Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jediná svého druhu - 3. kapitola

bd upútavka


Jediná svého druhu - 3. kapitolaDalší kapitola je sice trochu později, ale přece. Doufám, že si tuto povídku ještě někdo pamatuje. V této kapitole Daniel pochopí, co cítí k neznámé dívce. A co uvidí Alice ve vizích? To se dozvíte, pokud si tuto kapitolu přečtete. Napište, prosím, komentář.

 

Pohled Daniela

Spal jsem spánkem beze snů a byl jsem za to rád. Otevřel jsem oči a podíval se z okna. Bylo už světlo, takže jsem rychle vylezl z postele a šel do šatny vzít si nějaké oblečení. Vybral jsem si černé triko, košili a džíny. Z šatny jsem zalezl do koupelny, kde jsem se osprchoval a oblékl. Seběhl jsem po schodech a hned zamířil do kuchyně, kde mi Esme dělala snídani.

„Dobré ráno,” pozdravil jsem a sedl si na stoličku u baru.

„Dobré, Dany,” odpověděla a položila přede mě talíř s míchanými vajíčky a zeleninou, vedle toho položila skleničku s džusem.

„Děkuji,” poděkoval jsem a pustil se do toho.

„Dobrou chuť,“ popřála mi a odešla z kuchyně. Když jsem dojedl snídani, umyl jsem talíř a dal ho do skříňky. Vyšel jsem z kuchyně a zamířil do obývacího pokoje, kde se Emmett a Jasper koukali na nějaký film, Alice plánovala nákupy, Ross si lakovala nehty a Esme si načrtávala nějaký plán domu.

„Dobré ráno,” pozdravil jsem mé tety a strýčky.

„Dobré ráno,” odpověděli mi jednohlasně, musel jsem se tomu usmát. Sedl jsem si na pohovku vedle Alice a Jaspera.

„Kde je táta s mámou?” zeptal jsem se, protože jsem je nikde neslyšel. Také tu nebyl Carlisle, ale o tom jsem věděl, že je v práci. Alice se usmála a odpověděla

„Jsou na lovu.”

Kývl jsem. Mohl bych se na ni podívat, jestli je v pořádku. Přemýšlel jsem o té neznámé dívce, ale nemohl jsem se rozhodnout. Mám? Nemám? Z mého přemýšlení mě vytrhlo, jak sebou Alice trhla. Chvíli jsem přemýšlel, co s ní je, a pak mi to došlo, dostala vizi. Jasper jí hned chytil za ruce, aby věděla, že je u ní.

„Alice, co vidíš,” ptal se, ale Alice neodpovídala. Všichni jsme se shlukli kolem Alice a čekali, až se probere”. Jasper pořád opakoval její jméno, ale ona neodpovídala, už to bylo skoro pět minut, co dostala vizi, a my jsme o ni začínali mít strach.

Museli jsme čekat, protože když je” Alice v budoucnosti, musíme počkat, až se z ní dostane sama.

Pohled Alice

Dostala jsem vizi, ale nebyla to obyčejná vize. Bylo jich více a rychle se měnily, ale základ jsem stíhala. Daniel a ta dívka, kterou jsme zachránili. Různé rozhodnutí, ale všechna skončila tím stejným. Smrtí té dívky. Zemřela různými způsoby, ale nejhorší na tom bylo, že s ní zemřela i jiná dívka. Byl tam i Daniel a nějaký upír. Byli nešťastní, oba dva. Další vize. Ten upír a Daniel jeli k Arovi a žádali o smrt a on jim vyhověl. Vize se změnila a já viděla naší rodinu: Emmetta a Ross, jak si balí kufry, já a Jasper, jak se hádáme. Carlisle, jak je pořád v práci, Bella a Edward to nezvládnou a pojedou za Arem se stejným cílem jako Daniel. Celá naše rodina se rozpadla. Byl to hrozný osud, ale když zemřela ona, zemřela i naše rodina. A to nemohu dopustit. Budu vědět, kdy bude potřeba ji zachránit, a já tam budu. Za její život položím ten svůj. To přísahám.

Pohled Jaspera

Držel jsem Alici za ruku, aby věděla, že není sama. Bál jsem se, že už se nikdy neprobudí. To čekání bylo hrozné, když nevíte, co je s vaší láskou. Odpočítával jsem vteřiny, minuty, než se Alice probudila”.

Co jsi viděla,” zeptal jsem se. Podívala se na mě očima bez života. Neodpověděla, jen se na mě dívala.

Alice, prosím, řekni mi, co jsi viděla,” zeptal jsem se znovu a doufal, že mi to poví.

Zakroutila hlavou. „Ne,” pověděla mrtvolným hlasem a podívala se na Daniela. Cítil jsem z Alice ztrátu, smutek, bolest a strach, ale nejvíce odhodlání a obětování se. Bál jsem se zeptat, co chce udělat a proč.

Alice, prosím, řekni, co jsi viděla,” zeptal jsem se s bolestí v hlase, protože jsme si vždy vše řekli, když nás něco trápilo nebo jsme se něčeho báli.

Znovu se na mě podívala a řekla: „Já vám to nemůžu říct.” A já věděl, že kdyby byla člověk, tak se rozpláče. Objal jsem ji. Tak moc jsem toužil jí pomoct.

Mně nijak nepomůžete,“ promluvila a otočila se zpátka na Dana.

Měl bys za ní jít,” řekla a otočila se zpět na mě.

Půjdeme na lov?” zeptala se s nadějí v hlase. Kývl jsem a doufal, že mi poví, co viděla.

Pohled Daniela

Jasper s Alicí šli na lov, ale ještě předtím mi Alice řekla, abych šel za tou dívkou. Tušil jsem, že mě něco k té dívce táhne. A to něco je láska. Ano, přesně tak, zamiloval jsem se. Ten pocit, když jsem ji našel v kaluži krve. Neznal jsem ji, ale věděl jsem, že kdyby umřela, umřel bych i já. Nedokázal bych bez ní žít a teď už bych ani nechtěl. Udělám vše pro to, abychom byli spolu, i kdybych měl umřít.

Zvedl jsem se ze sedačky a došel ke schodům a vystoupal po nich do prvního patra. Procházel jsem chobou, kde mají všichni pokoje. Přešel jsem pokoj Rose a Emmetta, později svůj, Alice a Jaspera, až jsem dorazil ke dveřím do pokoje, kde byla ona. Opatrně jsem chytil kliku a pomalu otevřel dveře. Vstoupil jsem dovnitř a pomalu za sebou zavřel. Podíval jsem se na postel, na které ležela.

Až teď jsem si všiml, jak je krásná. Jako anděl. Miluji anděla, ale bude ona mě? To se dozvím, až se probere. Utíkaly minuty, hodiny, ale já se nemohl vynadívat. Tak moc jsem se těšil, až ji poznám.

 


Pokud se vám tato kapitola líbila, napište mi prosím do komentářů. Děkuji Vaše XXKatherineXX.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jediná svého druhu - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!