Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já a učitel? Wow - 2. kapitola


Já a učitel? Wow -  2. kapitolaCo se stalo v letadle? A jak bude Edward reagovat na Belly pád? Nechte se překvapit, vaše anavalka.

2. kapitola

Nevypadal, že by mu to vadilo. V okamžiku, kdy jsem na něj omluvně pohlédla, se naše oči střetly. Stalo se něco nečekaného, vášnivě jsme se políbili. Nejraději bych v tom pokračovala, ale vyrušil nás něčí hlas.
„Ehm - ehm. Neruším vás náhodou?“ Podívala jsem se za zdrojem vyrušení a zjistila, že je to ta blondýna, která na mě naštvaně hleděla.
„Ano, rušíte,“ odpověděl můj společník a přisál se na mé rty.
„Tak to mě velmi mrzí, ale za to rušíte vy mě!“ Pohlédla jsem na ni vražedným pohledem.
„Nezáviď a hleď si svého, já také nestojím u toho, když si to s někým rozdáváš!“ promluvila jsem na ni klidným a ledovým tónem, po kterém se nasupeně otočila, a dále si nás už nevšímala.

Podívala jsem se na Edwarda s otazníkem v očích, chápavě se na mě usmál a věnoval mi poslední polibek. Poté jsem se vrátila na své místo vedle něho a přitom z něj nespouštěla oči a opětovala jeho pohled. Mezi námi panovalo vzrušující napětí, které se dalo sotva vydržet. Do konce letu jsme spolu už nepromluvili a zanedlouho pilot oznamoval přistání.

„Snad se ještě uvidíme,“ zašeptal mi Edward do ouška a slastně ho skousl. Ani jsem se nestihla otočit, tak byl pryč a místo něj tam byla stále nakvašená blondýna.
„Sis myslela, že ho sbalíš?! Na toho holka nemáš, musíš se s tím smířit.“ Nečekala jsem na odpověď a pokračovala dál v cestě.

Když jsem stála v letištní hale, tak mi přišla zpráva.

Bello, omlouvám se, ale nestihnu pro tebe zajed, zdrželi mě v práci. Vezmi si taxíka.

Pa táta.

Zase nějaké problémy ve škole, pomyslela jsem si. Nemá to teď lehké, od té doby, co povýšil na post ředitele Forkské střední školy, má méně času. Celkem jsem zvědavá, jak se spolužáci budou tvářit, až zjistí, že jsem jeho dcera. Zašla jsem si k informacím a požádala o číslo na taxi služby. Po cestě pro kufry jsem si vyndala mobil z kapsy a vytočila první číslo na taxi. Asi tak po minutě jsem to vzdala, protože to nikdo nezvedal. Chtěla jsem zkusit další číslo, když v tom mi někdo zaklepal na rameno, lekla jsem a lehce zavrávorala. V čas mě zachytily dvě silné paže, ohlédla jsem se po jejich majitele. Byl to Edward.

 

„Promiň, nechtěl jsem tě vyděsit.“
„To je dobrý,“ odpověděla jsem mu a stále se opírala o jeho hruď.
„Nepotřebuješ s něčím pomoct?“ zeptal se a mile se na mě usmál. „Třeba s odvozem?“
„To by se mi hodilo, vybouchl mi odvoz.“
„Já vím.“
„Jak to víš, jsi snad jasnovidec?“ zeptala jsem se.
„Ne, jen držíš v ruce letáček s taxíky.“ Vybuchla jsem smíchy.
„Jo, máš pravdu, tohle mi vůbec nedošlo, a kam máš namířeno?“
„Kousek za Forks a ty?“
„Do Forks.“
„To je dobře aspoň se nemusím zajíždět.“ V tom jsem na páse zahlédla své kufry a vylítla pro ně.

Když jsem konečně měla všechny věci pohromadě, Edward se nabídl a jako správný gentleman mi je odnesl do jeho luxusního auta. Poté, co konečně naskládal kufry do auta, mi otevřel dveře spolujezdce a já si nasedla. Netrvalo dlouho a opouštěli jsme záři Seattlu. Cesta zatím probíhala mlčky. Přehodila jsem si nohu přes nohu a tím mi vyhrnula sukně o pár centimetrů. Napětí v autě bylo čím dál víc vzrušující a naše pohledy se víc střetávaly. Po chvíli mi jeho ruka přistála na koleni a sjížděla po mém stehně. Zajeli jsme na krajnici a zastavili.

Edward se ke mně pomalu naklonil, chvíli zaváhal, jestli neucuknu, ale já ho v tom pouze podpořila tím, že jsem ho začala hladově líbat. Najednou se má sedačka sklopila a my v ní napůl leželi. Ani on nezůstával pozadu, rukou mi zajel pod tričko, kde mě začal hladit. Bylo to velice namáhavé udržet se v klidu, začínala jsem cítit svou touhu a chtíč. Myslím, že to vycítil. Svoji ruku přesunul pod už tak vyhrnutou sukni a začal mě jemně dráždit. Začal zrychlovat a tím pádem se ve mně zvětšovalo vzrušení, až mi z úst vyšel  sten. Jakmile ho zaslechl, přestal.

To se mi ovšem nelíbilo. Vrhla jsem se tedy na jeho rty a nenápadně ho přesunula pod sebe, čímž jsem mu seděla na klíně. Zapnula jsem rádio a do rytmu muziky se o něj začala třít. Cítila jsem, jak mu začínají být malé kalhoty. To mě ještě více nabudilo. Jednou rukou jsem mu rozepnula knoflík u kalhot a sjela zipem. Teď přišla na řadu jeho košile. Knoflíček po knoflíčku byl volný a já slíbávala jeho dokonalou hruď.

Vypadalo to, že se mu to líbí. Teda jsem tak alespoň usuzovala z jeho přivřených očí a nadmutých trenýrek. Hra ho nejspíše přestala bavit, neboť jsem najednou ležela pod ním a on hnětl má ňadra. Měl to jednodušší, protože pod mé tričko se už podprsenka nehodila. Zaujatě sledoval mé vzdouvající se bradavky, přičemž se na jednu přisál svými rty. Slíbával každý centimetr mého tělo.
„Prosím, už mě netrap,“ zašeptala jsem, protože se má zvyšující touha nedala vydržet.

Zbavil mě trička a poté i kalhotek. Vyhrnul mi sukni a spojil naše těla. Hráli jsme spolu nekonečnou hru těl, při níž jsme vystřídali několik poloh. Začínala jsem se svíjet v milostné křeči a on na tom nebyl jinak. Vyvrcholil tak sekundu po mně. Rozdýchávala jsem to dalších pět minut. Tak skvělý sex jsem ještě nezažila. Prostě paráda. Leželi jsme ještě chvíli na sobě a stále se líbali. Nikomu se nechtělo tento okamžik ukončit ani přerušit. Nedalo se ale nic dělat. Oba jsme se museli vrátit do kruté reality. Oblíkli jsme se a Edward se vrátil na svoje sedadlo.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já a učitel? Wow - 2. kapitola:

 1
10.09.2011 [22:00]

AfroditaAliceCullenJá částěčně souhlasím s kukiskou, ale zároveň se musím pozastavovat nad tím, jak se spolu vyspali, sice jsme v moderní době a Belle je už 16, ale přeci jenom sex s nezletilou osobou je trestný a hlavně, když jeden z partnerů plnoletý je. Takže se nad tím docela pozastavuji, ale zároveň se ani nedivím, že ti lidi v tom letadle nic neřekli, přeci jenom se jenom líbali a nedělali nic netaktního a navíc to asi ostatním připadalo trapný je nějak upozorňovat, teda až na tu bloncku.
Každopádně mě zajímá, jak se bude děj odvíjet dál, a kam až to zajde, přeci jenom se mi zdá, že sex v šestnácti a s asi čtyřiadvacetiletým klukem je hodně zvláštní, ale já si na předsudky nepotrpím, takže se jen těším na další kapitolu, i když tohle bylo i na mě trochu rychlý, ale jak řekla kikuska, je to jen tvoje povídka, takže Neváhej a piš! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
05.07.2011 [17:01]

No, musím povedať, že na to idú dosť rýchlo. Emoticon A Elisha len pre tvoju informáciu sex je legálny už od 15, takže nevidím problém v tom, že má Bella 16 a keby si bola trošku modernejší človek vedela by si, že na veku v tejto dobe už fakt nezáleží. Nevadilo by ani keby mal Edward 40 a Bella 16. Teraz je to už každému jedno. Ja som s kapitolou spokojná. Nájdu sa aj takí ľudia, ktorí reagujú presne tak ako v tejto poviedke Edward a Bella. Je len na anavalke aký charakter dá svojim postavám. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!