Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob trochu jinak - 3. díl

Sraz Ostrava!!! 29


Jacob trochu jinak - 3. dílDalší díl JTJ. Je trochu kratší. Tak a dneska se dozvíte, co je Belle tak líto. Hezké čtení. A prosím zanechte komentář.

„Jacobe, je mi to hrozně líto...,“ šeptla. Podívala se mi do očí a pokračovala.

„To, co udělám, zničí všechno, co jsme prožili, ale já to musím udělat. Prosím, nezlob se,“ řekla. A pak si stoupla na špičky a políbila mě. Takový polibek jsem si představoval. Nevím, jak dlouho jsme tam stáli a líbali se. Když se nad tím zamyslím, je mi to vlastně fuk. Čas jsem zase začal vnímat, když jsem uviděl první paprsky. Pomalu barvily oblohu.

„Musíme jít. Charlie se za chvíli určitě probudí,“ řekl jsem. Podíval jsem se jí do očí. Měla krásné oči. 

„Jasně, Charlie,“ řekla. Políbil jsem ji a šel jsem se přeměnit. Měl jsem problém. Byl jsem tak šťastný, že jsem se nemohl proměnit. Nakonec jsem začal myslet na Edwarda. Pomohlo to. Cítil jsem jak se začínám třást a jak mě pálí oheň. Ale to už jsem byl obří vlk. Obří rudohnědý vlk. Pomalu jsem šel za Bellou. Byl jsem tak šťastný že jsem nadskakoval.

Po půl hodině už jsem - s Bellou na zádech - utíkal do Forks. Bella byla strašně šťastná. Běžel jsem a poslouchal malá zvířátka, jak předemnou utíkají. Báli se mého pachu a mé rychlosti. Bella mě pořád nabádala k tomu, abych běžel rychleji. Když už jsem byl  jen patnáct kilometrů od La push jsem běžel skoro rychlostí světla.
„Prosím, rychleji. No tak, koukni se držím se,“ prosila Bella. No, co by se mohlo stát? Přidal jsem. Letěl jsem tak rychle jako ještě nikdy. Užíval jsem si rychlý běh. 

Cítil jsem, jak Belle kloužou ruce. Padala. Snažil jsem se zastavit. Nešlo to. Kdybych zastavil moc rychle spadla by. Chtěl jsem jí pomoct. Chtěl jsem zastavit. Cítil jsem jak klouže. A rychle klouže. Pak jsem uslyšel výkřik. Rychle jsem otočil hlavu. Právě v čas abych viděl jek Bella dopadla na zem - s děsivím křupnutím - a skutálela se z kopce. Rychle jsem běžel za ní. Slyšel jsem vlčí tlapy Sama a Leah. Bella ležela na zemi. Krvácela. Měla rozbitou hlavu a velkou tržnou ránu přes pravou nohu. Zrychleně dýchala.  Chtěl jsem se proměnit. Pomoct jí, ale byl jsem tak rozrušený, že to nešlo. To už k nám - v lidské podobě - běželi Sam a Leah. Bylo vidět, jak Sam přemýšlí.

„Jacobe, dělej proměň se. Pak vezmi Bellu do La Push. Zavolej záchranku a Charlieho. Tomu řekneš, že Bella za tebou utekla a po cestě, že si něco udělala,“ říkal mi. Chtěl, abych neslyšel tu paniku v jeho hlase, ale já ji slyšel.

Musím se soustředit. Musím být v klidu. Jenže jak mám být v klidu, když dívka, kterou miluju, možná umírá? Možná umírá a já jí musím pomoct. Ona nesmí umřít musí žít. A bude žít. Cítil jsem, jak se začínám přeměňovat. Dokázal jsem to. Stál jsem tu jako člověk. Rychle jsem si natáhl kalhoty. Opatrně jsem vzal Bellu do náruče a šel jsem do La Push.

„Bello, vím, že trpíš, ale je důležité, abys řekla, že jsi za mnou utíkala do La Push a po cestě že jsi upadla a zranila se. Pokud řekneš, že jsi spadla z vlkodlaka, na kterém jsi utíkala před upírem, tak tě zavřou do blázince. Jasný?“ říkal jsem jí, zatímco jsem běžel do La Push. Bella slabě přikívla. 




Doma jsem Bellu položil na pohovku a pak jsem běžel k telefonu. První jsem zavolal záchranku. Řekl jsem, kde bydlíme a co se stalo. Pak jsem volal Charliemu. Zvedl to na první zvonění.

„Charlie, tady Jacob,“ řekl jsem.
„Jacobe, je u vás Bella? Ráno jsem se probudil a ona nikde,“ řekl vyplašeně.
„Ano, je...“ skočil mi do řeči.
„Tak mi jí dej. Takhle utéct,“ skoro zakřičel.
„Ona teď nemůže k telefonu,“ řekl jsem.
„Jak to myslíš, že nemůže k telefonu?! Jacobe, okamžitě mi jí dej nebo, nebo...,“ křičel.
„Charlie! Ona si po cestě ublížila. Má rozbitou hlavu a nohu. Právě pro ní jede sanitka,“ pro změnu jsem mu skočil do řeči já.
„Hned tam jedu!“ zařval. Pak zavěsil.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob trochu jinak - 3. díl:

 1
1. Lucík
20.05.2011 [17:46]

Je to vážně božííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ses coool :)) je to fakt nej !! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!