Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ja nie som vyvolená! - 1. kapitola

Alice and porsche by Horse


Ja nie som vyvolená!  -  1. kapitolaAhojky. Neviem, čím to je, ale niečím ma Voltriovci fascinujú. Prinášam preto novú poviedku. Ako som už spomenula bude hlavne o onom slávnom rode. Avšak vyskytnú sa tu aj Cullenovci, pretože by ste ma určite zabili, keby som ich tam nespomenula. Aj tak dúfam, že si mnohí z vás prídu na svoje. Prajem príjemné čítanie a za komentíky vopred veľká vďaka. Enjoy :-) Vaša sweetie

 

Trýzeň a muky boli odjakživa dedičstvom a údelom vyvolených duší.
Čím viac chce Ježiš pozdvihnúť dušu k dokonalosti,
tým viac ju skúša utrpením.
Vravím vám, radujte sa, že ste napriek vašej nehodnosti dostali takéto privilégium.
Čím viac sa trápite, tým viac by ste sa mali radovať,
lebo v ohni múk sa duša stáva čistým zlatom, hodným toho,
aby žiarilo v nebeskom paláci.

Z listu PÁTRA PIA Raffaeline Ceraseovej, 14. Júl 1914

 

 

„...V Pietrelcine zostal celých sedem rokov. Študoval, postil sa, trpel. Tu obdržal dišpenz, aby mohol byť 10. augusta 1910 vo veku len 23 rokov vysvätený za kňaza. Asi mesiac nato, 7. septembra, sa Pio modlil v chatrči zhotovenej z trstiny, ktorú si postavil na rodičovskej roli.

Tu sa mu zjavili Ježiš Kristus a Panna Mária a Piovo telo poznačili rany Pána Ježiša. Stigmy spôsobovali Piovi veľkú bolesť a vyvolávali v ňom zmätok.Modlil sa len za to, aby rany boli neviditeľné a Pán ho na ten čas vyslyšal. Počas prvej svetovej vojny povolali Pia do armády, ale zdravotne bol na tom stále biedne. Niekoľkokrát dostal zdravotnú dovolenku, ale napokon ho definitívne prepustili. Potom prechádzal Pio z jedného kláštora do druhého a medzitým sa vracal domov, pretože v každom z nich krátko po príchode vážne ochorel.

Predstavení ho v roku 1916 nakoniec poslali do Kláštora Milostivej Panny Márie v San Giovanni Rotondo. V tých časoch to bol zapadákov ležiaci na takmer nedostupnom mieste. Obyvatelia Pietrelciny hundrali na Piových predstavených, že im "ukradli" ich "svätého" rodáka. No Pio si zamiloval svoj nový domov a jeho zdravotný stav sa nakoniec zlepšil. Počas spovedania chlapcov v kláštore Milostivej Panny Márie 5. augusta 1918 mal Pio videnie. Zdalo sa mu, že nejaká "nebeská bytosť" mu kopijou prenikla dušu. Keď precitol, Pio spozoroval, že bol skutočne poranený, a že mu bok krváca. Išlo o takzvanú transverberáciu srdca.

O niekoľko týždňov neskôr, 20. septembra 1918, sa Pio po doslúžení svätej omše modlil v kláštornej kaplnke pred krížom. A tu sa nebo k nemu opäť sklonilo. Od tejto chvíle takmer až do smrti, celých päťdesiat rokov, mal na svojich rukách, nohách a boku viditeľné krvácajúce rany Ježiša Krista. Pio nosil na rukách rukavice bez prstov, aby zakryl rany, a na boku mal obväz, do ktorého vsakovala krv. Bolesť sa stala jeho nerozlučnou spoločníčkou, ale on o tom nehovoril a iní to zbadali, len ak prešiel popri nich.

V poslušnosti voči svojim predstaveným sa musel podrobiť rôznym dôkladným lekárskym vyšetreniam, aby sa zistil pôvod rán. Žiadne odborné vysvetlenie sa však nikdy nenašlo a rovnako sa nepodarilo vysvetliť ani príčinu "rajskej vône", ktorá Pátra Pia obklopovala. Hoci sa snažil skrývať svoje stigmy, chýr o nich sa rozniesol široko-ďaleko a do San Giovanni Rotondo začali čoskoro prichádzať zástupy veriacich, aby sa zúčastnili na Piovej svätej omši a potom v dlhých radoch čakali uňho na spoveď.

Zistilo sa, že Pio dokáže "čítať" v dušiach a odhaľovať Božie zámery. Tak mohol predpovedať budúcnosť, stanoviť účinnú liečbu a napomôcť vyzdravenie. Stal sa známym aj vďaka krásnym svätým omšiam, ktoré trvali niekedy až dve hodiny. Piov pracovný deň trval devätnásť hodín. Začínal sa svätou omšou a končil spovedaním. Zdravotne bol na tom v tomto čase dobre, ale celé roky jedával veľmi skromne; jeho jedlo obsahovalo len 300 až 400 kalórií denne. Lekári sa domnievali, že ho pri živote drží nejaký nadprirodzený zdroj energie.
O Pátrovi Piovi bolo známe, že sa rozprával s anjelmi strážcami a mal dar byť zároveň na dvoch miestach (tzv. bilokácia). Viedol tiež fyzický boj s démonmi, v ktorom často utŕžil modriny...”

„Krásny príbeh, však?”

„Naozaj, je veľmi veľká škoda, že TY budeš obdarovaná touto Božou milosťou trošku inak, bez Jeho súhlasu. Nebude ťa ani obklopovať rajská vôňa, nehovoriac o prežití bez "normálneho jedla". Ach, naozaj veľká škoda. Ale, aby si si nemyslela, že som až taký zlý, ešte vždy sa k nám môžeš pridať a toto sa nebude musieť stať.”

Čakal na odpoveď, ale ona iba pokrútila hlavou.

„No, čo už. Sama si si vybrala.”

To boli posledné slová, ktoré počula, skôr ako sa to začalo. Potom len dôležito kývol hlavou k Felixovi, či ako sa to volá, pozrel na ňu až prehnane smutným pohľadom a pomaly vyšiel z miestnosti. Dvere za sebou dôležito zavrel. Vtedy sa k nej priblížili traja upíry, včetne Felixa. Netvárili sa, že by s ňou veľmi súcitili, v ich očiach bolo skôr pobavenie. Mohli robiť to, čo ich bavilo. Ničiť ďalší život...

 

2. kapitola

zhrnutie poviedok



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ja nie som vyvolená! - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!