A jedeme dál. Jak to asi bude pokračovat ...
26.09.2009 (11:15) • afaxi • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1293×
Šlapal jsem plyn jako šílený. Čím dál tím víc jsme se blížili k Forks, tím víc jsem byl napnutý. Angela to musela cítit, protože jsem cítil jak se na motorce za mnou ošívá.
Když jsme se přiblížili k domu Cullenových, doufal jsem, že Edward zachytí moje myšlenky a informuje rodinu o mém a Angelině příjezdu.
Během pár minut už jsem parkoval motorku u domu Cullenů. Všichni stáli venku a pokukovali po nás. Nevěděl jsem, co všechno jim Edward řekl a tak jsem se cítil trochu nejistě.
……………
Angela
Cítila jsem, jak je Jacob stále více a více napjatější. Nechtěl mi, ale nic říct, co se děje. Pak se před námi vynořil dům Cullenových. Do nosu jsem nasála vůni, kterou jsem si pamatovala z dřívější doby.
„Jaspere,“ vypískla jsem.
„Angelo,“ usmál se na mě Jasper, ale z jeho hlasu byla cítit jakási nejistota.
„Jak se máš?“
„Skvěle, těšil jsem se na naše setkání,“ culil se na mě. Najednou se na mě vrhla Alice.
„Ahoj. Jsme moc rádi, že jsi přijela.“
Pak mi konečně taky došlo, že bych měla pozdravit zbytek rodiny.
„Ahoj rodinko, tak koukám, že jste se rozrostli,“podívala jsem se směrem k Edwardově ženě a tomu malému uzlíčku, který chovala.
„Vítám tě Angelo,“napřáhl ke mně ruku Carlisle. „Tohle je Edwardova žena Bella a jejich dcera Renesmé. Je upír jenom napůl. Roste a dospívá.“
„Ahoj já jsem Angela,“podala jsem si ruku s Belou a pak jsem se usmívala na Renesmé.
„Těší mě. Renesmé by tě taky chtěla přivítat. Po svém, jestli by ti to nevadilo,“řekla Bella. Jen jsem zakroutila hlavou, že mi to nevadí.
Bella ke mně natáhla Renesmé a ta se dotkla mé tváře. Ukázala mi, jak moc jí na Edwardovi, Belle a Jacobovi záleží. Možná ve mně viděla potencionální hrozbu, protože mě neznala.
„Neboj se maličká, já jim neublížím,“usmála jsem se na ní.
Najednou jsem si všimla toho ticha, které tady panovalo kolem nás. Všichni přeskakovali pohledem ze mě na Jakoba a zpátky.
……………
Jacob
„Otisknul jsem se do Angely,“vykřiknul jsem najednou. Všichni na mě koukali a vůbec nechápali o čem mluvím. Vysvětlil jsem jim tedy, co to otisk je a všem spadla čelist ještě víc.
„Takže vy dva jak teď spolu budete jako nerozluční, nebo co?“zeptal se Jasper s jakousi nechutí v hlase.
„No už to tak vypadá,“odpověděla Angela i za mě.
„Tím se tedy vysvětluje, proč si mi najednou zmizela. Najednou jsem neviděla tvojí budoucnost, ale takhle mi je to jasné. Nevidím totiž budoucnost vlkodlaků. A protože je tvá budoucnost spojená s Jacobem, nevidím tě,“ vychrlila Alice. Když vyslovovala slovo Jacob, skřípala zuby.
„No tak půjdeme dál,“pobídl nás Carlisle.
„Můžete nás na chvíli omluvit? Angelo, potřebuji s tebou mluvit o samotě. Bude to rychlé,“zeptal jsem se Angely.
„Samozřejmě Jakobe,“usmála se na mě krásně, až se mi málem podlomily kolena.
„Víš Angelo, budu muset domů. Budu to muset vysvětlit tátovi, promluvit se smečkou. Brzy se vrátím, neboj se,“naklonil jsem se k ní a jemně jsem jí políbil na tvář.
„Dobrá ale vrať se, co nejdřív,“ zaprosila.
„Slibuji.“
Angela se otočila a šla dovnitř za Cullenovic rodinkou. Rozběhl jsem se do lesa a jakmile jsem věděl, že mě Angela nevidí přeměnil jsem se. Okamžitě jsem pocítil dotyk mysli Leah. Nemohl jsem před ní uschovat svoje myšlenky, protože jsem tím byl prostoupen celý. Nemohl jsem na Angelu přestat myslet, trhalo mi to srdce opustit jí.
„Jacobe,“ zavyla Leah. „Co si to proboha udělal?“
„Ty snad nevíš, že otisk neovládáme?“ obořil jsem se na ní. Bylo mi proti srsti, že takhle útočí.
„Tohle nedopadne dobře Jacobe. Ale neboj se, přeměním se zpět a počkám dokud se nerozhodneš oznámit to celé smečce, dobře?“
„Děkuji ti Leah.“
„Závidím ti Jacobe.“
………….
Leah
Jacob už se taky otisknul. Postupuje to celou smečkou jako virus. Jenom já nic. Nemůžu se ani zamilovat. Chtěla bych utéct, ale to nemůžu, smečce utéct nemůžu. A taky je tu Seth. Nechci ho tu nechat samotného, bála bych se, že se mu něco stane. Proto tady zůstávám a trpím. Trpím tou láskou, která kolem proplouvá, která prostupuje každou část mých otištěných bratrů. Přeji jim to, ale na druhou stranu jim moc závidím. Chtěla bych se otisknout a zapomenout na toho zrádce Sama. A pořád nikdo nepřichází. Asi jsem prostě divná.
………
Jacob
Byl jsem Leah moc vděčný. Než jsem doběhl domů na nikoho dalšího jsem nenarazil.
„Ahoj táto,“pozdravil jsem ho a snažil jsem se tvářit neutrálně.
„Jacobe,“ upřímně řečeno nečekal jsem tě tak brzo. Myslel jsem, že přijdeš až pozdě večer.“
„Já taky, ale přišel jsem dřív, tak doufám, že to nevadí.“
„Samozřejmě, že ne. Jsem rád, že tu jsi,“usmál se na mě povzbudivě.“
Tak tohle byl můj táta. Vždycky pro mě měl pochopení, vždycky mě rád viděl. A já jsem teď přemýšlel, jak mu oznámím, že jsem se otisknul do upírky. Tohle nikdy nepochopí, tohle nemůže dopadnout dobře.
Sednul jsem si k němu na gauč a chvíli jsem sledoval zápas, který zrovna dávali. Hledal jsem vhodná slova, jak začít.
„Co je ti Jaku?“zeptal se táta najednou. „Zdáš se mi nějaký nervózní.“
„Víš tati, já….já nevím, jak mám začít. Dneska jsem někoho potkal. Někoho krásného, úžasného, skvělého. Otisknul jsem se. Jmenuje se Angela.“
„Krásné jméno. Ale je tu asi něco a v tom je háček viď Jaku?“ uhodil táta hřebíček na hlavičku.
Mlčel jsem a díval se mu do očí. Nemohl jsem to říct. Najednou to nešlo. Nemohl jsem mu ublížit, ani jsem nechtěl. Měl jsem ho rád. Moc rád, byl pro mě vším. Nemohl jsem mu ublížit tím, že mu řeknu, že jsem se otisknul do upírky, do tvora, které on tak nesnášel.
„No tak Jaku,“pobídnul mě táta. Zhluboka jsem se tedy nadechnul.
„Otisknul jsem se do upírky,“ vychrlil jsem ze sebe.
Billy zalapal po dechu.
Autor: afaxi, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jacob 3:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!