Bella se probouzí a Edward zjistí, že už to asi opravdu nebude jeho miloučká Angela.
14.03.2012 (07:30) • stmivani158 • FanFiction na pokračování • komentováno 3× • zobrazeno 1202×
Bella
Celé tělo mě bolelo a ten ignorant na mě pořád němě civěl. Nechápala jsem, co tady dělá, natož co po mně chce. Prohnula jsem se v zádech a obratle nechutně zakřupaly. Otřepala jsem se a rozhlédla se po pokoji. Všechny stěny byly bílé a vzduchem se nesl desinfekční zápach. Všechno bylo tak sterilní, že jsem se bála vůbec pohnout, abych něco nezašpinila.
„Ještě vypolstrování a bylo by to dokonalé,“ zašeptala jsem si pro sebe otráveně. Tyhle situaci se mi stávaly pořád. Byla jsem nemehlo od narození. Stálé pobyty v nemocnici byly na denním pořádku. Jediné co mi na tom nesedělo, byl on.
„Angelo?“ ozvalo se vedle mě a já sebou trhla. Až nepředstavitelně mě rozčiloval.
„Kolikrát ti mám říkat, že se tak nejmenuji?“ prskla jsem k němu nenávistně a sykla, jak mě zaškrábalo v krku.
„Můžeš mi dojít pro vodu?“ vytlačila jsem z posledních sil a namáhavě polka, s vykulenýma očima a s pusou otevřenou mě ještě pár sekund pozoroval a pak vycouval z pokoje, div neprorazil protější stěnu.
Když bouchly dveře, strhla jsem ze sebe přikrývku a snažila se pohnout nohama, abych se přetočila na druhou stranu, kde byla pověšená karta s mými údaji, ale nohy mě absolutně neposlouchaly. Začala jsem být mírně hysterická. Zavřela jsem oči a mnula si spánek a snažila se vše dát dohromady. Za prvé, nevím, v které nemocnici jsem, protože jsem byla na cestě za otcem. Určitě ani neví, že se něco stalo, a Renée bude pořádně nadávat. Za druhé, nevím, kdo je ten zrzoun. Za třetí, nevím, proč tady jsem. Ok, je to zlý, je to hodně zlý. Dveře zaklaply a já rychle otevřela oči. Stál u dveří se sklenicí s vodou. Kývla jsem, aby šel blíž a on se jako na povel rozešel.
„Kde to jsem?“ zeptala jsem se s přimhouřenýma očima a snažila se vzpomenout, kdo to může být, ale vzpomínky byly fuč. Pamatovala jsem si všechno jen do té chvíle, než jsem nasedla do letadla, a k tomu mi nepříjemně pulzovalo v hlavě.
„V nemocnici,“ špitl a položil sklenici s vodou na stolek, hned jsem si ji vzala do rukou. Nepříjemně studila do dlaní, ale když se mi ni zaplnila ústa, bylo to jako z reklamy, kdy se vám v hlavě rozezní fanfáry a vybouchnout ohromné ohňostroje. No prostě obrovská úleva.
„To mi taky došlo,“ protočila jsem oči a pořádně se nadechla, abych se uklidnila. Fajn, tak znovu a s klidem. Třeba nemůže za to, že je pomalejší v chápání primitivních věcí.
„Ty si nic nepamatuješ, Angelo?“ zeptal se se staženým obočím, jako bych ho snad mučila, a mě povolily nervy. Proč mi proboha říká furt Angelo? Je trhlý, nebo co? Zaskřípala jsem zuby a potlačila sto nadávek, ať vypadne. Potřebovala jsem vědět, co se stalo.
„Ne, nepamatuji!“
Když už se nadechoval k odpovědi, otevřely se dveře a v nich se vyjímal hnědooký cukroušek v bílém plášti. Ok, měním názor, tohle bude ráj. Vedle mě se ozvalo tiché zavrčení, podívala jsem se na toho kluka a v tom mi to došlo. Utekl z psychiatrie a teď si pro něj jdou. Jasný případ agrese a demence!
Ten fešák mi mezi tím měřil puls a já se k němu lehce nahnula.
„Bylo na čase! Už mi tady dokonce začal vrčet, myslím, že mu naprosto hráblo, pane doktore,“ zašeptala jsem mu do hrudi a on se rozesmál.
„Edwarde, myslím, že by ses měl projít na chodbu.“
Nejsem si jistá, jestli povídku někdo bude číst, tak budu ráda za názory, jestli má cenu dál psát nebo ne.
Díky
Autor: stmivani158 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jedno tělo, dvě duše 2. kapitola:
honem honem dál
piš honem dál
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!