Táák a je tady poslední díl povídky Izzie Swan. Chtěla bych vám všem hrozně moc poděkovat, že jste to četli a že vás to nenudilo. Ještě na vás mám malou prosbu, prosím, okomentujte tenhle díl a napiště prosím, jestli mám ještě něco někdy napsat.. Díky mooc. Vaše BCullen.
19.08.2009 (22:00) • BCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 2833×
Z lovu jsme se vrátili… No rozhodně pozdě.
Teprve teď jsem poznala Carlislea a jeho ženu Esmé. Byli hrozně příjemní. Esmé byla taková maminkovská.
„Vítám tě u nás, Isabello.“ Řekl mi Carlisle – na mě až moc formálně.
„Říkej mi prosím Izz nebo Izzie.“ Řekla jsem, abych trochu odlehčila atmosféru a Carlisle přikývl.
„Taky tě u nás vítám, Izzie.“ Řekla Esmé a já byla ráda, že ji nemusím opravovat. Díkybohu, že mi neříkají Bello. Pomyslela jsem si a za mnou se ozval tlumený smích. Otočila jsem se a uviděla Edwarda. Když jsem ho uviděla, vzpomněla jsem si na Alex. Jak se asi teď má?
„Neboj, Alex je v pohodě.“ Odpověděl Edward na mou nevyřčenou – aspoň ne nahlas – otázku.
„Vážně?“ řekla jsem a on se usmál, protože jsem v duchu dodala: Ani bych neřekla, když chodí s upírem.
Po dlouhé době jsem měla zase rodinu. Rodinu, která mě brala takovou, jaká jsem. A ještě něco daleko cennějšího. Svou lásku Jaspera.
Jednou, když jsme leželi u něj v pokoji na posteli, kterou jsme používali skoro pořád, jen ne na spaní, jsem se musela zeptat: „Tohle,“ mávla jsem rukou, abych ukázala, co přesně myslím a myslela jsem sex, „ budeme dělat celou věčnost? Na pořád?“
„Máš něco proti?“ zeptal se a něžně si mě přitáhl na své nahé tělo.
„Ne, samozřejmě, že nemám nic proti, jen mě napadlo, CO přesně budeme dělat, když spolu nebudeme zrovna „spát“?“ zeptala jsem se a podívala se do jeho nádherných očí.
„ No, máme věčnost, takže můžeme dělat všechno, co budeš chtít.“
„Hm… Já bych věděla, co bych chtěla dělat teď.“ Řekla jsem a políbila ho.
„Miluju tě.“ Zašeptal mi ty nejkrásnější slova na světě, když jsme – opět - leželi na naší posteli.
„Miluju tě.“ Opověděla jsem mu. Políbil mě a já se začala zvedat, že půjdu dolů. Z pokoje jsme nevylezli už asi dva no možná tři dny.
„Kam si myslíš, že jdeš?“ zeptal se a stáhl mě zpátky na něj. Zasmála jsem se a odpověděla mu: „Dolů za tvou rodinou. Vždyť jsme z toho pokoje nevylezli už pár dnů.“
„Taky pravda. Takže jdeš do koupelny?“ zeptal se a konečně mě pustil.
„Jasně.“ Řekla jsem už skoro v koupelně. Pustila jsem si na sebe teplou vodu a užívala si ten pocit. Bylo to jiné, než když jsem se sprchovala jako člověk.
Když už jsem byla hotová, vyfoukala jsem si vlasy a trochu jsem se nalíčila, i když jsem to vůbec nepotřeboval, chtěla jsem vypadat „zdravěji“. Když jsem vyšla z koupelny obalená jen v ručníku, čekalo na mě překvapení v podobě Alice, která mi přinesla oblečení.
„Jé, promiň, Isabello.“ Řekla v mírných rozpacích.
„V pohodě, Alice, a kdyby ti to nevadilo, říkej mi prosím Izz nebo Izzie.“ Řekla jsem a v rozpacích jsem byla já.
„Dobře, Izzie. Přinesla jsem ti nějaké oblečení… Pokud ti to nevadí.“
„Díky, Alice, měla bych si zajet na nákupy a pro své věci do domu.“ Řekla jsem spíše pro sebe, ale Alice jako by ožila při slově nákupy.
„Nákupy? Můžeme jet spolu, aspoň se lépe poznáme, co říkáš, Izz?“
„No jasně.“ Přitakala jsem horlivě, protože jsem měla pocit, že kdybych nepřijala nebo neodpověděla hned, Alice by se hrozně urazila. Alice se rozzářila a hned to začala plánovat. Já se mezitím oblékla do kalhot a trička.
A tak jsme vyrazily na nákupy, jako dvě kamarádky nebo jako dvě sestry.
S Alice jsem si rozuměla, ale více mi přirostla k srdci Rose. S Jasperem jsme se vzali a naše manželství bylo šťastné a dlouhé… trvající celou věčnost.
The Happy End
Autor: BCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Izzie Swan - XX. Kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!