Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jednou se přeci musíš vrátit - Prolog


Jednou se přeci musíš vrátit - PrologPo dlouhé přestávce jsem tu s druhou sérií Lepší žít ve Volteře než ve Forks. Marie je zpět u Cullenových a Jane ve Volteře. Marie se však začně vzpírat a po krátké době uteče do Volterry. Najde si přítele a život půjde dál. Vzdá už se jí Edward? Prosím o komentář.
VerunkAlice

Jednou se přeci musíš vrátit…

Život měl jít dál. Totiž, Jane ji vážně nechala u Cullenových. Bláhově si myslela, že vše bude jako dřív. Že bude žít u Cullenových a bude mít rodinu. Že ji budou mít rádi a ona je. Ale to přeci nešlo. Ona se dost změnila a myslím, že Cullenovým se určitě nová Marie - Bella nelíbila.

Marie totiž byla úplně jiná osobnost. Dívka, která získala nové vychování ve Volteře. To vychování nebylo nijak slušné. Zabíjela nevinné lidi, dohlížela na neposlušné upíry a zabíjela za prohřešky. Skamarádila se s Jane. Vražedkyní Jane, která také zabíjela lidi a pila jejich krev.

Kdežto Bella byla maminčina hodná holčička. Žila ve Phoenixu. Ona objevila svůj život v malém městečku Forks na severozápadě USA. Její život, chtěla ho položit za svou lásku. Chtěla, aby její láska zůstala naživu. Upíři, těch se ona nebála. Vlkodlaci, těch se také nebála. Žila v iracionálním světě. A chtěla se stát jeho součástí. A její sen se vyplnil. Stala se součástí Cullenových a dokonce Edwardovi porodila dceru. Její dcera byla výjimečná. Ale ani Bella nebyla normální.

Jenže, jak si měla mezi sebou vybrat? Jak se rozhodnout, jestli chce být zlatíčkem Bellou, nebo rebelkou Marií? A nebo chtěla být úplně někdo jiný? A až se rozhodne, tak jak se pak zbaví těch zbylých dvou osobností? Pro Bellu by to rozhodování nebylo lehké, ale Marie, ta se uměla rozhodnout hned. Řekla si, že na chvilku zůstane Bellou. Pokud jí půjde žít zpět mezi vegetariány, tak se vrátí. Jestli to neklapne, tak půjde zpět za Alecem, Jane a Arem. A jestli to ani tam neklapne, vytvoří novou osobu a vzdá se zbylých životů.

A tak zůstala ve Forks. Žila se svojí starou rodinou. S dcerou, manželem, sourozenci a rodiči. Ale, co s nimi měla dělat? Už dávno nevěděla o čem si s nimi povídat. Stal se z ní někdo jiný. Měla jiné záliby a nikdy nevzpomínala na ty staré. Chtěla být někde jinde, jenže Cullenovi ji nechtěli pustit. Bella tam tak dlouho nebyla. Ale Bellu navždy ztratili. Zmizela v nenávratnu. Jen občas se projevil náznak Belly, a to když Marie vzpomínala. Jinak to byla čistá a stoprocentní Marie.

Život šel dál. Marie byla nucena živit se zvířaty. A čím víc se jí ten život hnusil, tím víc byla Bella potlačena. Ale komu by se líbilo, kdyby mu potlačovali jeho apetit? Myslím, že nikomu. Každý by se zastal masa před tofu, i když vlastně já ne.

Žít život jako Marie bylo tak lehké. Bella měla složitý život. Bylo tam zbytečně moc rozhodování. Tolik tajemství, překážek… Marie ho měla jednoduchý. Bylo to především kvůli tomu, že neměla city. Nedokázala s nikým a ani ničím soucítit. Proč? Přišla o city kvůli tomu, že se dobrovolně odřízla od rodiny. Vlastně na začátku to tak nebylo. Stýskalo se jí a bůh ví, co ještě. Ale pak, když zjistila, že už s nimi nedokáže žít, věděla, že musí pryč. Byla dříve tak divná, nepřemýšlela snad nikdy o tom, jak se jí kdysi žilo? Asi ne… Její mysl teď byla o mnoho jednodušší. A také se jí lépe přemýšlelo, mělo to snazší. Věděla mnohem víc věcí než za lidského života. Věděla, co dává v sázku a nebála se.

Neměla problémy. Ona prostě jednala. A tak jí bylo k smíchu Bellino dávné rozhodování mezi Edwardem a Jacobem. Marie by se nerozhodla ani pro jednoho. Teď viděla, jak kdysi byla slepá. Zpětně by se rozhodla naprosto, naprosto jinak. Odešla by. Neřešila by jejich spory a zanechala by je ve Forks. Sama měla už dávno odejít do Volterry. Vždyť tam neměla žádné problémy. Tam se jenom bavila, na nikoho nemusela brát ohled. Tam byla svobodná a bezdětná. Neměla žádné závazky, proto snad i byla šťastná. Jenže, jak u ní lze definovat štěstí, když Bella a Marie uvažují každá jinak?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jednou se přeci musíš vrátit - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!