Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob trochu jinak - 9. díl

byliwush


Jacob trochu jinak - 9. dílTak dnes řeknu jen to, že se počet dílů zužuje. Už budou jen tři díli. S tímto čtyři. Čtyři díly plné napjetí. Najde Jake Bellu? Pegas99

Jacob Black.

Běžel jsem nadpřirozenou rychlostí mezi stromy. Vítr mi cuchal dlouhé chlupy a oslepoval mé oči. Moje tlapy tupě dopadaly na zem. Drápy jsem ryl hluboko do promočené země. Déšť mě bičoval přez obří chlupy porostlou hlavu. Konečně jsem cítil celou jeho vůni.
Najednou nastal zmatek. Zničeho nic se objevila nová, udýchaná mysl, která překřikovala krásné zvuky lesa.
„Kluci, Billymu volal Charlie. Byl celý vyděšený a žvatlal něco o tom, že Bella jela k Edwardovi. Teď poslouchejte! Už dva dny je v tahu. Prostě zmizela. Máme podezření, že ji ta pijavice někde drží. Nevíte, jaký by k tomu měl důvod?" zeptal se Paul. Ve mě zamrazilo. Moje Bella? On ji unesl? Vždyť se s ním jela jen rozejít! A co ty jeho kecy, že jí nechá jít? Cítil jsem, jak smečka onemněla.
„Je mi jedno, co se stane, ale jdu do revíru Cullenových. Ve stopování jsem z celé smečky nejlepší. Pokud je to možné, tak bych chtěl sebou Leah. Je nejrychlejší, takže nebude zdržovat." Co se to děje? Proč cítím ve svém hlase sílu alfa samce? Došlo mi, že ostatní neslyším. Slyšel jsem jen Leu. Jakto že jsou dvě smečky? To není možné!
„Leo, zbláznil jsem se, nebo se opravdu děje něco nenormálního?" zeptal jsem se plaše. Měl jsem strach. Já nechci smečku! A když už, tak nechci mít za jediného člena mé smečky zrovna Leah.
„To se teď ale neřeší. Musíme najít Bellu! Pojď dobrovolně, nebo tě přinutím!" řekl jsem jí. Oba jsme mrskli ocasy a rychlým tempam jsme se vydali daleko od smečky. Jako by mi byla má mysl mým vězením. Absolutně nic jsem nechápal. To teď muselo počkat.
Za chvíli jsem ucítil pronikavou vůni Cullenových. Právě jsme překročili hranici. Proměnil jsem se a s Leah po boku jsem se vydal k jejich domu, který stál v samotném jádru té jejich až moc sladké vůně.
Ve dveřích stál ten velký upír a upír, kterého jsem měl vždycky radši než ty ostatní. Doktor.
„Doktore! Proč jste mi unesli mojí Bellu?" zeptal jsem se pěkně z ostra.
„Promiň mi to, ale netuším, o čem to mluvíš," odpověděl velmi tiše a v klidu.
„Bella se jela rozejít s Edwardem a už dva dny se nevrátila!" zaječel jsem na něj nepříčetně. Leah vedle mě pohupovala hlavou na znamení souhlasu. Poplácal jsem ji po rameni a znova jsem upřel svůj zrak na upíry. Ve dveřích stáli všichni až na jednoho. Náhle mi došlo, že oni vůbec neví o tom, co udělal. Jednal na vlastní pěst.
„Teď už nic neuvidím. Zapojili se do toho oni," řekla právě Alice a pohodila k nám hlavou. Leah reagovala mocným zavrčením.
„Nemuseli bychom se do toho zapojovat, kdyby jsi si hlídala bratříčka!" zaječel jsem na ni.
„Vy očividně nic nevíte, tak mě omluvte. Já jdu Bellu stopovat." Ozvalo se hlasité rup. Pohodil jsem svým rudým ocasem a rozběhl jsem se za vůní, kterou zaregistrovala Leah.

Bella Swan

Řeka mě donesla na břeh čehosi, co vypadalo jako staré trosky domu, který voda zničila. Namáhavě jsem se zvedla na nohy. Nevím, jestli jsem dost daleko na to, abych mohla jít po zemi. Alespoň se říká, že voda smývá pachovou stopu. Tak to bylo u zvířat, ale u upírů? Namáhavě jsem vylezla z trosek. Dům byl do kopce a vodu v něm jsem měla po kolena. Namáhavě jsem polo plavala a polo šla. Při tom jsem odhazovala trosky na všechny strany. Když jsem konečně byla nahoře, tak mi to podjelo a spadla jsme zpátky do velkého proudu vody, která mě zase unášela neznámo kam.

Jacob Black

Jejich pach jsme sledovali celý den. Nakonec jsme je ztratili. Jako by se po nich slehla zem. Zrovna jsme byli u nějákého domu, který podemlela voda.
Náhle jsem ucítil Bellu tak silně, až to zabolelo. Musela tu být. Skočil jsem do vody, která nesla slabý podtón vůně, která patřila Belle.

Bella Swan

Namáhavě jsem vylezla na louku, která byla kousek nad řekou. Oddechla jsem si. Utekla jsem upírovi!
Náhle mě na tváři pošimral velmi zvláštní vánek. Opatrně jsem zaostřila zrak. Ach ne! Edward stál přímo přede mnou. Ve tváři měl výraz boha pomsty. Napřáhl ruku...

Jacob Black

Vyběhl jsem na louku kus nad řekou. Stál tam ten krvežíznivec. Ruku měl napřaženou. On chtěl Bellu zmlátit? Nepříčetně jsem zavrčel a rozběhl jsem se vpřed. Leah proud bohužel odnesl někam pryč. V myšlenkách se mi omlouvala, ale nemohla zpátky. Prudce jsem narazil na tu pijavici a souběžně s nárazem jsem do něj zatnul své ostré špičáky...

 


Prosím o komentáře. Ať kritiku nebo jen obyčejného smejlíka. Udělá to ohromnou radost.

Děkuji Kacennnce, Elize2, SmoulaXX a všem ostatním kteří si povídku přečtou a zanachají komentář. Dále děkuji všem adminům a podobným lidičkám, že mají náladu - a když nemají náladu tak alspoň trpělivost - opravovat mé věčné chyby.

Jinak jse mse rozhodla, že nepřidám další díl dokud pod povídkou nebude alspoň patnáct komentářů. Vím, že je to nespravedlivé, ale bohužel =o).

Pegas99



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob trochu jinak - 9. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!