Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jantarová propast - 5.část

Edward a Bella


Vážně MOC se omlouvám, protože je to proklatě krátké. Nějak nestíhám... pokusím se další část zveřejnit brzo a pokud možno trochu delší... snad se i přesto bude líbit, ehm.

‚Nemám proč žít!' znovu podtón paniky.

‚Neměla bych nad tím přemýšlet...'

‚Mám chodit nakupovat s kámoškama a balit kluky,' trpce konstatovala.

‚Ale kuš, Ell, vzchop se... prostě seš jiná.'

‚Máš smůlu, nic s tím nenaděláš.'

‚Trosko...'

‚Sedíš tady na houpačce pro děti a lituješ se.'

‚Seš ztracenej případ.'

‚A víš to, že jo...'

‚Trosko!' zařvala jedna myšlenka.

Protože se proud slz zastavil, raději vstala. Nechtěla dál dávat prostor svým myšlenkám, obzvlášť když před ní bylo několik silnic a nevěděla, kolik by se v ní ještě probudilo odhodlání. Nechtěla být sobec a ukončit své utrpení na úkor ostatních. I když těch ostatních by zas tak moc taky nebylo...

Došla domů, letmo pohlédla na hodiny a zjistila, že je teprve tři čtvrtě na osm. Prošla kolem mámy, aniž by cokoliv řekla. Neměla náladu s kýmkoliv mluvit.

Snědla večeři, kterou jí máma připravila, poděkovala a vrátila se k sobě do pokoje. Netušila, co má dělat a tak vytáhla čistý papír a tužku. Do očí se jí znovu draly slzy, ale potlačila je.

Nakreslila několik andělů s potrhanými křídly.

‚Padlí andělé, já sem optimistka,' pomyslela si, když po hodině a půl odložila tužku.

Bylo přibližně půl desáté. Nachystala si učení na čtvrtek, osprchovala se a šla si lehnout. Protože byla psychicky vyčerpaná, usnula kolem půlnoci.

Dalšího dne se probudila s křikem. Máma se hned děsila, co se stalo. Ell ji uklidňovala, že to byla jen noční můra, ale celý den se stále otáčela a rozhlížela. Pořád se jí připomínalo, o čem se jí zdálo.

Šla po ulici vydlážděné šedými kostkami. Nehleděla na svět s nezájmem, jako když šla městem obvykle. Teď se rozhlížela. Zaujal ji dům na rohu ulice. Měl býlé zdi a jakési venkovní dřevěné stáčené schody. Ona však zamířila ke dveřím. Byly v nich bambusové závěsy a oknem ven prosvítala příjemná atmosféra vykreslená načervenalým přítmím prosyceným vůní čajů. Něco ji táhlo dovnitř...

Vstoupila do jakési předsíně. Po straně viděla věšák s hromadou kabátů, což ji udivovalo, protože venku bylo celkem teplo. Potom ji zaujaly bílé schody, které mizely za rohem.

Byla nakročená na třetí schod, když uslyšela kvílivý nářek. Cítila, že jí to svírá hrdlo a naskakuje jí husí kůže. Ale přesto neodolala a došla nahoru.

Nářek zesílil a potom najednou utichl. Stála uprostřed dřevem obložené místnosti a oknem prosvítalo příjemné sluneční světlo. Ticho, které se rozhostilo, bylo děsivé - jako ticho před bouří.

Náhle ji uviděla. Vznášela se před ní. Byl to jen zlomek okamžiku, ale zaryl se jí do paměti.

Ten sen ji děsil. Obvykle ji nerozházelo ani větší množství krve a rozsápaní lidé, ale z mrtvé dívky, o které se jí už párkrát zdálo, měla strach.

‚Jen sen,' pokusila se si vsugerovat, ale moc dobře to nešlo.

‚Proč se tak bojim mrtvý neexistující holky, která je tak jako tak ve stádiu rozkladu? Aspoň podle rozpadlýho oblečení, mrtvejch očí a hlíny ve vlasech...'

***

Seděla v jídelně a příchod Ralfa ji překvapil. Donutila se zaostřit pohled.

„Ahoj," zamumlala.

„Nazdar," zakřenil se Ralf. „Tak, Ell, přežil sem Matiku..."

„Gratuluju," ušklíbla se, „jaký to bylo? Co ste dělali?"

„Dostali sme do dvojic po dvou papírech příkladů."

„Byly těžký?"

„Ne, vlastně jo - ale jen dva, zbytek šel snadno," ujistil ji, „snad to taky přežiješ," dodal s úsměvem.

‚Teď by se hodilo říct něco jako: „No, víš, Ralf..., já naopak doufám, že to nepřežiju.",' s nádechem ironie si pomyslela.

Z oběda domů nespěchala, ale o půl páté musela na kroužek. Netušila, proč tam musí chodit. Sice ji bavilo kreslit, ale ne to, co jí nadiktovala učitelka. Minulý týden měla štěstí, učitlka zařizovala nějakou výstavu a tak Kreslení odpadlo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jantarová propast - 5.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!