Mheh, tentokrát jen krátce. To, co tam mělo být, tam je... ^^
05.10.2009 (10:15) • Ranya • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1378×
Probudila se s výkřikem.
Sen s mrtvou, děsivou holkou se vrátil. Elizabeth se klepala jak osika, ale pořád si vysvětlovala, že to byl JENOM sen. I když nadmíru hrůzostrašný a ještě opakovaný.
Vešla do školy a v tu ránu si uvědomila, že včera utekla dárku od Ralfa. Náramek od Nathana měla stále na ruce. Ale jak to bude s tím Ralfem? Neurazil se, že nebyla ve škole zrovna ve správný den? Nebo mu to jen bylo líto, ale teď už se na ni radši vykašle… počítala s nejhoršími variantami, jako obvykle.
Vstoupila do učebny, kde měla mít první hodinu. Neuvědomila si, že po nových zážitcích s Nathanem pro ni bude tak těžké být s Nigelem v jedné místnosti. Nebo ano, tušila, ale ve skutečnosti to bylo ještě mnohem horší, obzvlášť když si všimla, že se na ni Nigel dívá.
Celou hodinu ignorovala a soustředila se jen na náhodné vymýšlení podrobného děje příběhu o upírech a elfech, který věděla, že nikdy nenapíše. Šlo jen o rozptýlení.
Když ovšem vyšla na chodbu, Nigel ji pozvolna následoval. Všimla si toho a tak zastavila, aby zjistila, co se děje. (A došlo jí, že dřív by radši rychle odešla.) Ale místo toho ji napadla jiná otázka – připomínající, kdy jí řekl, že by s ní chtěl sedět. Od té chvilky měla hlavu plnou Natha, takže si na to vzpomněla až teď.
„Ehm, Nige-“ zarazila se, noschopna doříct svá slova, když se mu po dlouhé době podívala do tváře. Byl dokonalý. Ale takovým tím dokonalým způsobem, dokonalý mezi dokonalými; ne jako Nath – dokonalý mezi průměrnými.
„Ano?“ usmál se a jako vždycky vypadal upřímně, akorát že ještě přátelsky jako Colin. Trochu ji to zaskočilo, protože si pamatovala jeho chladné, nezaujaté pohledy.
„Víš, cos mi řekl… o tom sedění s Colinem, a tak… myslel’s… to vážně?“
„Samozřejmě.“
„Aha,“ hlesla. Stále tomu moc nevěřila.
„Já, víš-“ zarazil se pro změnu on, „všechno nejlepší k narozeninám, i když trochu opožděně,“ řekl a vtiskl Ell do dlaně nějaký malý, zaoblený předmět. „Je to jen maličkost, měl jsem dojem, že by Tě větší dárek spíš rozhodil…“ s nejistým úsměvem podotkl a než se stihla podívat, co to vlastně dostala, byl pryč.
‚Až příliš rychle,‘ pomyslela si.
Rozevřela ruku a uviděla přívěšek. Byl to takový ten univerzální, přidělatelný ke každému řetízku.
Zamrkala, aby se ujistila, že vidí dobře.
Bylo to malé, fialovomodré srdíčko z nějakého drahého kamene.
Autor: Ranya (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jantarová propast - 19.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!