Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » It is hard, live without you... - Prolog

Rose a Em


It is hard, live without you... - Prolog„Je to tak těžké, žít bez Tebe..."
Co když Bella jako upírka pocítí k vlkodlačímu kmenu nenávist? Bude proti otisku mezi Jacobem a Nessie. A jak to nakonec dopadne? Setkají se nebo budou žít svůj nekonečný život v utrpení?

Hleděl jsem na Renesmé - velmi intenzivně. Nemohl jsem z ní spustit oči, z té krásné a roztomilé holčičky. Musel jsem vypadat jako slepý muž, který poprvé spatřil slunce.

„Ne!" zalapala Bella náhle po dechu. Jasper secvakl zuby a Edwardovy ruce se ovinuly kolem její hrudi jako hadi. V té chvíli jsem vzal Renesmé z její náruče a ona se ani nesnažila mu v tom zabránit.

„Rose," procedila Bella skrz zuby velmi pomalu. „Vezmi Renesmé." Rosalie natáhla ruce a já jí, ne úplně s radostí, podal Nessii.

„Edwarde, nechci tě zranit, tak mě prosím pusť." Zaváhal. „Běž se postavit před Renesmé," navrhla. Zamyslel se a pak Bellu pustil. Útočně se přikrčila a udělala dva kroky směrem ke mně.

„To jsi neudělal," zavrčela na mě. Ustupoval jsem s dlaněmi nahoru, zkoušejíc Belle domluvit.

„Víš, že to není něco, co bych mohl ovlivnit."

„Ty pitomý podvraťáku! Jak jsi mohl? Moje dítě!" Jak se ke mně přibližovala, couval jsem ven zadními dveřmi, napůl utíkajíc pozpátku ze schodů.

„Nebyl to můj nápad, Bello!"

„Držela jsem ji všeho všudy jednou a ty už si myslíš, že na ni máš nějaký debilní vlčí nárok? Ona je moje."

„Můžu se podělit," řekl jsem prosebně a ustupoval napříč trávníkem.

„Jak se opovažuješ otisknout se do mého dítěte? Zbláznil ses?"

„Nebylo to úmyslné!" trval jsem na svém, ustupujíc mezi stromy. Pak už jsem nebyl sám. Objevili se dva obrovští vlci, kteří mě obklopili z obou stran. Leah na Bellu zacvakala zuby.

„Bello, mohla by ses pokusit chvilku poslouchat? Prosím?" žadonil jsem. „Leah, stáhni se," dodal jsem. Leah na ni ohrnula pysky a zůstala na místě.

„Proč bych měla poslouchat?" zasyčela Bella.

„Protože jsi to byla ty, kdo mi tohle řekl. Pamatuješ si? Řekla jsi, že si oba navzájem patříme do svých životů, ne? Že jsme rodina. Řekla jsi, že takhle máme ty a já být. No..., teď jsme. Je to tak, jak jsi chtěla." Zuřivě na mě hleděla.

„Ty si myslíš, že budeš součástí mé rodiny jako můj zeť?!" zaječela. Emmett se zasmál.

„Zastav ji, Edwarde," zamumlala Esmé. „Bude nešťastná, pokud mu ublíží." Nic se ovšem nedělo.

„Ne!" naléhal jsem na ni ve stejnou chvíli. „Jak se na to vůbec můžeš takhle dívat? Je jenom miminko, proboha!"

„O to mi jde!" křičela.

„Víš, že na ni takovým způsobem nemyslím! Myslíš si, že by mě Edward nechal žít tak dlouho, pokud bych myslel? Já jenom chci, aby byla v bezpečí a šťastná - je na tom něco špatného? Je to tak moc odlišné od toho, co pro ni chceš ty?" vracel jsem jí křik zpátky. Po těchto slovech se skrčila a zavrčela na mě.

„Drž se od ní dál," zasyčela na mě.

„To nemůžu!"

„Zkus to. Nynějškem počínaje," procedila skrz zuby.

„To nejde. Pamatuješ si, jak moc si mě před třemi dny chtěla u sebe? Jak těžké bylo, když jsme nebyli spolu? Už to tak necítíš, že jo? Už je to pryč, viď?"

„To byla ona," řekl jsem jí. „Od úplného začátku. Už tenkrát jsme museli být spolu." Nevypadalo, že by ji to nějak obměkčilo.

„Uteč, dokud ještě můžeš," vyhrožovala mi Bells.

„No tak, Bells! Nessie mě má taky ráda," trval jsem na svém. Ztuhla, přestala dýchat. Za sebou jsem neslyšel nic, což byla jejich úzkostlivá reakce.

„Jak... jsi jí to řekl?"

Ustoupil jsem další krok, snažíc se vypadat nesměle. „No," zamumlal jsem, „to jméno, které jsi vymyslela, je tak trochu jazykolam a -"

„Ty jsi dal mojí dceři přezdívku po Lochnesské příšeře?" zaječela.

A pak po mně skočila.

Pozoroval jsem tekoucí vodu pode mnou a otrhával okvětní lístky z květiny, kterou jsem utrhl a vzal jí tak život. Lístky jsem zahazoval z útesu pode mnou. Foukal chladný větřík a čechral mi moje krátké vlasy. Vzpomínal jsem na doby, kdy moje vlasy ještě byly dlouhé. Byl jsem tehdy bezstarostný mladík, veselý a energický. Tehdy jsem ještě měl čas na moje koníčky. Tehdy jsem se smál s kamarády a naháněl děvčata. To už je ale pryč. Nechtěl jsem být vlkodlak. Nechtěl jsem místo flámování honit po světě upíry. A nechtěl jsem nést břímě otisku.

Uběhlo už 14 let od té doby, co jsem ji viděl naposledy. Tolik let, tak dlouhých a nesnesitelných let. Jak dlouho to ještě vydržím? Jak dlouho ještě vydržím bez svého protějšku? Podíval jsem se dolů a přemýšlel, zda to skoncovat. Nechal bych se unést chladnou vodou a necítil bych už bolest a tíhu na mém srdci. Rok od roku se mi srdce trhalo víc a víc. Ale pořád tam někde bylo malé světýlko naděje, že ji ještě někdy spatřím. Však pokoušel jsem se mnohokrát. Ale bylo to k ničemu. Zahodil jsem květinu, vstal a odešel.

 

Poznámka autorky: Začínám se vším odznova, snad se líbí. :)

EDIT: Věty psané kurzívou se mírně liší od knižní předlohy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It is hard, live without you... - Prolog:

 1
31.12.2011 [19:04]

fleursnadhera napiš další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!