Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já a učitel? Wow - 4.kapitola


Já a učitel? Wow - 4.kapitolaV tomto dílku se toho moc neděje. Bells jede nakupovat.
Omlouvám se, že přidávám tak pozdě.
Vaše anavalka

„To je dobrý, já to zmáknu.“ A odcházela jsem směr kuchyň. Vzala jsem si pouze chleba s máslem a šunkou. K tomu jsem si nakrájela papriku a šla si sednout k Charliemu. Po chvilce jsem poznala, že v televizi dávají Někdo to rád blond.

4. kapitola

Jelikož tenhle film úplně miluju, zůstala jsem v obýváku a koukala na něj až do konce. Takhle jsem se už dlouho nenasmála. Bylo už půl jedenácté a já začala pociťovat únavu. Rozloučila jsem se s tátou a šla si dát osvěžující sprchu. Za půl hodinky už jsem spokojeně ležela v posteli a propadala se do říše snů.

Zdál se mi zvláštní, ale neurčitý sen. Seděla jsem ve škole v lavici a do třídy vstoupila postava, ale jako by byla zahalená v mlze. Moje srdce začalo sprintovat a já vůbec netušila, co se děje. Najednou se ta postava začala vyostřovat a v tom jsem se vzbudila.

To byl ale divný sen. Přemýšlela jsem, co to mohlo znamenat, ale nic mě nenapadlo. Koukla jsem se na budík položený na nočním stolku vedle postele a zjistila, že bylo půl 10 dopoledne. Šla jsem do koupelny vykonat ranní hygienu a dát si osvěžující sprchu. Oblékla jsem si župánek a šla se podívat dolů. Charlie nikde nebyl, ale na stolku ležel vzkaz.

Dobré ranko, musel jsem už do práce.
Užij si dnešní nákupy, já se vrátím v šest.


A jo, nákupy, já na ně úplně zapomněla. Rychle jsem běžela do koupelny, kde jsem si vyfoukala vlasy a lehce se nalíčila. Poté jsem šla do pokoje, kde jsem si v šatně vybrala motorkářské věci, abych mohla jet na svém miláčkovi. Bylo 11 hodin a já za sebou akorát zavírala dveře, když jsem si vzpomněla na tátův poukaz. Vrátila jsem se pro něj a pak se vydala na cestu. Byla naprosto úžasná. Ani jsem si pořádně nestihla vychutnat jízdu a už sem parkovala v garážích obchodu. Vydala jsem se vstříc nákupům. Jak já je miluju.

Začala jsem s normálním oblečením, jako jsou například trička, kalhoty a mikiny. Tam jsem strávila cca třičtvrtě hodiny. Poté se ozval můj žaludek a já se vydala ke stánkům s jídlem. Měla jsem chuť na čínu, a tak jsem si dala Kung pao. S nafouklým bříškem se mi zkoušet oblečení nechtěla, tak jsem si zašla na kosmetiku.

To obnášelo pořádný peeling, vytrhávání obočí a barvení řas. Poté jsem šla odpočatá pokračovat. Namířila jsem si to ke spodnímu prádlu. Vybrala jsem si klasický krajkový komplet a pak i něco odvážnějšího. Zalíbila se mi tam i jedna hodně sexy košilka na spaní. Neváhala jsem a hned ji přihodila do košíku. Už zbývaly jenom boty. Rovnou jsem si vybrala dvoje tenisky (zlaté,do černa) a troje boty na podpatku (růžové, flitrové, páskové). Byla jsem úplně nadšená.

Na konci mého nákupu jsem došla k té paní, se kterou se Charlie zná a dohodl se s ní, že mi moje zakoupené věci přiveze. Naštěstí nebylo těžké ji najít. Byla to sympatická paní ve středním věku. Dohodly jsme se, že mi to přiveze navečer, až jí skončí směna. Už jsem šla směr parkoviště, když jsem dostala ohromnou chuť na McFlurryho s lentilkami. K mému štěstí McDonalda tu měli, a tak nebyl žádný problém.

Pak už jsem jen nasedla na motorku a vyjela domů. Bylo něco kolem páté a já na sobě cítila menší únavu. Šla jsem do pokoje a tam si na chvíli lehla. Ani jsem to nečekala, ale v tu ránu, co se mé tělo dotklo postele, jsem usnula.

Vzbudil mě šramot klíčů v zámku. Charlie jde domů. Vstala jsem a šla ho přivítat.

„Ahojík tati, jak bylo v práci?“

„Ale jo, šlo to,“ usmála jsem se.

„Tak jaké byly nákupy? Koupila sis tam něco pěkného?“ ptal se mě se zájmem.

„Moc hezké věci, ale teprve mi je má ta paní přivést. Tati, jsem hodně unavená, nevadilo by ti, kdybych si šla lehnout? A převzal bys za mě ten nákup, prosím?“

„To víš, že nevadí. A o nákup se postarám, neboj.“ A usmál se na mě.

Nevím, čím to je, ale co jsem přijela sem do Forks, jsem nějaká unavená. To bude asi tím počasím, vysvětlovala jsem si.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já a učitel? Wow - 4.kapitola:

 1
1. kikuska
05.07.2011 [17:23]

Priznám sa, že aj mňa napadla myšlienka tehotenstva. Ale som rada, že ešte neotehotnela. Z toho by bol asi dosť veľký malér. Kapitola naprosto super. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!