Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jacob trochu jinak - Epilog

Renesmee a Jacob Blackovci


Jacob trochu jinak - EpilogTak poslední díl této řady. Jaká nečekaná věc se stane s Bellou? Jinak si dejte pozor na jednu osobu, o které se tam mluví. Bude vyprávět druhou řadu. No nic, žádám o deset komentíků. Děkuji všem čtenářům a přeji hezké čtení.

Bella Swan

Naše malá holčička Taylor nám s Jacobem vnášela do života štěstí. Byly jí právě dva měsíce. Dnes jsem měla doma čekat na Jacoba jako nějáká pecka a čekat až si přikráčí z práce. Ráno, když mě budil a já ho nebyla schopná poslouchat na obě uši, mi říkal něco o tom, že mi musí něco důležitého říct.

Čekání na něj jsem si krátila vařením. Navykla jsem si vařit i několik hodin denně. To víte, z hladovým vlkodlakem pod střechou to ani jinak nejde. Najednou jsem pochopila Emily. Konečně jsem uslyšela klíče chrastící v zámku.

„Ahoj lásko, pojď se mnou, musím ti něco říct," řekl záhadně a za ruku mě táhnul do lesa, který nám strašil hned za barákem. Bylo to nutné. Jacob musel mít volný přístup do lesa.

„Isabello Marie Swanová, vezmeš si mě za muže?" zeptal se mě, zatímco si sedal na jedno koleno. Do očí se mi vehnaly slzy štěstí.

„Ano, ano! Jistě, že ano!" řekla jsem rychle a objala jsem ho. Náhle mě zaplavil velmi divný pocit. Spaloval mě oheň. Byl to ale trochu jiný oheň. Žádný podobný jsem ještě nezažila. Nechápala jsem, co se to děje. Jacob si mě nedůvěřivě měřil. Jako by si myslel, co se děje, ale bylo to úplně nemožné.

„Co se to... Co se to..." nedokončila jsem, protože jsem pocítila nutkání zaklonit hlavu a pronikavě zavýt. Poslechla jsem ho. Jacob ulekaně otevřel pusu. Chvíli koukal jako na blázna, ale potom se vzpamatoval.

„Bello, musíš se uklidnit. Představ si něco hezkého," nabádal mě. Začaly se mi třást ruce. Zavyla jsem znova. Nechápala jsem, co se to děje, a nepředstavitelně mě to štvalo. Mě to štvalo tak, že jsem chtěla roztrhat sama sebe, jen proto, abych to pochopila.

Ozvalo se prudké trhání. Zničeho nic jsem dopadla na všechny čtyři. Takže já jsem... Vlk? Jacob se proměnil. Nedívala jsem se na něj. Koukala jsem se na svoje nohy, na kterých mi rostly dlouhé a zahnuté drápy. Uslyšela jsem jeho myšlenky. Viděla jsem se přes jeho myšlenky. Byla jsem krásný, sněhově bílý vlk. Byla jsem spíše malá a hubená jako Lee, než velká a svalnatá jako je Jake. Měla jsem středně dlouhé chlupy. V duchu jsem se zaradovala, že nebudu muset shodit vlasy. Dále mi v obličeji jasně svítily čokoládově hnědé oči.

„Co se to se mnou stalo?" zeptala jsem se ho po myšlenkách. Docela mě mátlo, že jsem se promněnila, když nejsem z kmene. Jsem bílá tvář. Ty se prostě nemění v obří vlky!

„Jsi znechucená?" zeptal se smutně. Slyšela jsem v jeho hlase obavy. Podívala jsem se na něj. Uvědomila jsem si, že poprvé od své přeměny. Najednou jako by se mi učarovalo. Bylo mi jedno, že jsem vlk a dokonce by mi nevadilo ani to, kdybych se nemohla promněnit zpátky. V duchu jsem oněmněla. Myslela jsem jen na něj. Každičká moje myšlenka nebo vzpomínka byla podbarvená jím. I budoucnost patřila jen jemu.

„Vlastně je to docela husté!" řekla jsem. Samovolně jsem se přeměnila zpátky a objala jsem ho kolem huňatého krku. „Naštěstí jsi mi ten prstýnek nestačil nasadit," zašeptala jsem mu do vlčího ouška. Proměnil se zpátky a já náhle objímala krásného a nahého Jacoba. To jsem prostě musela využít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jacob trochu jinak - Epilog:

 1
15.01.2012 [20:00]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucík
20.05.2011 [18:25]

Je to úžasné !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nemožu prestat číst !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon je to ta nejj povídka kterou sem tu zatím četla !!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonuž se nemožu dočka t na další radu jen tak dál !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!