Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasperova láska 1. kapitola

Official poster - Cullens and Bella


Jasperova láska 1. kapitola V této povídce nejde ani o Edwarda a Bellu, ani o Jaspera a Alici, tak o koho tedy? Je o Jasperovi a... Čtěte a dozvíte se víc. Je to moje první povídka, tak snad se bude líbit.

  1. kapitola - Minulost

Marry:

Zdál se mi sen. Opět stejný, jako už poslední tři dny.

Jdu domů, je tma. Pospíchám. Nikde nikdo, trochu mě to děsí. Najednou cítím šílenou nesnesitelnou bolest, která se mi usadila u srdce. Nevím, jak dlouho se na zemi svíjím v křečích, ale najednou to přestane a já se probudím v cizím prostoru, najednou pohlédnu do červených očí, které se na mě dívají s údivem a opatrností, ale nebojím se jich. Patří mladíkovi, nikdy předtím jsem ho neviděla, vždy jen v tom snu. Měl krásné blond vlasy, které se jemně kudrnatily po ramena, svalnaté tělo a ty okouzlující strašidelné, červené oči. Když jsem do nich pohlédla, jako vždy jsem se okamžitě probudila...

 

Probudila jsem se ráno ve své posteli celá zpocená, ale s úsměvem na rtech. Ty sny jsem měla ráda, nebo spíš toho mladíka? Kdo ví. Vylezla jsem z postele a šla si opláchnout obličej. Asi bych se vám měla představit, jmenuji se Marien Abigail Sweers, ale všichni mi říkají Marry. Dnes je mi přesně sedmnáct let a žiji s mámou ve státě Texas. Jsem zelenooká hnědovláska s rovnými hnědými vlasy po lopatky. Jsem vysoká zhruba 170 centimetrů a podle ostatních mám skvělou postavu.

Všude okolo nás zuří občanská válka. Byli povoláni skoro všichni muži, i můj táta John. Většinou sedím doma, protože moje máma má o mě velký strach a nerada mě pouští ven.

Dneska je to ale výjimečné, protože přesně dnes mám sedmnácté narozeniny, a chtěla jsem je oslavit s mojí nejlepší kamarádkou Lilly. Měla jsem u ní i přespat, abych se nemusela vracet za tmy domů.

S Lilly se známe už od malinka. Ví o mně úplně všechno, a já zase o ní. Beru ji jako mojí mladší sestřičku. Je to šestnáctiletá, modrooká, malá blondýnka s roztomilým úsměvem a jiskřičkami v očích. Nikdy nezkazí žádnou legraci.

Zrovna jsem se loučila s mámou.

„Nezapomeň, že musíš dávat pozor, kde šlapeš. Nerada bych o tebe přišla. Opatruj se, holčičko, a nezlob. Miluju tě.“ Na to jsem se musela usmát.

„Taky tě miluju, mami. Ahoj zítra.“

Byla jsem na cestě a broukala jsem si svojí oblíbenou písničku. Lilly nebydlela daleko, jenom asi kilometr od našeho domu.

Když jsem dorazila, začalo se stmívat. Cesta mi trvala půl hodiny, chtěla jsem si užít trochu volnosti, tak jsem zvolnila krok. Nedočkavě jsem zaklepala na dveře a v nich se za chvíli ukázala uplakaná tvář Lilly a to nevěstilo nic dobrého. Rychle jsem vešla dovnitř domu a objala jí.

„Lilly, děsíš mě, copak se stalo? Je máma v pořádku?“ Pořad jsme se objímaly a ona mi vzlykala do ramene.

„Mamka jo, ale táta ne, on už se nikdy nevrátí!“ A plakala dál. Bylo mi jí strašně líto, její otec byl hodný a milý pán s dobrým srdcem.

„Neboj, to se spraví, uvidíš. Už je mu určitě dobře a nic ho nebolí,“ chlácholila jsem ji.

„Víš, já vím, že máš dneska narozeniny, ale nemohly bychom to oslavit někdy jindy?“ zeptala se s omluvným obličejem, který byl zkřivený ztrátou milované osoby.

„To víš, že ano. Půjdu domů. Moc mě to mrzí. Jdi si lehnout, zítra ti snad bude líp.“ Konečně jsme se pustily a já se na ni trošku smutně usmála.

„Děkuji, jsi opravdová kamarádka.“ Trochu nuceně se usmála se a já vyšla z domu na ulici. Byla už tma.

Cestou se trochu ochladilo, navíc byla hrozná tma, tak sem pospíchala domů

 

Jasper:

„Jaspere, lásko. Dnes přivedu nové mazlíky. Tři dny je budeš hlídat, než se proberou, pak to bude jak obvykle,“ řekla mi Maria, má stvořitelka a láska. Už je tomu pár let, co mě přeměnila na upíra. Teď jí pomáhám vycvičit novorozené upíry pro armádu, abychom dobili další území.

Ano, slyšeli jste dobře. Upíři. Živíme se lidskou krví, moc se mi to nelíbí, ale jiná možnost prý neexistuje. Maria mě do všeho zasvětila. Vysvětlila mi, že česnek, dřevěný kůl i ostatní věci nejsou pravdivé. Jsme rychlý, silní, nádherní a každý upír má nějaký dar. Můj dar je cítit a ovládat emoce.

Novorození upíři jsou nekontrolovatelní. Jsou silnější, rychlejší a dravější než normální upíři. Toto období trvá jen rok. Po tu dobu je uklidňuji svým darem a učím je bojovat. Po roce je musím zabít a přivedou mi nové, a tak je to pořád dokola. Nemám to rád, ale co bych pro ni neudělal.

„Jistě, Mario, budu tady a připraven.“ Podíval jsem se na ní, přitáhl jsem si ji a políbil. Poté odešla.

 

Marry:

Celou cestu domů mi připadalo, jako kdyby mě někdo sledoval. Zastavila jsem se a porozhlédla se. Asi už blázním, nikde nikdo nebyl. Tak jsem pokračovala a začala jsem si od strachu pobrukovat.

Najednou se přede mnou objevila žena. Byla to ta nejhezčí žena, jakou jsem kdy viděla. Měla dlouhé, černé, vlnité vlasy sepnuté dozadu a červené oči. Ty oči mi něco nebo někoho připomínaly.

Ta žena promluvila: „Jmenuji se Maria a ty se mi budeš dost hodit, tak jestli dovolíš.“

Než jsem stačila nějak zareagovat, projela mnou šílena bolest a já se zhroutila na studenou zem.

Nevím, jak dlouho už to trvá, sekundy, minuty, hodiny, ale ta bolest, ne to není bolest, to je něco víc, spaluje mi to celé tělo. A pak už jen tma…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasperova láska 1. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!