad a s Rose zmizely v pokoji. Jasper jen kývl hlavou a zmizel za Alicí. Esme ke mně přišla a dala mi ruku na rameno.

„Měl by jsi za ní jít Edwarde, měl by ses jí omluvit,“ usmála se a zmizela s Carlislem v pracovně. Kate, Carmen a Irina šli nakupovat a Eleazar šel na lov. Já jsem se otočila a šel za Bellou. Když jsem zvonil na dveře od domu nikdo mi neotevřel. V domě nebyla. Obešel jsme ho tedy a šel na zahradu, v ohradě nebyl Aros ale slyšel jsem jeho srdce z nějaké boudy. Stěny byly z cihel jako dům a namalovány na bílo. Dveře byly celé z masivního a odolného dřeva, ty byli otevřené. Vešel jsem dovnitř a naskytl se mi pohled na otevřený prostor. Ve vnitř byly stěny obloženy světlým dřevem takže to vypadalo příjemně, na druhé straně oproti dveřím bylo skoro u stropu okno, pod ním byla velká kupa sena, byly tu zde čtyři boxy. Každý box měl posuvné dveře, od země do půlky byly zase z toho světlého dřeva a tyče co šli od půlky až ke stropu byly natřeny na červeno. Tři boxy měli otevřené dveře ale jen jedny byly zavřené. V nich byl Aros. Došel jsem až k mřížím, Aros tam poklidně stál a Bella seděla vedla něho v tureckém sedu, v rukou měla slámu a čistila mu nohy, měl je totiž mokré. Jen tam tak seděla a otírala je. Aros měl hlavu skloněnou u kupky sena a žral. Vzal si do huby kus sena a hlavu otočil na Bellu. Ta se na něj usmála. V očích měla bolest. Když se Aros otočil zpět k senu uviděl mě. Nozdry se mu rozšířily. Jakoby chápal co jsem Belle udělal. Bella sledovala jeho pohled a když tam uviděla mě obličej se jí stáhl do neprostupné masky pokerového hráče. Vzala si do rukou čistou slámu a čistila další nohu.

„Co tu chceš?“ syčela na mně. Aros se zdál být spokojený s její reakci a tak se klidně sehnul pro seno.

„Přišel jsem ti omluvit,“ pronesl jsem kajícně.

„Já myslela že se mně bojíš,“ odpověděla chladně. Nepodívala se na mně a dál pokračovala v čištění nohou.

„Ne nebojím, já jsem byl jenom v šoku,“ vymlouval jsem se.

Bella přešla na další nohu, čtvrtou a poslední. Když byla suchá tak vstala a šla ke dveřím. Myslel jsem že jde ven ale ona se místo toho zastavila a sehnula se pro něco na zemi. Když se narovnala v ruce držela nějakou kovovou škrabku nebo co, z druhé strany to mělo tvrdé štětinky. Došla ke koni a sehnula se, Aros jí okamžitě dal nohu, Bella mu začala škrábat bordel z kopyt. Když měla z kopyta vyškrábáno pokračovala na další. Kůň byl čistý a spokojený, Bella si posbírala všechny věci, otevřel jsem jí dveře od boxu a ona vyšla. Věci na Arose naskládala úhledně do nějakého kufříku a ten zavřela. Došla ke staré skříni, vytáhla kbelík, hrábla do nějaké truhly a vyndala z něj rendlík ovsa, nasypala to do kbelíku, poté hrábla do nějakého pytle a vyndala stejně vrchovatý rendlík něčeho co vypadalo jako müsli a nasypala to do kbelíku. Pak hodila rendlík do pytle a skříň zavřela, vzala kbelík a šla k boxu. Otevřela dveře a šla ke žlabu a tam to nasypala. Aros hned začal žrát oves, Bella ho podrbala za ušima,  poplácala po krku a odešla. Zavřela dveře boxu, kýbl hodila do skříně a šla pryč ze stáje. Já jsem šel za ní. Celou dobu nepromluvila ani slovo.

„Bello opravdu se omlouvám,“ zněl jsem zoufale. Bella se zastavila a prudce se otočila.

„Víš jak mi bylo? Můj kluk se mě bál. Víš jaký je to pocit? Pocit bolesti, zoufalství a strachu. Strachu z toho že tě už nikdy nebudu moct políbit, dotýkat se tě, dívat se ti do očí které přetékají láskou a něhou. Miluji tě, miluji tě tak moc až je to pro mě zakázané,“ došla ke mně a chytla mně za tváře. Dívala se mi zpříma do očí. Nechápal jsem tu poslední větu, teda to že mně miluje to ano ale proč by to mělo být pro ni zakázané?!

„Neumím si představit že bych o tebe přišla, ne takhle a ne teď. Edwarde prosím, už nikdy se mně nemusíš bát, nikdy bych ti neublížila, ty se mně bát nemusíš,“ naléhavě se mi dívala do očí.

„Miluji tě,“ vydechl jsem a políbil jí.

Tenhle polibek byl dravý a vášniví. Všechna bolest, zoufalství, strach, láska, chtíč, touha. To všechno v tom bylo a mnohem, mnohem víc. Pevně se na mně přitiskla, její ruce se mi zamotaly do vlasů a přitáhla si mě ještě blíž. Moje ruce jí sklouzli na zadeček, vytáhl jsem si jí k sobě víc, ona obmotala svoje nohy kolem mého pasu. Nesla jsem jí do domu. Zastavila jsem pod schody a Bellu přitiskl na zeď, fotky co tam měla spadly na zem, rychle jsem jí sundal triko. Ona moje taky, odlepil jsem jí od zdi a nesl nahoru do ložnice. Přirazil jsem jí na dveře od ložnice a chtěl jí roztrhnout kalhoty. Ale zastavila mně, nechápavě jsem se na ní podíval.

„V těch chodím ke koním tak prosím opatrně,“ žádala mě.

Znovu jsem se přisál na její rty a opatrně rozepnul její kalhoty. Bella nezůstávala pozadu a taky mi rozepnula kalhoty a ty díky přitažlivosti spadly na zem. Ona odmotala svoje nohy od mého pasu, kalhoty jí sklouzli taky na zem. Teď jsme před sebou stály jen ve spodním prádle. Vyhoupl jsem si Bellu znovu na sebe a otevřel dveře do její ložnice, odnesl jsem jí na postel a tam nás položil. Bella ležela pode mnou a zuřivě mě líbala. Rozpojil jsem naše rty a sjel po hraně čelisti až na krk, Bella zaklonila hlavu a hlasitě vzdychala. Levou rukou jsem spojil její ruce nad hlavu a pravou rukou jsem jel po její linii těla, podprsenku jsem jedním trhnutím roztrhnul, chvíli jsem laskal její ňadra a poté pokračoval rukou níž. Zajel jsem rukou pod kalhotky a dotknul se jejího místečka, zalapala po dechu a hlavu ještě víc zaklonila do polštářů. Byla neuvěřitelně vlhká, jedním tahem jsem jí a sebe zbavil zbývajícího prádla a spojil naše těla v jedno. Bella se prohnula v zádech. Bylo úžasné pozorovat její tělo, její reakce na moje podněty. Začal jsem se v ní pohybovat, ona měla zavřené oči a vzrušením stažené obočí, hlasitě vzdychala a já s ní. Políbil jsem jí. Zhluboka jsme dýchali.

„Edwarde,“ vydechla vzrušeně a to byl signál pro mě že mám přidat.

Cítil jsem že brzy dosáhnu vrcholu, ještě jsem přidal. Bella vzdychala ještě hlasitěji blížila se vrcholu, za pár minut jsme se vznášely v agonii po úžasném milování. Poté vstala a začala se oblékat, celou dobu jsem jí pozoroval. Musel jsem se jí zeptat.

„Pro to, že mně miluješ by mělo být pro tebe zakázané?“ ptal jsem se jí.

Ztuhla uprostřed pohybu. Sebrala poslední kus oblečení ze země a oblékla si ho.

„Teď není vhodná doba na vysvětlování, řeknu ti to až nastane správný čas,“ vykroutila se z toho tak obratně že jsem na to jen mohl přikývnout.

Vstal jsem a oblékl se. Bells mi nechala soukromí, šel jsem do koupelny a umyl se, vzal jsem si na sebe věci v kterých jsem přišel. Sešel jsem dolu, Bella stála u okna a koukala se ven kde se rozpršelo když jsme se milovaly. Zdála se mi jiná, taková ztrápená, dospělejší než předtím. Přišel jsem k ní a objal jí ze zadu kolem pasu.

„Co se děje Bells?“ ptal jsem se jí.

„Mám divný pocit že se něco stane,“ svěřila se mi ale svůj postoj neuvolnila.

„Nic se nestane uvidíš,“ chlácholil jsem jí, a možná i sebe.

 

Bella

 

Něco se stane věděla jsem to s přesností. Edward se, se mnou rozloučil a odešel domu, já jsem si udělala večeři a šla si lehnout. Po tom co tu všechno dělám jsem vydala energie za dva. Probudila mě až křeč v žaludku, vymrštila jsem se na nohy a pádila na záchod zvracet, když jsem už nezvracela vyčistila jsem si zuby, rozhodla jsem se že dnes do školy nepůjdu, ještě bych tam někoho ohodila. Zalezla jsem si zpět do postele a ani nevím jak zase vytuhla. Probudilo mě až mluvení před domem.

„Edwarde nevyšiluj, třeba jí nic není jen prostě nechtěla do školy,“ Alice mě hájila.

„Něco se určitě muselo stát jinak by přišla do školy Alice včera večer mi říkala že se něco stane,“ mluvil dost hlasitě.

„Vždyť je v domě, copak neslyšíš její srdce?“

Chvíli bylo ticho, tak jsem se zavrtala pořádně do peřin a zavřela oči s tím že se ještě prospím ale to by jste nesměli znát Culleny. S naštvaným bručením jsem se vyhrabala z peřin. Zvonek nepřestával zvonit.

„Ježiši už jdu copak hoří?“ mrmlala jsem si, ale venku to zřejmě slyšeli tak přestaly.

Otevřela jsem dveře, musel na nás být komický pohled, rozespalý a rozmrzelý upír který otevřel dveře a pět páru očí ho pozorně sledovalo.

„Hoří pořád?“ zeptala jsem se když se neměli ke slovu. Neodpovídaly.

„Ne tak dobrou,“ zabouchla jsem dveře a vydala se do kuchyně.

Mám hlad. Osmažila jsem si tři vajíčka na pánvičce a zhltla je. Když jsem umyla po sobě nádobí uslyšela jsem jak někdo otvírá dveře, zase mě píchlo v žaludku a mě se zvedl žaludek, rychle jsem doběhla do koupelny a hlavu už topila v záchodové míse. Edward za mnou starostlivě přiběhl.

„Není ti nic?“ ptal se když jsem byla schopná mluvit. Jen jsem zakroutila hlavou a došla k zrcadlu, vypadala jsem hrozně, zažloutla pokožka, kruhy pod očima a vrabčí hnízdo na hlavě.

„Měl bych tě odvést za Carlislem.“

Proč? Jen jsem něco špatného a on hned Carlisle.

„Není potřeba, jen jsem něco špatného snědla,“ přesvědčila jsem ho.

„Dobře, tak se vykoupej a já ti udělám čaj,“ vtisknul mi polibek na čelo.

Jen jsem kývla, Edward odešel, já jsem se svlékla, a zalezla pod sprchu, užívala jsem si toho jak dopadají kapky vody na moje tělo. Najednou se mi začala nehorázně točit hlava, poslední co si pamatuji byl tupý náraz do hlavy a pak tma.

Probudila jsem se až v nějaké místnosti. V pokoji bylo šero a vedle mě se ozývalo pípání. Hlava mě bolela jako bych byla po kocovině, ne že bych to někdy zkoušela. Nikdo tu nebyl tak jsem znovu zavřela oči a usnula, probudila mě až konverzace dvou lidí v pokoji.

„Bude v pořádku Edwarde, dej jí čas její tělo se potřebuje vzpamatovat,“ chlácholil Carlisle podle rozhovoru Edwarda.

„Měl jsem být opatrnější Carlisle, jestli jí to zabije nevím co budu dělat, a už je v bezvědomí tak dlouho!“

Nechápala jsem o čem se to baví, co mě zabije? A jak dlouho jsem v bezvědomí? Jestli se to dozví Aro, tak je zabije. Přístroj vedle mně začal rychleji pípat jako odezva na mé srdce, ihned u mě byly oba dva.

„Bello, Bello lásko slyšíš mě? Jsi u nás,“ mluvil na mně Edward. Musela jsem dělat rozespalou.

„Edwarde, co - co se stalo?“ dostala jsem ze sebe namáhavě, v krku jsem měla jako na sahaře. Někdo mi dal sklenici ke rtům. Měla jsem stále zavřené oči. Až teď jsem si uvědomila jak jsem unavená.

„Ššš nenamáhej se, odpočiň si, potom si promluvíme,“ políbil mně na čelo.

„Dobře,“ zašeptala jsem a znovu usnula.

 

Edward

Když jsem uslyšel ránu z koupelny ihned jsem tam vběhnul. Bella ležela na zemi, kolem ní tekla krev z rány na hlavě a byla bledá jak smrt. Přiskočil jsem k ní a ihned jí bral do náruče. Ručník co tu byl pověšený jsem jí přitiskl na ránu na hlavě, sundal jsem si košili a oblékl jí Belle. V rychlosti jsem vyběhl ven, běžel jsem lesem protože kdybych jel autem bylo by to pomalejší. Jednu ruku jsem měl pod ní a druhou jsem přidržoval ručník na hlavě. Doběhl jsem do domu. Alice samozřejmě všechno zařídila. Odnesl jsem jí Carlislovi do pracovny, on se dal do práce a mezitím se ptal co se stalo.

„Dneska nebyla Bella ve škole tak jsem potom jel k ní. Když mi otevřela dveře, vypadala jako kdyby  právě vylezla z postele, brblala něco o tom jestli hoří, pak mi nabručeně přibouchla dveře před nosem a slyšel jsem jak jde do kuchyně, šel jsem za ní a uviděl jí jak jí. když dojedla tak se jí zvedl žaludek a ona zvracela. Doporučil jsem jí aby se vysprchovala a já ji mezitím šel udělat čaj, pak jsem uslyšel ránu, když jsem došel do koupelny tak Bella ležela na zemi a z rány na hlavě jí vytékala krev,“ vysvětlil jsem mu chaoticky.

Jen pokýval hlavou a věnoval se Belle. Když bylo vše hotovo odnesl jsem Bellu ke mně do pokoje kam Alice pořídila obrovskou manželskou postel. Položil jsem Bellu na postel, a sedl jsem si k ní a pozoroval jí. Seděl jsem tak dlouho a očekával jestli se Bella probudí, ale nic, přestávalo se mi to líbit. Carlisle na mé naléhání Bellu znovu prohlédl a to co našel bylo překvapující.

 



Shrtnutí

 


 

Všem se omlouvám za svoje chyby a hrubky, obzvlášť adminům. Musím vám vzkázat že jsem pitomá a čestina je pro mě jak španělská vesnice, tak mě prosím omluvte. ale jinak znou jsem to opravila a už by to mnělo být ok.

Vaše Matys



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Maria Swan Volturi 12:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!