Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob, to už by stačilo! - 2. kapitola

n.w.2


Vopred sa Vám chcem ospravedlniť za také dlhé čakanie, ale nemala som pri sebe PC a stále som niekde lietala, a k tomu mi rodičia do konca januára zobrali notebook a požičajú mi ho iba pri výnimočných udalostiach. Ale sľubujem, že po januári sa to všetko utrasie. Ďakujem. Ako to všetko vníma Jake? Čo Paul? A ako sa z toho dostane Rachel? Prajem príjemné čítanie. Vaša miska555 :)

Pohľad Jake

Bol som s Ness vonku. Chcela zmrzlinu, ísť na pláž, prechádzka po parku a chcela za zviesť na vlkovi, čiže mne. Takto nám ubehlo celé poobedie, až sa začalo stmievať, tak sme išli ku mne domov, kde pre ňu príde Bells alebo Emmett. Pred domom som videl Paula ako sa díva do očí... Rachel?!

Nemá náhodou teraz študovať vysokú školu s Rebeccou niekde na Hawaii?

No... ale teraz je tu a díva sa zamilovane do Paulových očí a ten zase tak isto do jej očí.

To nie!

 Na svete existuje milión dievčat a ona to musí byť práve moja sestra!

„Paul! Ja ťa roztrhám, rozsekám a potom ešte ako bonus s radosťou zakopem pod zem!" skríkol som naňho.

Som naštvaný. Začal som sa bezmyšlienkovite triasť a ani pohľad do Nessiiných očí mi nepomáhal. Vedel som, že je zle a vedel aj to, že za pár sekúnd tu namiesto mňa bude stáť červeno-hnedý vlk. Neváhal som a rýchlo som Ness odsotil, aby som jej neublížil.

Nechal som nech ma triaška celého ovládne. Nechal som, aby sa môj vlk predral von.

Paul sa na mňa nechápavo pozrel.

Rachel s hrôzou vykríkla a druhý raz, keď sa premenil Paul.

„Ty debil! Ublížiš jej tak isto ako ostatným dievčatám. Si normálny? Nie, asi nie. Ale prečo práve Rachel? Vysvetlíš mi to? Si obyčajný hajzel, keď sa takto správaš k dievčatám! A navyše Rachel!" A rozbehol som sa k nemu s úmyslom poriadne mu to vytmaviť.

 

Pohľad Paul

Rozbehol sa ku mne s úmyslom mi to riadne vytmaviť.

To bolelo. Rachel by som to nikdy v živote nespravil, to by som radšej zomrel. Ale nechápem tomu, premenil sa pred Ness. Ale teraz som nemal čas sa zaoberať sa tým, prečo sa premenil. Musel som sa brániť. Síce je Jake oveľa väčší ako ja, ale ja som väčší bojovník a možno som aj silnejší. Vracal som mu všetky údery, kopance a dokonca aj uhryznutia. Ja viem, je to divné, ale ako vlk musíte väčšinou iba hrýzť, inak nemáte šancu.

Chcel som sa premeniť, alebo ísť aspoň niekam hlbšie do lesa kvôli Rachel a Ness. Ale jeho nič nezastavilo, bol ako posadnutý. Nenormálny, hnev ho tak posadol, že sa nevie ovládať, dokonca ani pred Ness. Snažil som sa ho nejako zatiahnuť do lesa, ale nechcel. Vždy ma nejako odsotil alebo on odskočil, aby sme nemuseli ísť do lesa.  Bol neudržatelný a vôbec sa neovládal. Zastavil ho až Nessiin tichý plač.

Vtedy si všetko uvedomil. Dovtedy ho vôbec netrápilo, že po ňom Sam hučí a dáva mu jasné príkazy Alfa vodcu. Uvedomil si, že sa správal ako debil. A začal sa za všetko viniť. Potom sa postavil a ušiel preč do lesa. Rozhodol som sa, že sa premením a všetko vysvetlím Rachel. Zašiel som za neďaleký krík a premenil som sa späť.

Obzrel som sa a Rachel tam nebola, len tam ležala uplakaná Ness.

„Ness, poď sem," Chcel som ju zobrať hore do domu, ale malá Ness sa ešte viac prikrčila a odsunula sa ďalej.

„Neboj sa, ja ti neublížim. To sa len Jake pre niečo absolútne nepodstatné rozčúlil. Za chvíľu príde a bude všetko znova v absolútnom poriadku. Pôjdete na zmrzlinu, prechádzku alebo kŕmiť labute k jazeru v lese. Hej?"

Zdalo sa, že moja reč zabrala. Opatrne sa postavila a chytila ma za ruku tak, ako Jakea. Stále nechápem, ako mohol vybuchnúť pred osobou, ku ktorej sa pripútal, máme ich predsa chrániť a nie na smrť vystrašiť. A ja som sa musel premeniť, aby som ochránil Rachel.

Opatrne som s Ness vošiel do bytu, kde sedel Billy a na smrť vystrašená Rachel. Toto bude ešte dlhá noc...

 


Prosím, napíšte komentár, či má zmysel pokračovať aj po takej dlhej dobe.

Vopred ďakujem :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob, to už by stačilo! - 2. kapitola:

 1
10.01.2012 [15:14]

vilinkaDobře, tak fajn. Jsem ráda. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A ješte jednou se omlouvám.

10.01.2012 [15:05]

miska555vilinka, ano, bola som na mailoch vcera, ale uz som nestihla odpisat. Ten trailer sa mi moc lubi, fakt. A kludne si pockam kym si dokupis ten kabel, stoji mi to cakanie za to.
Dakujem Emoticon

10.01.2012 [14:56]

vilinkaAhojky, protože nemáš shrnutí, tak ti píšu sem. Došel ti mail??? Emoticon Emoticon Emoticon

08.01.2012 [9:43]

Soso177No, môže byť. Pokračko si určite prečítam, vyzerá to zaujéímavo. Emoticon

3. Bee1
08.01.2012 [9:28]

Bee1Pokračovanie!!!!čo najskôr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.01.2012 [22:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. THe
07.01.2012 [22:26]

THeNa jednu stranu Jacoba chápu, ví, jaký Paul je a chce chránit svou sestru. Ale přece musel vědět, že se Paul do Rachel otiskl, tudíž by jí neublížil. Wau, to bude ještě zajímavé. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!