Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Swan Black... and Cullen? 2. kapitola


Isabella Swan Black... and Cullen? 2. kapitolaPřidávám další kapitolu. Kapitola není dlouhá, je asi stejně krátká jako ta první. Dále chci poděkovat všem co si přečetli a také okomentovali minulou kapitolu. Moc mě to potěšilo. Přeji pěkné čtení.

2. kapitola

To nemůže  být pravda, co tady dělají?! Proč jsou zrovna tady, tady ve Forks? Je pravda, že jsou tu pro ně velmi dobré podmínky… Ale musí přijít zrovna teď? Kolik vlků se tu bude muset ještě přeměnit kvůli nim?  Jeden z nich, který vypadal jako Rambo, se na mě usmál. To mě probudilo ze zamyšlení a nadzdvihla jsem obočí. Raději jsem to nechala být a šla jsem do školy. Ta probíhala jako každý den. Teda až do té doby, kdy jsem šla na oběd. Vzala jsem si jídlo, a když jsem vyšla směr můj stůl, tak jsem zjistila, že ti upíří sedí hned vedle mého stolu. No nic. I s tácem jsem si sedla na své místo. Odtud jsem sledovala tu maškarádu, co tu předvádějí. Myslí si, že na to všichni skočí, ale já ne. Vrtají se v tom jídle jako v nějakém blátě. Ten Rambo, si vzal jednu lžíci a zaksichtil se. Měla jsem co dělat, abych se nezačala smát. Oni vstali a šli ven. Dneska jsem neměla moc hlad, a tak jsem šla taky.

Když jsem vyšla z jídelny, tak jsem si všimla těch upírů, jak stojí u svých aut. Všimla jsem si, že jedno auto bylo stejné Volvo, jako mám já, až na to, že bylo stříbrné. Vedle něho stál velký Jeep. Ještě jednou jsem si ty upíry prohlídla. Jsou mi nějak povědomí. No co, nějak na to přijdu. Mají zlaté oči, takže to jsou vegetariáni. Šla jsem pomalým krokem za nimi. Jakmile jsem k nim došla, tak jsem se otočila na toho hromotluka.

„Tak jak ti chutnal oběd?“ zeptala jsem se a začala se smát. Všichni se na mě divně a podezřívavě podívali.

„Proč se ptáš?“ Zdálo se, že je zaskočený.

„No jenom, že jsem moc upírů, kteří zkusili lidské jídlo, jsem neviděla a ani o nich neslyšela.“ Usmála jsem se. Oni na mě zírali.

„Jak to víš?“ zeptal se ten nejhezčí. Měl bronzové vlasy a tvrdě řezané rysy. Díval se na mě frustrovaně. To jsem nechápala.

„To ti říct nemůžu. Doma by mě asi zabyli, víš?“ Oplatila jsem mu otázku. Upíři začínali být nervózní.

„No jinak já se jmenuji Bella Swan Black.“ Začala jsem raději jiné téma. Na chvíli se zarazili, jako by nad něčím přemýšleli a nemohli najít odpověď.

„Ehm no já se jmenuji Edward Cullen,“ zarazila jsem se nad tím příjmením. Nechal to být a pokračoval. „Tohle je Emmett a jeho žena Rosalie,“ ukázal na Ramba a krásnou upírku. „Moje setra Alice a její muž Jasper,“ usmála se na mě. Alice vypadala jako elfka. Byla malá a drobná. Vlasy měla rozhozené do všech stran. Jasper vypadal jako lev.

„Ráda vás poznávám. Nechci být drzá, ale chtěla bych se vás na něco zeptat. Nemáte něco společného s Carlislem Cullenem?“ zeptala jsem se. Vím, že s tímto upírem a jeho rodinou jsme v minulosti podepsali smlouvu. Slíbili, že nebudou zabíjet lidi. Jednoho dne, ale odešli. Měli se za několik let vrátit. Že by to byli oni?

„Je to náš adoptivní otec. Ty ho znáš?“ odpověděl a se zájmem si mě prohlížel. Všichni čekali na mou odpověď.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Swan Black... and Cullen? 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!