Tak jo, dneska mě chytlo psaní a normálně už by to tady bylo, ale nápad mě chytl v autě a tak jsem to psala doslova na koleni. No a přepsat to do Wordu a ještě to po sobě přečít mi dalo trochu práce xD. Docela mě zajímá, co řeknete na Izziino chování v Itálii xD. No a ještě mám jednu zprávičku: pomalu, ale jistě se blížíme konci povídky Izzie Swan. Rozhodla jsem se napsat 20 kapitolek. Díky že to pořád čtete a už vá nebudu zdržovat.
16.07.2009 (12:31) • BCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1884×
Pohled Izzie:
Vstoupila jsem do trůnního sálu a uviděla tři sedící upíry a za nimi asi 10 upírů, kteří patřili ke „královské“ gardě, k ochrance Ara, Marca a Caia. Na prostředním trůnu seděl Aro tvářící se potěšeně a zvědavě, po jeho levici seděl Cauis, který se tvářil neutrálně a po Arově pravici seděl Marcus, který se tvářil jak jinak než znuděně.
„Á, Bello, jak rádi tě zase vidíme.“pronesl Aro sladce, i když já věděla, že je to jen maska. Choval se tak, abych mu předala informace o jeho nepříteli – i když to žádný nepřítel nebyl – rodině Cullenů.
„Aro, Marcu, Caie.“ Pozdravila jsem je – jako vždy - lhostejně. Už si museli zvyknout, že se z nich „neposadím na zadek“ i když ve skrytu duše jsem vždy, když jsem s nimi měla mluvit, byla táákhle malinká.
„Tak, co pro nás máš tentokrát, Bello?“ zeptal se Aro a bylo na něm vidět, jak je nedočkavý až se o nich dozví nějaké novinky, které mu ovšem nedám. Natáhl ke mně ruku, abych se jí dotkla.
„Ale, Aro, zase zkoušíš nemožné?“ řekla jsem mu tvrdě a on pochopil a ruku stáhl. Pak se z jeho gardy někteří nervózně ošili. Chápala jsem je. Kolik lidí – bacha, LIDÍ!!! – řeklo Arovi, že zkouší nemožné a to dotknout se mě? Já znám odpověď. Nikdo kromě MĚ!
„Ách, Bello, jsi pořád stejná.“řekl.
Nikdy jsem se nezmínila, proč nesnáším oslovení „Bello“, že? Z tohohle důvodu. Říkával mi tak Aro, když jsem byla – podle jeho slov – „jeho hračka“. Ano, patřila jsem Arovi, aby měl jistotu, že nikomu neřeknu jejich tajemství. Jenže pak jsem dostala úkol, který bych teď nejraději nedostala. Jenže teď už jsem mu nepatřila.
„Já se neměním, Aro, to už bys za tu dobu, co jsem ti patřila, mohl vědět.“ Řekla jsem a on si samozřejmě všiml minulého času v mé větě. Zatvářil se překvapeně.
„Co jsi to řekla? Nikam tě nepustím!“ řekl rozhodně a tvrdě.
„Ale, Aro, nikdy jsem ti tak úplně nepatřila, vzpomínáš?“ ano, nikdy jsem nebyla v jeho gardě a jak sám říkal, měl mě jenom „ na okrasu a pro jistotu“.
„Dobře, Bello, nechytejme se za slovíčka, prosím.“ Řekl trochu naštvaně. Naštvali jste někdy Ara, aniž by vám něco udělal? Já ano, a dnes to není poprvé. Jak jsem se sem bála, tak teď jsem si to užívala. Bavilo mě provokovat Ara.
„No, jak chceš.“ Řekla jsem a lhostejně pokrčila rameny.
„Tak jaké informace pro nás máš?“ zeptal se nedočkavě. Vypadal jako malé dítě, které nechcete o Vánocích pustit ke stromečku, kde je hrozně moc dárků pro něj.
„No, informací mám hodně, třeba včera jsem se dívala na pořad o módě a…“ nestačila jsem doříct, protože mě netrpělivě – a pozor! – rozzuřeně přerušil.
„Mě nezajímá, na co ses včera dívala v televizi. Mě zajímají informace o tvém úkolu a hlavně o Cullenových.“ Uchichtla jsem se.
„Nic ti neřeknu. Úkolu se vzdávám.“ Řekla jsem velmi klidně, tvrdě a chladně. Aro se na mě rozzuřeně podíval a nevěřícně zakroutil hlavou.
„Cože? To nemůžeš!“
„Ale můžu! Ty to víš, já to vím, tak proč to protahovat?“
„Bello! Neopovážíš se.“
„Ale ano, opovážím. Vlastně jsem přišla jen kvůli tomu, abych ti řekla, že se navždy vzdávám svého „čestného“ místa v gardě.“ Řekla jsem a prsty vytvořila dvě uvozovky. Všichni tři se na mě nevěřícně a naštvaně podívali – dokonce i Marcus se přestal tvářit znuděně.
„Bello.“ Řekl, ale já už se otáčela k odchodu.
„Sbohem.“ Řekla jsem a odešla.
„Bello! Vrať se!“ zakřičel Aro, ale já už byla v před sále a nehodlala se vracet.
Autor: BCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Izzie Swan - XVI. Kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!