Jestli se Vám to líbilo a chcete si přečíst další, tak tady ji máte. Myslím, že k tomuhle nic nedodám. Přečtěte si, co se stane na louce. =)
22.11.2010 (07:30) • Alex00 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1340×
Jasná záře
2. kapitola - Navždy v mém srdci
↓
Pohlédl jsem na ně. Byl jsem ostražitý, přece jen to mohla být léčka. Prohlédl jsem si je pozorně. Něco mě ale upoutalo. Viděl jsem ji poprvé.
Díval jsem se do zlatých očí. Byly tak nádherné. Krásnější jsem v životě neviděl. Bylo to přesně tak, jak to Jacob popisoval Belle, ale o to více reálnější. Bylo to tak živé. Povídat o tom a mluvit bylo… Ale zažít to na vlastní kůži, tak to bylo… neuvěřitelné? Nedá se to vysvětlit moc dobře slovy. To byste museli prožít. Já jsem to teď prožíval. Nikdy jsem nezažil něco takového.
Jak řekl Jake: „Je to, jako když tě na zemi už nedrží gravitace, ale ona.“
Neřekl jsem to přesně. Vídal jsem ten pocit v Embryho myšlenkách. Nepomyslel bych si, že to zažiju. Bylo to tak nečekané. Přišlo to z čistého nebe, jako nic.
Jedna dost podstatná věc mě ale trápila. Nebudu pro ni ani bratr, přítel… nic. Nejde to. Bolestně jsem si uvědomoval, co to všechno obnáší. Nikdy nebudeme moct být spolu. Nevím, jestli by vůbec chtěla. Bylo by to proti přírodě, pravidlům. Ona je…
Bylo to silné a pevné. Moc. Nedalo se tomu vzdorovat. Už se to stalo, já proti tomu nic nezmůžu. Zároveň jsem to miloval a nenáviděl. Miloval jsem ji. Teď byla střed mého vesmíru. Zapadala do mého života, i když by neměla. Ovlivňovala mé pocity, náladu, myšlenky, život…
Znovu jsem se zadíval do těch magických očí. Byly velké a zlaté. Tekuté zlato v nich tálo. Protkané černými nitkami nezahnané žízně. To mi připomínalo, co jsem a co je ona.
I kdybych proti tomu bojoval, co bych s tím zmohl?! Nedalo se tomu čelit. Táhlo mě to za ní. Jako byste bojovali proti neviditelné síle, která vás táhla za ní. Utíkali byste tomu, ale ono by vás to vždy lapilo v sítích a odvleklo zpátky. Nedalo se tomu utéct…
Zadusil jsem žárlivé zavrčení, když ji majetnicky objal. Sledoval jsem Edwarda, který mě naštvaně propaloval pohledem. Přečetl si to. Přečetl si, že jsem se právě otiskl do jeho „sestry“.
S ní jsem mohl létat. Nejenže mohl, ale i chtěl. Bylo mi jedno, co si teď budou myslet ostatní. Možná, že to není správné, ale…
… co? Dokončil jsem myšlenku.
Byl jsem nerozhodný. Co udělat a co ne? Co bude správné, nebo ne? Jak to celé vyřešit? Vysvětlit? Co na to řekne, až se to dozví? Co udělá? Nemůže nic tušit, zatím netuší, ale na jak dlouho?
Napadl mě jediný možný plán, jak být s ní. Znamenalo by to ale válku. Což by bylo moc nebezpečné. Jindy bych neohrozil životy smečky a našich lidí, ale pro ni bych byl ochotný udělat všechno na světě.
Pomyslel jsem na Leah, která se také přeměnila. Byla tady, uvědomil jsem si. Bolestně zakňučela. Znamenalo to, že se musíme rozejít.
Nechtěl jsem ti ublížit, poslal jsem jí myšlenkou. Jen zavrčela, nechtěla dávat najevo svou bolest. V jejích myšlenkách jsem četl, jak ji to bolí. Pocítila k ní nenávist. Zavrčel jsem.
Smečka se na mě dívala. Nebyl jsem schopný, jim to vysvětlit. Nevím, proč to tak je. Proč do ní? Nemohl jsem zastavit čas, ani to změnit. Buď tomu muset utéct, nebo čelit.
Udělal jsem něco jiného, než jsem chtěl. Bylo to tak správné.
Kratší, ale nějak Vás musím natahovat. =D
Autor: Alex00 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jasná záře 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!