Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob trochu jinak - 10. díl

the host stills


Jacob trochu jinak - 10. dílJak dopadne souboj mezi Edwardem a Jacobem? Kdo odejde jako vítěz a kdo zůstane jako poražený? Jak to dopadne s Bellou a Leah? Tato kapitolka je jen o boji Edwarda a Jacoba. Nic záživného.

Prudce jsem narazil na tu pijavici a souběžně s nárazem jsem do něj zatnul své ostré špičáky a trhnul jsem. Loukou se ozvalo hrozné skřípění a až nelidské křičení podlité takovou bolestí, že kdybych ho neznal, tak bych se rozbrečel. Ale já ho znal. Trhnul jsem znovu. Po malých kousíčkách jsem ho zbavoval levé paže. Studené kusy chutnající po kamení jsem házel za hlavu. Nestrácel jsem koncentraci. Schopil se. Nastal tuhý boj.


Ucouvl jsem. Chodili jsme v pomalém kruhu. Nespouštěl jsem z něj oči. Věděl jsem, že umí číst myšlenky a tak jsem se je snažil chránit. Náš kruh plný napětí jsme pomalu začali zužovat. Šli jsme blíž a blíž k sobě. Náhle se Edward rozběhl. Byl jako kobra. Nestihl jsem uhnout. Narazil do mě a prudce do mě strčil. Slyšel jsem Bellino prudké prošení, ať mi neubližuje. Udělal jsem salto vzad a prudce jsem dopadnul na mokrou trávu. Nestrácel jsem čas. Vyskočil jsem na nohy a lehce pokulhávajíc jsem se vydal do neklidného kruhu, který byl plný emocí. Jeden z nás odtud neodejde. Nezáleželo ale jen na mně a Edwardovi. Záleželo také na Belle. Edward by ji zabil, kdyby vyhrál on. Tato myšlenka ve mně vzbudila nový záchvat vzteku. Vrhl jsem se vpřed. Doběhl jsem k němu a v běhu jsem ho chytil za paži. Ozval se uspokojivý zvuk trhání kovu. Zahodil jsem zbytek Edwardovy levé paže. Znova zakřičel a zaklonil hlavu v hrozné bolesti. Nemohl jsem se přinutit ho litovat. Naopak, myslel jsem si, že si to zaslouží. Vycenil jsem na něj své celkem slušné zuby. Po pravdě mi narostly největší špičáky z celé smečky. Vypadal jsem jako šavlozubí tygr. Ale já jsem nebyl šavlozubí tygr. Byl jsem vlk Jacob a on byl zlý a zákeřný upír. Naježil jsem se, nevnímajíc nadávky a prosby ať ho nechám na pokoji a raději i z Bellou uteču. Nechtěl jsem utéct. Chtěl jsem trhat a drásat. A navíc, kdo mi zaručí, že ji neunese znova. A že ji tentokrát nezabije? Nikdo. Jen já.

 
Znova se na mě vrhnul. Tentokrát jsem uhnul. Ale opravdu jen o vlásek.
„Leo, vrať se co nejdřív zpět a odnes Bellu. Nevím jak dlouho mu dokážu vzdorovat," poslal jsem jí po myšlenkách.
„Jaku! Nenechám tě v tom. Budu bojovat s tebou," řekla a ještě víc bojovala s prudkým proudem.
„Leo, ty vezmeš Bellu a utečeš s ní do La Push. Tam zavoláš bratry, ať mi jdou pomoct. To je rozkaz!" Použil jsem svůj hlas alfy. Nemohla vzdorovat. Jen tiše kvíkla.


„Jak dojemné. Nerozbreč se," řekl Edward a rozchechtal se jako šílenec. Může upír zešílet? Asi ano. On totiž zešílel.
Využil jsem jeho prudkého záchvatu pláče ve svůj prospěch. Skočil jsem k němu a kousnul jsem ho do nohy. Co nejrychleji jsem se rozběhl k Belle a skrčil se, aby mohla naskočit.
„Jaku, pozor!" křikla Bella. Edward se prudce rozeběhl a kopnul do mě. Odletěl jsem na druhý konec mýtiny a tam jsem se odrazil o strom, který zapraskal a potom spadnul. Nějáký strom mě teď ale vůbec nezajímal. Bolest mi vyrazila dech. Pomalu jsem se tou bolestí přeměňoval. Edward si nade mne stoupnul a podíval se mi do mých již lidských očí. Dupnul mi na hruď.
„Bells, miluju tě," zašeptal jsem.
Potom byla už jen tma. Nemohl jsem s ní bojovat. Mohl jsem jen doufat, že Leah přijde včas.

 


Tak můj limit komentářů je deset. Jakmile nebude deset komentářů tak nebude další díl. Jinak mě omluvte za krádkou kapitolu. Přeci jsem vám něják musela useknout tento díl! Upozorňuji, že už bude jen jeden díl + Epilog. Děkuji za čtení mích nesmyslů. Pegas99 =o)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob trochu jinak - 10. díl:

 1
1. konfu
04.07.2011 [17:52]

Uz zasse super..doufam ze to jacob prezije

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!