Druhá kapitolka je tu... Doufám, že se vám bude líbit a myslím, že budete celkem překvapení.
14.11.2009 (12:00) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1469×
Pozvání
„Jacob Black. Velice mě těší."řekl ten nejkrásnější hlas na místě vedle mě. „Isabella Swan. Pro přátelé jen Bella. A prosím tě, nevykej mi. Cítím se, jako by mi bylo 30. A taky nechápu, proč mi vykáš, když jsme ve stejném věku."řekla jsem s usměvem na rtech a nemohla z něj spustit oči. Swan se jmenuji, protože jsem si chtěla nechat své rodné jméno. S těmi 30-ti lety jsem neměla k pravdě moc daleko, ale o tom on neměl ani páru. V tu chvíli zazvonilo a do třídy vešel učitel.
Měla jsem ještě pět hodin do oběda, a tak jsem se sama vydala na další hodinu. Mám jí společnou s Edwardem, takže to snad bude v pohodě. Jak jsem řekla, hodina mi uběhla rychle a bez problémů. Další čtyři hodiny jsem měla sama bez Edwarda, takže to bylo horší, ale zvládla jsem to.
Vydala jsem se na oběd, ale nějak se mi tam nechtělo. Mám strašně divný pocit před Edwardem. Jako bych provedla něco špatného. Snad to nesouvisí s Jacobem.„Né, to je nesmysl, vždyť jsem si jen povídali."řekla jsem si potichu pro sebe, abych se uklidnila.
Jake je velmi pozorný, o proti Edwardovi. Nejsem na to zvyklá. Už dávno jsem si odvykla na nošení snídaní do potele, nežné milování, zamilovaná slůvka a pozornost milované osoby. Oba byli tak rozdílní, ale oba měli jisté kouzlo, které mě nevýslovně přitahovalo. Schylovalo se ke konci oběda a já se pomalu chystala k odchodu.
Vydala jsem se na parkoviště, kde už na mě čekal Edward. Za půl hodinky jsme byli doma a já zamířila rovnou do sprchy. Po 15 minutách jsem vylezla, zabalila se do županu a šla si dát něco k jídlu. Edward seděl u televize s nohama na stole, jak jinak? Ani si mě nevšiml. Teda aspon jsem si to myslela, jelikož se ani neobtěžoval pohlédnout na mě. Udělala jsem si toasty a chtěla si jít nahoru vybrat něco na sebe. Šla bych, kdyby mě Edward neuvěznil ve svém obětí.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jak dál?! 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!