Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob trochu jinak - 11. díl

Twilightbook


Jacob trochu jinak - 11. dílTak a je tu konec. Už jen Epilog a ahoj, uvidíme se u druhé řady. Ano, bude druhá řada! Už mám napsané nějáké ty dílky. Ale teď jsme ještě v 11 kapče té první. Přežije Jacob? Jak to dopadne s Bellou, Lee a Edwardem? Čti tuto kapču.

Bella Swan

„Bells, miluju tě."
Utekla mi jedna slza. Potom druhá. Slzy mi začaly téct proudem. Snažily se smýt mé utrpení, které bylo tak velké, že ani moře by nemělo tu moc ho smýt.
„Proč jsi to udělal? Co on ti udělal? Já jsem se do něj zamilovala dobrovolně! Měl bys zabít mě! Mě né jeho. Má pravdu, jsi jen zbabělá, hnusná pijavice, které musí ostatním škodit jen proto, že se nudí! Nenávidím tě, Edwarde Cullene! Měl jsi zabít mě..." křičela jsem na něj. Pomalým krokem šel blíž ke mně.
„A taky, že tě zabiju..." řekl tvrdým hlasem. Oči měl úplně černé.
„Tak do toho. Bez něj stejně nechci žít. Co sis myslel? Že když ho zabiješ, tak se k tobě bez řečí vrátím a budu dělat jako že se nic nestalo? To sis myslel?" Stoupla jsem si před něj. Ukazovala jsem na něj prstem a má slova jsem mu křičela do obličeje. Stoupnul si nade mne.
„Nemyslel..." nedořekl to.
„To je ten problém! Ty jsi na to prostě nepomyslel! Ty nikdy nemyslíš! A já s tebou nechci mít nic společného." Asi jsem ho naštvala. Oči mu ještě víc zčernaly a z jeho hrdla zaburácelo hrozně hlasité vrčení. Napřáhl se. Chytil mě za krk. Zavřela jsem oči. A najednou byla jeho ruka pryč. Zmateně jsem otevřela oči. Malý šedý vlk právě stál na ležícím Edwardovi a nepříčetně vrčel. Vlk se naježil a trhnul. K mím nohám se dokutálela odtržená hlava.
Nevěnovala jsem jí ani poslední pohled. Rozběhla jsem se k Jakovu tělu.

Leah Clearwater

Popohnaná příkazem alfy jsem bezradně plavala blíž a blíž ke břehu řeky. Naskytla se perfektní příležitost na vyskočení. A já jí náležitě využila. Za chvíli už jsem běžela jak nejrychleji jsem mohla zpět za Jakem. Myšlenkami jsem zkontrolovala, jestli je v pořádku.
„Jaku, pozor!" křikla Bella v jeho myšlenkách. Viděla jsem jen to co on. Slyšela jsem hrozné křupnutí, jak do něj ta pijavice kopla.
„Bels, miluju tě." Víc už jsem neviděla. Vyhasl v něm život. Náhle jsem slyšela i ostatní ze smečky. No jistě. Alfa mé smečky zemřel, takže jsem se musela připojit k té druhé. Tekly mi slzy. Jistě, nemusela jsem ho, ale pořád to byl bratr.
„Kluci..." řekla jsem v myšlenkách a přehrála jsme jim, co se právě stalo. Daleko na západu se ozvalo hrozné vytí. Přidala jsem se k němu.
Zaryla jsem drápy hluboko do země ve snaze být u Belly a Jaka co nejdřív.
„Tak do toho. Bez něj stejně nechci žít. Co jsi si myslel? Že když ho zabiješ, tak se k tobě bez řečí vrátím a budu dělat jako že se nic nestalo? To sis myslel?" křičela na něj nepříčetně Bella. Zpomalila jsem a plížila jsem se tak, aby jsem vydávala co nejmenší zvuk. Ukazovala na něj prstem a křičela mu do obličeje. Stoupnul si nad ni.
„Nemyslel..." nedořekl to.
„To je ten problém! Ty jsi na to prostě nepomyslel! Ty nikdy nemyslíš! A já s tebou nechci mít nic společného." Divoce zavrčel a chytil ji za krk. Chtěl trhnou. Popohnaná příkazem alfy jsem se na něj vrhla. Ukousla jsem mu ruku, kterou chtěl Belle zlomit vaz. Skočila jsem na něj. Vrčela jsem. Chtěl se bránit, ale nohy jsem mu držela a ruce neměl. Nechtěla jsem to prodlužovat. Trhla jsem. Hlava se odkutálela k Belliným nohám. Poprvé jsem si ji prohlédla. Tvář měla červenou od slz, které ronila na litry. Kopla do hlavy a běžela za mím bývalým alfou. Znova jsem zaklonila hlavu a zavyla jsem.

Sam Uley

Leah nám právě ukázala, že jeden náš bratr není mezi námi. Zaklonil jsem hlavu a pronikavě jsem zavyl. Má smečka se k nám pomalu přidávala. Proč k nám? Leah taky vyla.
„To si nenecháme líbit! Na Cullenovi." Má smečka mě následovala v divokém běhu směr Cullenův dům.

Alice Cullen

„Ten pes si určitě vymíšlel," říkal Emmett už asi po sté. Náhle mě přepadlo vidění. Upustila jsem pět ramínek se šaty.
„Edward ji opravdu unesl. Utekla mu. Louka. On ji sledoval po pachu... Je tam... Chce ji zabít... On jí zabije... Pes... Zachránil jí... Rvačka... Pes padnul... Edward ho chladnokravně zabil... Chce zabít Bells. Druhý pes... Vlčice... Ona ho zabila..." tlumočila jsem své rodině.
„Jsi si jistá?" zeptal se mě Carlisle. Zněl znepokojeně. Další vidění.
„Psi... Celá smečka. Jdou nás zabít. Chtějí pomstít Jacoba Blacka." Všichni se po mně podívali.
Ozvaly se údery obřích vlčích tlap. Velké vrčení.

Bella Swan

„Jsem mimo sotva pár minut a ty už mě oplakáváš? Asi se urazím," ozvalo se zkuhravě. Podívala jsem se na Jacoba. Měl pootevřené oči a pokoušel se vstát.

Po dvou měsících

Právě jsem dodělala maturitu. Mezi mnou a Jacobem to bylo výtečné a měli jsme pro Billyho a Charlieho malé překvapení. Rozbroje mezi smečkou a Cullenovími zachránila Lee, která smečku po myšlenkách zarazila a doslova je seřvala, že se s Jakem musí takovou dálku táhnout sama. Byly z nás moc dobré kamarádky.
Jela jsem svým starým náklaďáčkem ke mně domů. S Jacobem jsme si koupili malý útulný domeček v rezervaci. U nás doma na mě čekal Jacob s Billym a Charliem. Chtěli jsme jim něco důležitého říct.

„Tak, milí tatínkové, mi vám chceme něco říct. Řeknu to bez obalu. Bella čeká malé Blackátko." Oběma tátům spadla brada. Jeden koukal překvapeněji než druhý.


A je tu poslední díl před Epilogem. TOho se ale nedočkáte pokud tod článkem nebude deset komentíků. Říkáte si, ko jeden Epilog to bude nnuda. Ale houby, bude tam nečekaný zvrat a zápletka celé druhé ředy. Pegas99



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob trochu jinak - 11. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!