Další kapitola. Je z pohledu Rose a kousíček z pohledu Edwarda. Rose vysvětlí Belle, co jí hrozí. Jak to vezme? Proč Edward zavolá Rose?
23.10.2010 (10:00) • Han • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3378×
... život má plno nástrah a jedna z nich je láska...
Pohled Rosalie:
S Emmem jsme koukali na baseball, když jsem uslyšela z Bellina pokoje tiché vzlyky. Hned jsem vyrazila za ní nahoru.
Otevřela jsem dveře, Bella ležela na posteli se sluchátky v uších. Sedla jsem si k ní a podepřela ji svou rukou. Vyndala si sluchátka z uší.
„Rose, řekneš mi něco o tom nebezpečí?“ zeptala se mě.
Chvilku jsem uvažovala, co jí říct.
„Bello, Edward by nechtěl, abych ti to řekla,“ vysvětlovala jsem jí.
„Rose, prosím,“ žadonila se psím pohledem.
„No tak dobře, ale Edwardovi se o tom nezmíníš!“
„Budu mlčet,“ slibovala mi.
„Takže ti naši známí jsou taky upíři. Je to pětičlenná rodina, která se živí zvířecí krví. Ovšem stejně jako my se nemusí udržet a mohou ochutnat lidskou krev. A toho se Edward bojí, nám může věřit, ale jim? A navíc mají Tanyu, která se do Edwarda zamilovala,“ dokončila jsem a čekala na Bellinu reakci. Nic, Bella se dál nehnutě opírala o mě, a tak jsem pokračovala.
„Ale nelekej se, Edward jí tu lásku nikdy neopětoval. A pak potkal tebe, od toho vašeho setkání vypadá velmi spokojeně.“
Pořád žádná reakce, kdybych neslyšela její srdce, myslela bych si, že je mrtvá.
„Ten problém je v tom, že by Tanya mohla žárlit, kdyby se to dozvěděla. V tom případě by ti hrozila přeměna nebo i smrt,“ ztišila jsem hlas.
Bella konečně zareagovala.
„Přeměna?“ zeptala se nechápavě.
Začala jsem litovat, že jsem jí o tom řekla.
„Ano, to je ta část, kdy se z tebe stane upír,“ řekla jsem a tím ukončila náš rozhovor, jelikož jsem opustila její pokoj.
Emmett pořád koukal na baseball, a tak jsem si k němu sedla. Po chvíli mi zazvonil mobil. Okamžitě jsem ho zvedla.
„Edwarde?“ zeptala jsem se.
„Rose, jste v pořádku? Nejste v lese?“ ptal se okamžitě.
„Proč bychom nebyli v pořádku? A v lese nejsme. Edwarde, co se děje?“ ptala jsem se nechápavě.
„Denalijští vyrazili na lov, a tak jsem musel zavolat. Navíc Alice měla vizi. Ovšem nebyla tak jasná,“ vysvětloval mi.
„Aha.“
Šťouchla jsem Emma loktem, aby šel radši zkontrolovat Bellu. Neochotně odlepil oči od obrazovky a zmizel. Za vteřinu byl zase zpátky a ukazoval, že je vše o. k. Pak jsem si vzpomněla na dnešní rozhovor s Bellou.
„Edwarde, můžu tě o něco poprosit?“ zeptala jsem se.
„No záleží na tom, co to bude.“
„Chci, aby sis promluvil s Bellou. Já vím, že byste se teď neměli stýkat ani si volat, ale je to nouze.“
„Co je s Bellou?“ ptal se vystrašeným hlasem.
„Uklidni se, Edwarde. Za prvé je pořád smutná a za druhé si přála, aby ti mohla zavolat.“
„Dobře tedy, promluvím s ní,“ souhlasil.
Během vteřiny jsem klepala na Bellin pokoj. Vešla jsem dál. Bella pořád ležela na posteli. Vyndala jsem jí sluchátko z ucha.
„Bello, někdo by si chtěl s tebou promluvit,“ řekla jsem a podala jí mobil.
„Haló?“ zeptala se do mobilu.
Pohled Edwarda:
Takovou těžkou věc jsem v životě neudělal. I když je to podle Alice jen na pár dní. Pro mě to byla celá věčnost. Bylo těžké odjet od jejího domu a nechat ji tam napospas Emmettovi a Rosalie, ale věřil jsem jim.
Naše návštěva měla přijet už brzy. Odvezl jsem auto domů a skočil si na lov. Skolil jsem pár pum a jednu laň. Když jsem se vrátil, všichni už byli připraveni na uvítání.
„Máš ještě tři minuty,“ informovala mě Alice.
Děkuji za všechny komentáře.
Autor: Han (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jediné přání - 8. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!