Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jak vášnivá... je pomsta 3

4.barmanka-SKnihou


Jak vášnivá... je pomsta 3Tohle je konec tak doufám, že se vám bude líbit.

HUDBA

Můj plán se vyvíjel skvěle. Snažila jsem se, seč mi síly stačily, aby se do mě bezhlavě, hluboce zamiloval. Když se tak stane, bude to pro něj mnohem bolestivější, těžší až od něj odejdu. Tím můj plán bude z poloviny hotový. Ale nechte se překvapit, co jsem podnikla potom a jak mě to všechno stáhlo sebou hluboko do neznáma.

Po tom, co jsme se usmířili, jsem se znovu potkala s jeho rodinou. Bylo mi to velmi nepříjemné. Jedna věc je to hrát na Edwarda a jedna věc je to hrát na všechny. To už bylo na mě moc. Musela jsem se hodně snažit, aby nic nepoznali. Jak si Alice přála, byly jsme znovu kamarádky. No… teda do jisté míry. Nebyly jsme už takové kamarádky jako dřív. Teď mojí nejlepší kamarádkou byla Jane, a to se nezmění. Na Alici i na všechny jsem to hrála. Nemohla jsem si dovolit být upřímná. To by potom mohlo jít všechno do hajzlu.

Skvěle jsme si užívali jízdu. Teda on, já ne. Nevím, co to se mnou bylo, ale já jsem doslova začala měknout. Moje odhodlaní  kolísalo. Čím víc jsme spolu byli tím rychleji se ve mně probouzely ty staré pocity. No a potom to už nebyly jen  pocity. Potom to už byla  láská. Ty city, které se ve mně probudily, byly ještě větší, než před tím. Byly hlubší, oddanější. Myslela jsem si, že to nic nemůže pokazit, ale to jsem se spletla.

Jednou jsem šla do Edwardova pokoje. Přemýšlela jsem, jak to tentokrát dopadne. Dopadne to jako minule? Nachytám ho tam s nějakou? Toho jsem se bála nejvíc. Ale důvěřovala jsem si. Přece to už neudělá podruhé ne? Přece není hloupý, přece ví, jak by to dopadlo.

Chytla jsem za klik u a otevřela dveře do Edwardova pokoje. Neměla jsem z toho dobrý pocit. Něco mi říkalo, že tam najdu něco, co se mi nebude líbit. A měla jsem pravdu. Na posteli ležela Jane, a nad ní Edward. V tu chvíli, kdy jsem je spatřila mi oči zčernaly.

Byla jsem vzteky bez sebe. Okamžitě jsem se vrhla na ně. Edward se mě snažil zastavit, ale neměl dostatek síly, aby mě přemohl. Byla jsem silnější, než on. Než všichni na hradě, na světě. Použila jsem na něj jednu ze svých schopností. Nechala jsem ho zmrznout. Nemohl se hýbat, a tak mi nemohl nikam utéct. Mohla jsem si ho nechat na konec. Nejdřív jsem si vychutnala Jane. Tu zrádnou mrchu, která ranila tolik moje city. To ona a Edward zničili to, v co jsem začala věřit.

Oba dva jsem odvlekla do mučírny. Nejdřív jsem se vypořádala s Jane. Mučila jsem ji, až prosila o milost. Ale já se nedala odprosit. Pomalu jsem ji mučila. Mučila jsem ji ještě víc, než tu minulou děvku. Mučila jsem ji víc jen proto, že to byla moje kamarádka. Ona mě zradila. Pomalu jsem ji opalovala zapalovačem. Edwardovi jsem nechala rozmrznout obličej, aby se díval co čeká jeho a co jí způsobil.

,,Jak se ti to líbí, zlato? Neboj, ty taky půjdeš, o to nemusíš mít strach, ale o jedno ano. O SVŮJ ŽIVOT A SAMOZŘEJMĚ O JEJÍ!“ A škodolibě jsem se na něj usmála. Tolik se mi líbilo, když jsem v jeho očích mohla vyčíst strach, lítost a zase strach.

Jak jsem se nedívala na Jane a dopřávala svoji pozornost Edwardovi, Jane celá chytla. Vzplála jako nějaký kus brikety. Ha… jak je to legrační. Za pár minut z ní zbyla jen hromádka popelu.

,,Ach… to je mi líto. Škoda,“ postěžovala jsem si.

,,Co se mnou chceš udělat?“

,,Aha, tak tobě to ještě nedošlo. No, nemyslela jsem si, že jsi až tak tupý. No nic, provedu s tebou to stejné, co s Jane. Akorát, že tebe to bude bolet mnohem víc!“ Znovu ten škodolibí úsměv. Úsměv věnovaný jenom jemu.

Edwarda jsem mučila, mnohem déle než Jane, a taky jak jsem slíbila, bolelo ho to mnohem víc. U něho jsem už neudělala takovou chybu jako u Jane. Nenechala jsem ho tak brzy zemřít. Ale jednou to muselo přijít. Zrovna jsem ho opalovala, když v tom do místnosti vešel Demetri a leknutím jsem Edwarda podpálila.

,,Miluju tě, Bello“ To byly jeho poslední slova. Pak už jsem nic nevnímala, sesunula jsem se k zemi a tiše vzlykala.

,,Ne, Edwarde!“ Tuhle větu jsem opakovala celou dobu a opakuji si ji doteď. Sedím v potemnělém pokoji a nic nevnímám. Tyhle slova si nepřítomně pořád dokola mumlám. Nikoho ke mně Aro nepouští. Ani Cullenovi ke mne nemohli. Teda hlavně oni ke mně nemohli. Na místě by mne zabili, ale já bych se nechala. Dobrovolně bych šla na popravu, jen aby se mi Edward vrátil.

Už tu sedím několik měsíců. Nikdo sem nevešel kromě Ara, který mi vodil lidi. Jinak se u mě nikdo neobjevil. No a v tom v mém pokoji stojí, znovu Aro. Tiše a nepřítomně jsem k němu zvedla hlavu a podívala se mu do očí.

,,Pojedeš na misi! Je to velmi důležitá mise.“ Jen jsem přikývla.

,,Připrav se. Okamžitě odjíždíš.“

Znovu jsem přikývla a dívala se už jen na záda odcházejícího.

Zvedla jsem se z kouta pokoje a zamířila si to na nádvoří. Tam už všichni přítomní čekali. Bez jediného slova jsem protrpěla celou cestu. Mladí upíři v gardě si na mně ukazovali. Starší je zase varovali, až si se mnou nezahrávají a vyprávěli jim všechno o tom, co jsem provedla.

Ani jsem si nevšimla, jak ten čas utíká a najednou jsem stála na bojovém poli a naproti nám naši nepřátelé.

Za malou chvíli začal boj. Rozhodla jsem se, nepoužívat svoje schopnosti. Vyčkávala jsem na toho správného nepřítele. Na toho, který by se mi vyrovnal. Se kterým bych nemusela moc bojovat, abych mohla zemřít. A jako na zavolanou se přede mnou objevil. Byl to silný svalnatý muž.  Rozpřáhl se proti mně a udeřil. Rána padla na mé břicho. Odhodilo mě to několik metrů. Chtěla jsem vstát, ale než jsem se postavila, byl u mě a srazil mně k zemi. Chtěl si se mnou ještě hrát, ale to jsem nemohla dopustit.

,,Nemuč mně a rovnou mně zabij!“

,,Jak si přeješ.“

Znovu mně udeřil. Potom začal trhat mé tělo na kousky. To bylo poslední, co jsem zaznamenala. Už jsem nic nevnímala. Byla jsem od všeho osvobozená. Budu s Edwardem. Napořád. Už nikdy ho neopustím. Stoupala jsem jako duše. Spíš tedy klesala a doufala, že tam na mě bude Edward čekat. Ale to bylo velmi nepravděpodobné. On neprovedl takové skutky jako já.

Klesala jsem čím dál tím rychleji, až jsem byla v cíli a tam u brány pekel na mne čekal Edward.

KONEC


 

Doufám, že se vám konec líbil a že nebudete zklamaní. A jen pro upřesnění tím, že se Bella nechala zabít zahynula celá garda.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak vášnivá... je pomsta 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!