Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Swan Black... and Cullen? 4. kapitola

2.Yasmine-Zářivá


Tak je tu další kapitolka. Jak asi probíhal den u Cullenů? Žádné Emmettovi hlášky nepadaly, ale... Nechte se překvapit. Kapitolku věnuji Salazareta všem, kteří si jí přečtou. Hezké čtení.

4. kapitola

Nastala velmi dlouhá chvíle ticha. Tedy mě to připadalo velmi dlouho. Ve skutečnosti to bylo asi pár minut, ale to je stejně dost. Celou dobu si mě a Carlislea Edward frustrovaně prohlížel. Byl to ten samý pohled jako ve škole. Teď ale patřil nejen mě, ale i Carlisleovi. Všichni nedočkavě a napjatě čekali, kdo a co promluví. Byl to samozřejmě Carlisle.

„Black?“ zopakoval potichu. Já jsem na to jen přikývla.

„Jsi v nějakém, spojení, s Billym Blackem?“ zeptal se se zájmem Carlisle, ale jemu prý přijde zajímavé skoro vše.

„Ano, je to můj strejda,“ usměji se na něj a snažím se situaci nějak odlehčit. Ostatní na nás jenom nechápavě sledují.

„Ty jsi neteř Billa Blacka?“ Byl velmi překvapen, a když jsem mu opět přikývla, tak se na jeho obličeji rozrostl úsměv.

„Tak to tě moc rád poznávám,“ radostně řekne.

Vůbec jeho nadšení nechápu. Ano je pravda, že měl se smečkou z La Push velmi dobré vztahy – na to že je upír – ale stejně jsem to nechápala.

„Může mi někdo tady říct, o co tady jde?“ zeptal se naprosto nechápavě Emmett a všichni přikývli.

„No tady Bella je vnučka Billa. Vy si na něj nepamatujete? Z La Push. Máme s nimi přece smlouvu. Zmínil jsem se vám o tom, ne?“ znejistil najednou Carlisle. Všichni záporně kroutili hlavou.

„Tak to musím tedy napravit. Tady ve Forks jsem už jednou byl. Žil jsem tady s Esme. Bylo to tady nádherné. Všude lesy, zvířata a málo lidí. Úplně stvořené, aby si tady Esme vytvořila imunitu vůči lidské krvi. Forks je rozděleno na dvě části. Město a rezervace La Push. Tam jsem se jednou potkal s pár urostlými chlapci a muži s tmavší pletí. Jeden z nich se najednou začal třást a vrčet a přeměnil se ve vlka. Byl to neuvěřitelný proces. Trval asi setinu sekundy! Nikdy jsem nic takového neviděl. Alfa smečky měničů byl Billy. Oni měli na starosti zabíjet upíry a chránit lidi. Když jsem si s ním ale promluvil, o tom že jsme vegetariáni, dohodli jsme se na smlouvě. Oni nás nechají, ale nesmíme zabít žádného člověka. S Billym jsme se za těch pět let, co jsme tu byli, skamarádil. Dovolil mi také jít za hranici do La Push, kde jsem to měl zakázané. Jo Billy je úžasný člověk.“ Dokončil svou řeč Carlisle a všichni na něj jenom zírali. Asi po 30 sekundách se pohled obrátil na mě. Nevěřícně si mě prohlíželi. Emmett a Edward měli bradu až někde na zemi.

„No myslím, že bude Billy nadšený, až vás uvidí,“ řeknu na odlehčení a Carlisleovi blýsklo v oku.

„To já také. A jak se má?“ zeptal se.

„No pořád se to zhoršuje. Snažíme se s tím, ale bojovat.“ Carlisle strnul.

„Co se zhoršuje? Proti čemu bojujete? On je nemocný?“ zeptal se bolestně Carlisle.

„Ano je na vozíku. Nemůže chodit,“ zašeptám velmi potichu, ale vím, že to musí slyšet. Všichni hrůzou vydechnou.

„Co se stalo?“ zeptá se starostlivě.

„On měl asi před patnácti lety autonehodu. Byl to rok potom, co se narodil Jakob. Můj bratranec a Billyho syn. Od té doby, co jsem přijela, se o něj starám. Samozřejmě s Jakobem a ostatními ze smečky. Beru je jako své bratry.“ Všechny to dojme. Rose vzlykne. Překvapeně se na ně podívám.

„To je strašné. Už se těším, až si s ním popovídám.“

„A ještě něco. Po té nehodě se uzavřel trochu do sebe. Možná už to nebude ten samý Billy jako za mlada, kterého znáte,“ upozorním ho a Carlisle si povzdychne.

„Už budu muset jít. Ale své auto mám zaparkované před školou.“

„Edward tě odveze. Tvé auto ti potom přiveze před dům. Snad nebude vadit, že tam bude na vteřinku upír,“ pousměje se Carlisle.

Najednou někdo zaklepal na dveře a vešel dovnitř.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Swan Black... and Cullen? 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!