Takže, nejdřív se musím vykecat. Myslím, že nemusím říkat, že jsem hrozná. Zase nová! xD To bych to nebyla já, mno. =D O čem to je? O "zakázaném" otisku. Áno, áno... ale kdo se otiskl do koho?! Jak se bude vše vyvíjet? To si už musíte přečíst. První kapitola - takový začátek. Z pohledu Sama. Hrají tady především hlavní roli asi vlčkové. Někam jsem je musela dát, mno ne? Doufám, že se Vám to bude líbit. P.S.: Vůbec netuším, co mě vedlo k tomu názvu. Prostě mě to napadlo už dávno... a bylo to.
21.11.2010 (16:15) • Alex00 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1478×
Jasná záře
1. kapitola - Jak to začalo
↓
Začal jsem se třást. Trvalo to necelou sekundu, když jsem se proměnil ve vlka. Proměna ze začátku bolí, ale pak, když si zvyknete, už je to dobrý. Já jsem se proměnil poprvé před třemi roky. Tenkrát jsem nevěděl, co se se mnou děje. Chodil jsem s Leah, která si o mě dělala starosti, když jsem zmizel.
Neměl jsem rodinu. Navíc už mi bylo osmnáct. Bydlel jsem sám. Co jsem se proměnil, bloumal jsem sám všude možně. Byl jsem zmatený. Chtěl jsem za Leah a domů. Pár dní po první přeměně mě našla rada. Vysvětlili mi, co se se mnou stalo. Že jsem se proměnil ve vlkodlaka, a ještě se budu měnit.
Postupem času jsem to překousl. Smířil jsem se s tím. Zdrtila mě ta “událost“, která se stala před třemi roky. Hádal jsem se se svou nejlepší kamarádkou Emily. Neovládl se a přeměnil se přímo před ní. To, co jsem jí udělal, jsem si nikdy neodpustil. Nenáviděl jsem se za to nejvíc za celý svůj život. Chtěl bych to vzít zpět, ale už to nejde.
Zůstaly jí na tváři hluboké jizvy. Nemohl jsem se na ni už nikdy podívat. Slíbila mi, že to nikomu neřekne. Nakecali jsme, že ji napadlo divoké zvíře. Nemohl jsem s tím žít, nemohl jsem žít sám s tím, jak jsem jí ublížil. Nevyčítá mi to, ale to je asi ještě horší. Udělal bych vše, abych jí trochu pomohl.
Musel jsem ji nechat být. I když jí to ublížilo, bylo to pro ni lepší.
Přivřel jsem oči. Poté, co jsem jí ublížil ještě víc, se odstěhovala. Neviděl jsem ji dva roky. Chtěl bych ji ještě někdy vidět, říct jí, jak moc mě to mrzí. Vím, zkazil jsem jí celý život. Znetvořil jsem jí tvář.
Vzpomínal jsem dále, jak se začali měnit ostatní. Stal jsem se alfou smečky, protože Jacob odmítl. Stále to má v genech. Někdy si myslím, že bych mu to měl přenechat a odejít někam daleko. Už kvůli Emily.
Ostatní se začali měnit hlavně kvůli těm pijavicím. Vrátili se. Mají s námi smlouvu. Vlastní část území, které je rozděleno hranicí. Když jsem pomyslel na Bellu Swanovou, jak jsem ji našel v tom lese. Zlomenou…
Neuvěřitelné bylo, když za ní dolezl, a ona ho přivítala s otevřenou náručí. Potom, co jí udělali. Jacob si tohle nezaslouží. Je marný mu říkat, aby ji nechal na pokoji. Chce o ni bojovat. Zakroutil jsem hlavou.
Chýlila se dvanáctá hodina, měl bych jít. Byli jsme s nimi domluveni, že se sejdeme na louce. Projednat ten “plán“. Jak zničit tu rudovlasou pijavici, co se nám tady prohání. Jednou pro vždy. Vždy tancuje okolo nás, když se ji pokusíme chytit, vždy nějak uteče. Nebylo to málokrát. Zatím nevíme, co chce, ale Cullenovi nám slíbili, že nám to řeknou.
Tak to jsem teda zvědavý. Mezitím jsem se ve vlčí podobě rozběhl do lesa. Jak se mé tlapy odrážely od země, pár skoky jsem tam byl. To na tomhle tolik miluju. Tu rychlost, sílu…
I ostatní. Jediný, kdo se s tím nemůže smířit, je Jacob. Proměnil se zrovna nedávno. Asi před měsícem. Celý to snáší nějak divně.
Ostatní, kteří se proměnili také, jsou tím nadšení. Embry jásá, že má ještě větší svaly a má na co nahánět holky. Ty jeho myšlenky.
Už jsem tam skoro byl. Slyšel jsem myšlenky ostatních. Byly zmatené a neklidné.
Co když je to past? Quil
Pak se střídalo tolik různých myšlenek, že jsem to nestíhal.
Jdeme. Poslal jsem jim myšlenkou rozkaz. Uposlechli a šli jsme v obvyklé sestavě. Když jsem procházel okolo Leah, otřel jsem se o ni bokem. Zamručela. Teda něco na ten způsob.
Same, kde jsi byl? Ptala se mě Leah.
Šel jsem se projít. Odbyl jsem ji.
Zahlédl jsem všechny Cullenovi i s Bellou.
Autor: Alex00 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jasná záře 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!