Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Swan Black... and Cullen? 3. kapitola

Alice Cullen


Isabella Swan Black... and Cullen? 3. kapitolaTak sem přidávám další kapitolu. Moc jste mě překvapily a hlavně potěšily kometářemi, takže moc děkuji. Opravdu mě to moc potěšilo a nakopnulo napsat další. Užijte si jí.

3. kapitola

„No tedy jak se to vezme. Já ho moc neznám a on mě nezná dokonce vůbec…“ Nevím jak se z tohohle vyvlíknout.

„Aha. A nechtěla bys jít k nám na návštěvu? Popovídali bychom si,“ vložila se do konverzace Alice.

Docela mě tato otázka zaskočila. Jít do domu neznámých lidí, tedy upírů a částečně neznámých. Normální člověk by asi nešel, ale probouzela se ve mně touha poznat a zjistit něco víc o upírech. To, že mě upíři fascinují a táhnou, má rodina ví. Někdy mi Jacob říká, abych přestala tyto mytické záležitosti řešit, že stačí, když mám vedle sebe smečku vlkodlaků.

„Nevím. Bojím se, že by se to dozvěděla nějak má rodina,“ řeknu popravdě. Kdyby se to dozvěděli, tak by mě Sam musel hlídat na každém kroku. Alice se na mě prosebně podívá. Tomu se nedá neodolat.

„Tak tedy ano. Ale jenom na chvíli.“ Alice se šťastně usměje a Emmett také.

Vydáme se tedy na cestu. Alice, Rose a Emmett jedou jeepem. Jasper se rozhodl, že poběží. Nad tím jsem se musela v duchu zasmát. Zbyl na mě Edward a jeho stříbrné Volvo. Šla jsem si nasednout na přední sedačku. Když si Edward sednul do auta, rychle nastartoval a vyjel. Musím říct, že jel docela hodně rychle. Ani nevím kolik mil za hodinu jedeme.

„Jak vlastně o nás víš?“ zeptal se po chvíli ticha.

„To je zamotaný přes další legendu. Vysvětlím ti to až u vás, abych se nemusela opakovat.“ Tím jsme ho asi ještě více zmátla. On nic o legendách asi nevěděl.

Cesta uběhla rychle díky Edwardově rychlé jízdě. Z hlavní silnice jsme zajeli na lesní cestu a já si začala dělat starosti, kam mě to veze. Strach ze mě opadl hned jakmile se za  lesním porostem vynořil dům. Místo toho na mě padl velký údiv. Jedna strana domu byla celá prosklená. Dole byla velká terasa a kolem plno růží. Měli tu snad všechny barvy. Edward rychle vystoupil, a kdyby neotevřel dveře a nepomohl by mi z auta asi bych sama nevystoupila.

„Bello! Jsi v pořádku?“ Uslyším Edwardův starostlivý hlas. Opravdu byl starostlivý? Náhle jsem zaostřila svůj pohled na něj. Bylo vidět, jak si oddychl.

„Ano jsem, proč?“

„Jenom jsi vypadala jako bys byla mimo, jako v transu,“ vysvětlí teď už klidnější Edward.

Vyjdeme směr dům. Před vchodovými dveřmi se zastaví a pomalu otevře. Pomalu vejdu dovnitř. Krása. Hned jak vejdete, tak po pravé straně se nachází kuchyňský kout do U a tím pádem se odděluje od obýváku. Otočím se do leva. Kolem stěn jsou čtyři kusy pohovek. Mají bílou barvu. Pokoji dominuje plazmová televize. Na pohovkách sedí všichni Cullenovi, kromě jednoho, který stojí vedle mě.

Jeden blonďatý upír se zvedl.

„Vítám tě u nás Bello. Jmenuji se Carlisle Culen,“ oznámil mi.

„Dobrý den. Teda musím říct, že vypadáte přesně, jak mi vás popisovali doma.“ Nesměle se usměji. Všichni si mě se zájmem prohlížejí. Jediný Carlisle nasadil diplomatickou tvář. Gestem mi naznačí, abych si sedla. Jediné volné místo bylo vedle Edwarda. Emmett zadržuje smích. Mě je to jedno a v klidu si jdu sednout.

„Bello, mohla bys mi prosím povědět, kde ses dozvěděla o upírech a odkud mě znáš?“ zeptal se mě Carlisle.

„O upírech jsem se dozvěděla od své rodiny,“ přerušil mě Carlisle.

„Od tvé rodiny? Jak se jmenuješ?“ Carlisle zbystřil.

„Isabella Swan Black.“ On se zarazil.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Swan Black... and Cullen? 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!