Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen a jen Volturi - Prolog

jasss


Jen a jen Volturi - PrologAhoj, tak a jsem tu s novou povídkou. Je o Belle a jejích dětech sto let po tom, co je Edward opustil, a její děti vládnou světu upírů. Toto je jenom seznámení s dějem a je jen na vás, jestli mám pokračovat nebo ne, kiki1996.

Ahoj, jmenuji se Isabella Volturi a žiju v Itálii. Moje schopnost je jen psychický štít. Před více než sto lety jsem chodila s jedním upírem, který mě miloval natolik, že mě opustil jen proto, že chtěl, abych žila normální život. To se ale lehce řekne a těžce udělá. Teď oba trpíme. I když já o něco málo míň, protože mi tu po sobě něco nechal a to něco jsou tři nádherné děti, kterým letos bude sto let.

Nejstarší je Anabella Volturi. Je mi velmi podobná, vypadá totiž úplně jako já. Jen má rozdílné vlastnosti. Je to jako kdybyste dali všechny Culleny do jednoho člověka, no a to je má Anabella. Má spoustu schopností, je štít (psychický i fyzický), vlastně má jakoukoli schopnost, na kterou si vzpomene.

Po ní je Renesmé Volturi. Ona je něco mezi mnou a Edwardem. Má dlouhé bronzové vlásky a hnědé oči. Ve většině vlastností je podobná mně, jen miluje auta. Umí číst i předávat své myšlenky a lidem i upírům vsugerovat jakoukoli myšlenku.

Nejmladší je Charlie Volturi. Ten je zase úplně podobný Edwardovi. Má bronzově vlasy vyčesané nahoru, takže mu trčí každý na jinou stranu. Umí číst myšlenky a je štít (psychický i fyzický). Vlastnosti má po Edwardovi. Jen je trošku nešikovný po mně.

Každé z mých dětí je už zadané. Tak třeba Anabella, ta chodí se Sethem a moc jim to sluší. Renesmé chodí s Jakem a Charlie s Leah. Všichni jsou vlkodlaci. To se asi teď musíte držet za hlavu. Vždyť to nejde dohromady, aby byli spolu upíři a vlkodlaci. Za Ara by to být nemohlo, ale teď vládnou mé děti a ti spojenectví s vlkodlaky podporují. Vlastně nejen podporují, nabídli vlkodlakům, aby se sem nastěhovali, a oni souhlasili.

No a teď tu více než padesát let žijeme bok po boku a ničíme nepřátele. Jak to tak po čase šlo, do naší rodiny přibylo spoustu členů - Embry, Paul, Jared, Sam, Emily, Quil, Kim, Claire, Jane, Alec, Heidi, Felix, Demetri, Eleazar, Carmen, Irina, Kate, Lauret a další. Smečka z Denali byla velmi nešťastná, protože je Tanya opustila a nikdo nevěděl, kde je. O Culleny se už moc nezajímáme, ale Nessie a Charlie je chtějí na své oslavě. No a Anabella zase trucuje, protože ona je na ně naštvaná, že mě opustili. Já jim už dávno odpustila. A ještě abych vám vyjasnila, jak to tady je, protože většina upírů to nechápe. Sam chodí s Emily, Jeard s Kim, Quil s Claire, Felix s Jane, Demetri s Giannou a Alec s Heidi. Já jsem zatím sama a čekám, než za mnou Edward přijde. No ale teď je oslava mých dětí a já se tu kaboním. Tedy, moc se na Culleny netěším, ale co můžu dělat? S dětmi jsem už oslavu měla, a tak zůstanu v pokoji a Anabella se bude vydávat za mě. Musím říct, že mít dceru podobnou samu sobě je dost těžké. Většina lidí i upírů si nás plete, ale to jenom kvůli Anabelle, protože ona se ráda vydává za mě. Tak a tady začíná příběh nejmocnější rodiny na světě…

 

Za 5 komentářů budu vděčná. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen a jen Volturi - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!