Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Izzie Swan - XV. Kapitola

3.Sasanka-Místo, kde Edward v Novém Měsíci řekne Belle, že ji opouští


Izzie Swan - XV. KapitolaDalší díleček Izzie Swan. Je sice trošičku kratší, ale zase se tam dozvíte něco nového... A nejenom o Itálii ;). Takže příjemnou četbu, zatím nevím, kdy sem dám další díleček, tak si ho užijte, i když ted mám lepší náladu na psaní, než poslední dny. Tak už vás nebudu zdržovat...!

Jakmile jsme přijeli, hned jsme se nahrnuli ke Carlisleovi do pracovny. Teda ne všichni. Rosalie zůstala dole spolu s Emmettem a Logan byl někde na lovu.
„Carlisle, potřebuju pomoc. Já nevím, co mám dělat.“ Řekl jsem sklíčeně a poté mu vylíčil všechno, co se stalo. Carlisle přemýšlel. Dlouho.
„Zavolej jí a zkus ji přemluvit, ať se vrátí, ať máme víc času.“ Řekl Carlisle a já uposlechl. Vytočil jsem její číslo. Telefon zvonil a zvonil, nebrala to. Po té se ozvala hlasová schránka. Nechal jsem jí vzkaz: „Izzie, prosím, nedělej to. Vrať se! Omlouvám se, chybíš mi. Miluji tě. Jasper, zavolej mi hned, jak si to poslechneš.“ A zavěsil jsem. Už by mohla být v Itálii. Pane bože, hlavně ať se jí nic nestane! Prosil jsem v duchu.
„Musím tam za ní. Nevydržím nic nedělat.“ Řekl jsem zoufale.
„Alice, podívej se do její budoucnosti.“řekl Carlisle.
„Proč bych to měla dělat? Je mi jedno, co s ní bude. Vzala mi Jaspera, proč bych jí měla pomáhat?“ řekla Alice.
„Alice! Udělej to! Oba víme, jak to bylo. Vídala jsi Logana ve vizích často a zamilovala ses. Pak už jsi jenom hledala výmluvu proto, abys mohla Jaspera opustit!“ řekla Carlisle přísně a Alice zmlkla! Náhle se její oči rozostřily a já věděl, že má vizi. Edward zalapal po dechu. Panebože!
„Co se děje?“ zařval jsem na ně! Potřeboval jsem to vědět, hned!
„Jazzi, je mi to tak líto, ale Izzie nás zradí. Přidá se k Volturiovým a pomůže jim nás zničit.“ Řekl Edward, ale Alice měla pořád vizi. Určitě to není vše!
„Ne, ne, ne…“ zalapal jsem po dechu. To by neudělala! Věděl jsem to.
„ Anebo se k nim nepřidá a uteče. Uteče k nám. Demetri ji půjde hledat a najde ji. Nebude se chtít vrátit a tak ji zabije… anebo přemění.“ Dořekl Edward.

„Ne, ne, ne…“ zhroutil se mi svět. Padl jsem na kolena a mým tělem projela vlna smutku a beznaděje. Nemůžu jí pomoct. Kdybych jí jel pomoct, bude to ještě horší… co mám dělat? Nemůžu tady jen tak sedět.
„Tak moment, i když Izz neznám tak dlouho a ani vy ji neznáte tak dlouho, tak i přesto si myslím, že by vás takhle Izz nikdy nezradila. Hlavně ne Jazze! Ona ho miluje, jako já miluju Edwarda! Tím jsem si naprosto jistá. Až uteče z Itálie, Alice to určitě uvidí a taky uvidí, kam bude utíkat. Dostaneme se tam dřív než Demetri nebo kdo a zachráníme ji! Nedovolíme jim, aby jí ublížili!“ řekla Alex – na ni jsem úplně zapomněl – zapáleně a musel jsem uznat, že má pravdu.
„Alex, máš pravdu, musíme být připraveni vyrazit a pomoci jí!“ řekl Edward zapáleně. Zvedl jsem se plný odhodlání jí zachránit.
„Musíme se sbalit a vyrazit, co nejdříve.“ Řekl jsem a všichni přikývli.
„Alice, vím, že po tobě chci hodně, ale prosím - “ nedokončil jsem to, protože to za mě udělala ona.
„Jazzi, Carlisle má pravdu, nemám právo se na ni zlobit, měla bych jí být vděčná, že ti pomohla a pomůžu vám, jak nejlíp to půjde!“ řekla zapáleně.
„Ale nejdřív musíme na lov.“ Řekl rozhodně Carlisle. Opět všichni přikývli.
„Alice, sežeň Logana! Bude se nám hodit.“ Ještě dodal a ona přikývla a hned začala vytáčet číslo na telefonu.
„Půjdu s vámi!“ řekl rozhodně dívčí a lidský hlas. Alex.
„Ne, to teda nepůjdeš! Je to nebezpečné!“ řekl Edward.
„Neopustím tě!“ řekla a já už jsem dál neposlouchal.

Šel jsem do svého pokoje sbalit se. Od Carlislea to byl dobrý nápad, vzít s sebou Logana. Měl velmi mocný dar. Uměl ovládat živly a nebyl to jen klam, ale on opravdu dokázal přenést kámen z bodu A do bodu B (pozn. autorky: pokud jste četli Rozbřesk tak stejnou moc měl i Benjamin z Egyptské smečky ;)). Přemýšlel jsem, jak pomoci mé druhé polovičce, když se ozvalo tiché a nesmělé zaklepání na dveře.
„Dále.“ Vyzval jsem neznámého.
„Jazzi, omlouvám se. Chovala jsem se jako sobecká husa, které záleží jen na ní samotné a na ostatní nehledí.“ Řekla Alice a opatrně mě pohladila po tváři. Přikývl jsem a dodal: „Je ti odpuštěno.“ Řekl jsem a Alice už se dala k odchodu.
„Počkej, Alice, díky moc, že mi pomáháš! Děkuju.“ Řekl jsem a ona se na mě jen povzbudivě usmála a přikývla. Sbalil jsem si jen pár věcí a poté jsme vyrazili na lov. Musíme být silní a nachystaní kdykoli vyrazit.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Izzie Swan - XV. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!