Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob

4.kacik-S Knihou


Tak mě napadlo, co kdyby se Jacob neotisknul do Renesmé, ale třeba do někoho jiného...

„Jacobe, opravdu hrozně páchneš, víš to?“ zeptala se mě Bella už asi po tisící.

„Taky zrovna dvakrát nevoníš Bellinko,“ ušklíbnul jsem se na ní. Zrovna jsem choval Nesiie. Byla krásná, připomínala mi Bellu. Měla její krásnou tvář a nádherný úsměv. Oblíbil jsem si jí hned, jak jsem jí poprvé uviděl. Byla takový nádherný mazel. Každý si jí oblíbil i Charlie.

Pro mě ale byl pohled na ní i bolestný. Vidím jsem v ní i tu pijavice, která mojí Bellu nakonec kousla a proměnila. I když je možná lepší, že je přeměněná, než aby byla mrtvá. Přesto když se podívám na Renesmé, nedá mi to a představím si, jak se spolu milují, jak se jí ta pijavice hnusná dotýká. Slyším Bellu, jak šeptá „Miluji tě“. Tahle představa mě dráždí a vím, že tuhle myšlenku Edward zahlédl v mé hlavě. Usmíval se u toho odporným úsměvem.

Předal jsem Renesmé Belle a šel jsem se proběhnout. Na kraji lesa jsem se okamžitě proměnil a ucítil jsem dotek mysli Leah a Setha. Nic jsme neříkali, nechali jsme své myšlenky volně plynout. Leah zase přemýšlela o Samovi a Seth přemýšlel o něčem dobrém k snědku. Moc bych si přál, aby se Leah otiskla. Přestala by se konečně trápit pro Sama.

„Však ty by ses měl taky otisknout Jacobe,“sykla Leah. „Pustil by si z hlavy tu svojí Bellinku. Nemysli si s tou tvojí Bellou jsi pro mě stejně otravný, jako já pro tebe se svými myšlenkami na Sama.“

Musel jsem připustit, že má pravdu. Chvátal jsem domů, abych se mohl přeměnit a přemýšlet si v klidu o samotě, jen v mojí hlavě.

Táta mě vřele uvítal. Udělali jsme dobrou večeři a pak jsme jen tak koukali na televizi.

Chvíli před půlnocí jsem se odvalil do postele a velmi rychle jsem usnul. Má poslední myšlenka patřila samozřejmě Belle.

Ráno jsem zase vyrazil proběhnout se do lesa. Celou noc jsem měl neklidně spal, protože se mi ve snech zjevovala Bella milující se s Edwardem. Přeměnil jsem se a běhal jsem po lese jako blázen. Najednou jsem ucítil dotek Sethovi mysli.

„Cullenovi čekají návštěvu,“ oznámil mi.

„Návštěvu? Snad ne zase Volturiovi?“ naježil jsem se.

„Ne kamarádku Jaspera, Angelu.“

„Tak to by mělo být snad v pořádku“ Cítil jsem, jak se Sethova mysl pohasla. Přeměnil se zpět.

Vrátil jsem se tedy raději domů.

„Objeví se tu další pijavice,“ oznámil jsem tátovi.

„Ano? Doufám, že to bude bez problémů,“ usmál se na mě povzbudivě. „Myslím, že v poslední době, zde bylo pozdvižení až dost.“

„To asi jo.“ Přemýšlel jsem, co budu celý den dělat. Nakonec jsem vytáhnul motorku, kterou jsem opravoval kvůli Belle. Bylo to tak trochu sebetrýzeň, protože mi to připomínalo, ten nejkrásnější čas, který jsem s Bellou zažil. Jel jsem ani jsem pořádně nevěděl kam. Moje myšlenky se pořád točili kolem Belly. Moje malá sladká Bella, kterou jsem miloval nejvíc na celém světě najednou byla upír. Proč? Proč jsem se do ní nemohl otisknout? Proč jsme spolu nemohli zůstat. Vždyť by bylo vše jednodušší. Proč si vybrala tu studenou kreaturu, která nemá ani srdce. Nenáviděl jsem Edwarda, nenáviděl. Za to, že se do ní opovážil zamilovat, za to, že se vrátil. Měl si zůstat někde zalezlý v díře, měli ho tenkrát roztrhat ve Voltuře.

Pořád jsem přidával plyn a přemýšlel. Najednou jsem si všimnul pohybu přede mnou a ucítil jsem povědomý odporný zápach. Pak se ozvala rána a já jsem ležel na zemi. Motorka ležela opodál a vrčela.

Otočil jsem se směrem, kde jsem cítil ten strašný zápach a můj pohled se setkal s očima, které měly zlatavý nádech.

Okamžitě jsem se v nich utopil. Ten pocit prostoupil celým mým tělem. Každá moje část vibrovala po tímto pocitem. Cítil jsem se šťastný, jako nikdy předtím. Najednou můj život měl smysl, najednou tu bylo pro co žít. Najednou tu byla bytost, která se mnou bude navždy. Pocítil jsem sílu otisku. Najednou jsem chápal Sama a všechny, kdo se již otiskli. Byl to nádherný pocit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!