Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen a jen Volturi - 1. kapitola


Jen a jen Volturi - 1. kapitolaAhoj, tak jsem tu s první kapitolou. V této kapitole odpovídám na vaše dotazy a jsem ráda za vaši podporu. kiki1996.

„Teto Jane, kde mám ty šaty?“ volá Nessie na Jane.
„Jak to má vědět? Vždyť ses v nich proháněla celý den a všem ukazovala, jak ti to v nich sluší,“ řeknu a můj pohled upoutalo cosi, co zrovna na mě letělo. No, ale než jsem se stihla vzpamatovat, Nessiin polštář mi přistál na hlavě a já pustila knihu, až s ohromným rachotem dopadla na zem.
„Co děláš?“ vykřiknu, protože mě nikdo z mého čtení neruší, natož taková bárbína jako je má sestra. Ta po mně jako obvykle nezavadí ani okem a dál hledá své šaty.
„Viděla jsem, jak se v nich Demetri promenáduje a hraje si na tebe,“ řeknu, ale od knihy svůj zrak neodvrátím.
„Cože?! To si ze mě děláš srandu?“ řekne a já mám co dělat, abych nepropukla ve velký smích.
„Bello, že tě to nepřejde dělat si z Nessie pořád srandu,“ řekne Jacob, který právě vstoupil do pokoje.
„Oh, tak promiňte,“ řeknu a zvedám se z gauče, toto mě už unavuje.
„Kam si myslíš, že jdeš? Ještě nejsi oblečená a takhle na naši oslavu nepůjdeš,“ řekne Nessie a dál se prohlíží v zrcadle.
„No, tak já nevím jak ty, ale já jdu do tělocvičny a hodlám trénovat. Jo, a na tu oslavu nejdu a nebudu to opakovat. Jestli potkám jednoho z Cullenů, tak za sebe neručím,“ řeknu a pokračuji v cestě. Nechápu, jak my dvě můžeme být sestry? Vždyť jsme úplně jiné, ona nesnáší nákupy, ale přesto je pořád u sebe v pokoji a prohlíží se v zrcadle. Jednou jsme na toto téma vedli rozhovor v jídelně a bylo to velmi směšné, jak nám Demetri ukazoval naši milou Nessie
před zrcadlem. Po cestě do tělocvičny jsem potkala Aleca s Heidi, jak se vášnivě líbají. Jinak celá cesta do tělocvičny probíhala celkem klidně, tedy jestli nepočítám Laurenta s Irinou, jak se dohadují, co si vezmou na oslavu, tedy pod dohadováním si představte, jak Laurent létá po hradě a boří stěny. Jakmile jsem vstoupila do tělocvičny, všechny boje utichly a já najednou stála v tělocvičně úplně sama.
„No co, aspoň můžu trénovat,“ řeknu si sama pro sebe a začnu. Napřed rozcvička. Pro mě je to nejdůležitější, nejsem stejně odolná jako ostatní upíři, a tak se musím pořádně připravit. Po rozcvičce následuje boj. Já tu jsem sama, a tak budu bojovat se svým vymyšleným protivníkem. Asi po dvou hodinách mě to začíná unavovat, a tak se zaměřím na své schopnosti. Ještě teď si pamatuju, jak k nám přišel Eleazar a řekl mi, jaké mám schopnosti.

„Anabello, ty jsi velmi mocná, tvých schopností je mnoho, jestli chceš, můžu ti nějaké říct?“ řekl.
„Jistě,“ souhlasila jsem a určitě mi v očích viděl ty jiskřičky, které má má matka tak ráda.

„Jsi velmi silný štít, psychický i fyzický, máš stejnou schopnost jako tvá sestra, ovládáš počasí, živly, lidi i upíry, máš podobný dar jako Jane s Alecem, jsi velmi silná a vytrvalá, vidíš budoucnost i minulost, umíš se přemisťovat, měnit podoby a barvu očí u kohokoli, dokážeš zmrazit čas, jsi výborná v boji a dobrá stopařka, na cokoli pomyslíš, hned to máš. Mohu ti jich vyjmenovat hodně, ale ty jsi jistě již unavená,“ řekl, pohladil mě a víc si nepamatuju, protože jsem usnula.


No, když už tak vzpomínám, musím vám řict, jak to bylo se strýčky a našim narozením.
Jak jsme se narodili? Na toto téma se naši strýčkové pořád dohadovali, tak jsem je nechala nakouknout do minulosti a oni to potom všem vyprávěli, ale já vám to řeknu, jak to bylo doopravdy.

Naše matka milovala našeho otce a on miloval ji, a tak se dalo čekat, že jejich vztah přejde z fáze polibků a doteků, do fáze úplně jiné, a tak se taky stalo jednou, když byli všichni na lovu. Týden na to se otec s matkou rozešel a nechal ji v lese. Tam ji našel Jacob se Sethem a Leah a všichni k ní něco cítili, bylo to ale takové slabé až nepatrné. Nikdo nevěděl, jak je to možné, do té doby, než má matka začala zvracet a přibírat na váze, to už všichni věděli, na čem jsou. Matka věděla, že porod nepřežije, ale nadějí se nevzdávala. A tak se jednoho dne rozhodla odjet do Itálie. Jacob s ostatními nesouhlasili, ale jak se matce přitížilo,tak už museli. Tak se má matka dostala do Volterry. Aro byl velmi přátelský a matky se ujal. Prohlásil ji za svou dceru a nás za své vnučky a vnuka. Když mu Eleazar řekl, jak jsme mocní, Aro nás prohlásil za nástupce na trůn. Za sedm let se tak stalo a Aro s bratry odešel. A tak jsme se stali vládci. Poprvé jsem své dary použila na armádu novorozených, která ohrožovala Volturiovy. Jedním pohledem všichni shořeli a vítr jejich popel rozvál snad všude.

Od té doby své schopnosti používám jen ve výjimečných situacích. Abych vám řekla pravdu, nenávidím vegetariány, ale všichni jsme vegetariáni, já nás ale svou schopností chráním, a tak máme všichni červené oči.

Najednou se rozrazí dveře do tělocvičny a v nich stojí osoba, kterou tak moc miluju. Seth. Seth s ostatními vlkodlaky byli zkontrolovat La Push a podívat se, jestli tam nejsou noví vlkodlaci.
„Tak co, jak bylo?“ zeptám se a uvelebím se v jeho náruči.
„Výborně, žádní noví vlkodlaci a po upírech ani vidu ani slechu,“ řekne a pevněji mě obejme.
„Nechtěl by si se mnou někdo zatrénovat?“ ptám se a v mžiku je u mě asi třicet členů gardy.
„Ne, já se budu dívat,“ řekne Seth a jde ke dveřím. No, a začínáme. Všichni se se mnou chtějí utkat, protože mě ještě nikdo neporazil, jiní se přišli podívat a vsadit si. Jsem zrovna uprostřed boje, když ve dveřích poznávám známou tvář. Všechny bojovníky zmrazím a jdu za ní.
„Mami, co tu děláš, já myslela, že jedeš za strýčky,“ řeknu.
„Ano, za strýčky jedu, ale viděla jsem tu Culleny a je s nimi i Tanya,“ řekne máma a na chvíli se podívá za sebe.
„Výborně, Eleazar bude rád, že se vrátila,“ řeknu.
„Bello, něco ti řeknu, ale musíš mi slíbit, že se nenaštveš a neuděláš nějakou hloupost,“ řekne a znovu se dívá za sebe.
„No dobrá, děje se něco?“ řeknu trochu s údivem.
„Ano, Tanya tu je společně s Culleny jako Edwardova snoubenka,“ řekne a ve mně vybuchne sopka. Všichni jsou v tu chvíli rozmrzlí a dívají se na mě, jak střídám barvy.
„Bello, poslouchej, pamatuješ si na ten citát, co jsem ti řekla?“ řekne máma a obejme mě.
When the people we love are stolen from us, (když lidem, které milujeme, jsme ukradení)
the only way to keep them (jediný způsob, jak je udržet)
is to never stop loving them.
(je nikdy je nepřestat milovat)
People die, buildings burn, (Lidé umírají, budovy hoří)
but eternal love lasts forever.“
(ale láska trvá věčné)
„Výborně, toho se řiď a máš vyhráno, nezapomeň, že teď jsi Isabella Volturi. Upírka, která dokáže vše,“ řekne máma a rozběhne se chodbou ke dveřím.
„Sbohem!“ zavolá a je pryč.
„Cullenovi!“ někdo vykřikne a všichni se do mě pustí, aby mě nějak zaměstnali, jinak bych je musela zabít.
„To je Bella!“ Slyším z hlav všech Cullenů.
„To je královna Isabella Volturi a vy ji budete oslovovat madam nebo paní!“ řekne Felix a měří si všechny Culleny pohledem, kterého se bojí všichni i já.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen a jen Volturi - 1. kapitola:

 1
31.12.2011 [22:10]

fleurspomoc mi oprav mi to fleurs novy drabble

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!