Další dílek, Edward je vzteklý a proč? To se dozvíte právě v tomhle dílku... Hezké četní
10.08.2009 (14:00) • Izzy0fan • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2609×
Hm, music, pusťte si třeba tuhle Nickelback - rockstar
5. Vztek
Vypráví Isabella
„Jasně, o víkendu se to hodí,“ řekla jsem s trochu přehnanou nedočkavostí v hlase.
„Co kdybychom si udělali lovecký výlet do hor?“ navrhl Emmett.
„Víte co, až přijedeme domů, vyřešíme to. Teď se tím nechci zabývat, co když pak Carlisle řekne tohle a tamto a bude to jinak...!“ utla naší malou debatu Rose.
Zajímalo by mě, kdo jsou ty tři dívky. Měla jsem pocit, že k této rodině moc nepatří, ale očividně to byly také vegetariánky, takže se asi dobře znají...“
Po škole jsme vyrazili k domě Cullenů, kde na nás už všichni čekali. No čekali – spíš tam stáli a hádali se jako psi. Moc jsem z jejich rozhovoru nezachytila, ale zjevně jde o náš výlet.
„Ahoj, co se tu děje?“
„Pojedeme Jeepem a Mercedesem!“ zvolal Emmett.
„Ale já tu mám taky auto,“ vyhrkla jsem. Ale zjevně to byla chyba, protože najednou bylo hrobové ticho. Všechny přítomné pohledy se upírali na mojí osobě... Ach jo, co jsem to zase řekla...
Najednou ze zatáčky vyjelo černé BMW a zněj pomalu vystupovali tři osoby. Panebože! To je ten kluk, co mě sledoval u mě doma...
„No konečně, kde jste sakra byli?“
„Omlouváme se, ale museli jsme přestěhovat celý Irinin šatník.“ Tomu se všichni zasmáli. Ten kluk ke mně přišel a věnoval mi zdvořilý úsměv.
„Ahoj, já jsem Will, ještě jsem neměl šanci se představit, že?“ mrkl na mě a podal mi ruku.
Vypráví Edward
No, co to je? Jen ji uvidí a hned s ní začne flirtovat. Už teď toho týpka nenávidím....
„Já jsem Bella, moc mě těší noční návštěvníku...“
A tohle mělo znamenat co. Oni se už znají?
Je ještě hezčí než když jsem ji viděl minule... Co kdybych ji pozval někdy na lov.... Měl jsem sto chutí mezi ně vtrhnou a ochránit tím Bellu před chodem jeho vlezlých myšlenek
„Ehm ehm, kdo to je?“ moje otázka směřovala k Eleazarovi a Carmen. Někoho mi připomínal, ale nevěděl jsem koho. Asi to bylo dávno, co jsem ho potkal.
„To je náš syn William Bates, je stejně starý jako ty, Edwarde.“ Hm, super, jako by mě to mělo zajímat.
Uslyšel jsem Carlislovy myšlenky, které se zoufale snažil ukrýt před mým darem.... Dívá se na něj s obrovskou nenávistí. Vypadá to, jakoby ho vůbec nepoznával...
„A odkud bych ho znal, otče?“
„Z mládí, které jsi zřejmě nepamatuješ,“ a významně si vyměnil pohled s Eleazarem, ale jejich myšlenky nenapovídaly nic, co bych mohl použít ve svém bádání.
„No tak co bude s tím lovem?“ zeptala se nedočkavě Alice.
„jistě, říkal jsem si, že bychom o víkendu mohli vyrazit,“ navrhl Carlisle.
„Můžeme jet s vámi?“ Pche, ten kluk je ale vlezlej, tohle měl být rodinný výlet, a ne, že se k nám nafasujou další upíři...
„To bude super,“ řekla Bella s radostí v hlase. Nikdy jsem netušil, jak mě může jen jediné slovo dostat obrazně na kolena. Bylo to jako demoliční koule, která do mě vrazila vší silou... Ona chtěla, aby se ten frajírek k nám připojil, nechtěla by si ho náhodou rovnou nastěhovat do domu?
Vlastně, co se starám. Bella mě ani nikomu jinému nepatří...
„Tak kdo ještě jede?“ informoval se Carlisle.
„Vypadá to, že pojedou všichni,“ odpověděla svým pisklavým hláskem Alice. No super, celý víkend s tímhle protivným, namyšleným pitomcem. Tenhle upír mi vážně pije krev. Už toho bylo na mě až příliš...
Odešel jsem ke klavíru a začal hrát neznámou, ale zato velice agresivní hudbu, až se všichni vylekali...
Vypráví Carlisle
Vypadá to, jako kdyby se nikdy neznali. Vždyť to jsou bratři. A měl bych jim to vysvětlit, ale když oni se na sebe dívají jako na rivaly. Vůbec to nechápu, proč? Možná, že to tak opravdu cítí. William své city dává jasně najevo, ale Bella se líbí i Edwardovi, i když jeho vystupování tomu na první pohled nenasvědčuje. Svého syna znám už velice dlouho, ale takového ho neznám... Edward se možná jen bojí jejího odmítnutí, nic jiného v tom nejspíš není...
„O čem přemýšlíš, tati?“ zeptala se Alice.
„Ale jen tak o Edwardovi a Williamovi...“
„Kdy jim to řekneš? Že by už dneska?“
„Ne, doufám, že to zjistí sami... proto jsem neměl námitek, když chtěl William jet s námi, snad na to přijdou...Co myslíš?“
„Já nevím, stále nevidím, jak se rozhodnou... stále jim to nedochází...“ Edward přestal hrát a popošel k nám.
„O čem se tady bavíte?“
„Jako kdybys to nevěděl,“ odpověděla příkře Alice.
„Bohužel to nevím. Bella si zjevně neuvědomuje co dělá, ale poslední hodinu nic neslyším...“
Chudáček měl pochmurný výraz, ale byl jsem velice nadšen. Bella zjevně dokáže zaštítit i své okolí...
Když jsem šel do obývacího pokoje za Eleazarem, slyšel jsem, jak se Edward a Bella hádají...
Autor: Izzy0fan (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jeden život nestačí - 5. kapitola Vztek:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!