Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jeptiška - prolog

rob9


Jeptiška - prologPočátky tohoto neskutečného příběhu. Isabella vyrůstá v klášteře, je zvláštní dítě a pátrá po svém původu. Díky kamarádce Letty se seznámí s Edwardem a jeho rodinou, kteří ji přivedou na správnou stopu. Najde nakonec Isabella své rodiče?

 

 

Prolog aneb jak to všechno začalo

Dovolte mi, abych Vám vyprávěla příběh, který se stal před několika lety. Žijeme v našem lidském světě už tisíce let, ale že mu udávají řád upíři, ví jen málokdo.

 

Náš příběh začíná v jednom malém italském městečku jménem Volterra. Dominantou tohoto města je hrad, kterému vládla trojice upířích bratrů Volturiových. Marcus, Caius a nejmladší Aro. V upířím světě to byla královská rodina a představovala zákon pro všechny ostatní upíry. Jako spojku se světem lidí používali lidské bytosti, které byly zasvěceny do všech upířích tajemství. V tomto příběhu právě tuto funkci vykonávala krásná a mladá žena Elisabeth Swanová. Mladému Arovi Elisabeth nesmírně imponovala. Jako jediná dokázala blokovat jeho schopnost - číst myšlenky dotykem ruky. Netrvalo dlouho a Aro se zamiloval. Elisa se svým citům nejdříve bránila. Přece jen Aro byl její nadřízený a nesmrtelný a ona jen pouhý lidský poskok. Nakonec však svému svůdci podlehla.

 

Stačila jedna jediná noc a Elisabeth otěhotněla. Bála se říci Arovi pravdu a rozhodla se, že uteče dřív, než na ní těhotenství někdo zpozoruje. Věděla, že její nenarozené dítě je v nebezpečí, protože všechny upíří děti čekala smrt pro jejich nekontrolovatelnost.

 

Elisabeth se rozhodla vyhledat Arova přítele, hraběte Carlisla Cullena, protože se zabýval lékařstvím a mohl by jí pomoci. Věřila, že její dítě nebude stvůra. Hrabě Cullen žil na svém hradě v Irsku se svou ženou Esmé a svými adoptovanými dětmi – Rosalií, Emmettem, Alice, Jasperem a Edwardem. Ti byli naštěstí touto dobou na studiích v Americe, tak o Elise vůbec nevěděli.

 

Esmé najala pomocnici, aby byla Elisabeth při ruce. Jmenovala se Maria Alvarezová a na hrad se přistěhovala i se svým mužem Emiliem a jedenáctiletou dcerkou Leticií.

Emilio se staral o obrovskou zahradu, která k hradu patřila a Maria měla plné ruce práce s Elisou. Pomáhala jí i malá Letty, kterou si oblíbila i Esmé.

 

Elisino těhotenství netrvalo, jako obvykle 9 měsíců, ale pouhé tři. Museli ji přikrmovat lidskou krví, aby těhotenství zvládla a hlavně nikdo netušil, co se jí vlastně narodí. Při porodu málem Elisa zemřela a tak ji Carlisle proměnil v upírku. Zachránil jí tím život. Elisa před porodem požádala Esmé, ať její dítě někam pečlivě ukryje, aby ho Aro nikdy nenašel. Bála se, že by ho zabil a doufala, že z něj nevyroste zrůda.

 

V den zakončení Elisiny proměny přijel Aro, protože se doslechl, kam jeho milá zmizela. Carlisle spolehlivě zatajil Elisino těhotenství a řekl mu, že za ním přišla, aby ji proměnil v upírku, aby mohla být s ním navěky. Aro, zaslepený Elisinou krásnou, která byla po proměně ještě krásnější, pohádce uvěřil a Elisu si odvezl zpátky domů do Volterry, aby ji učinil svou ženou. Elisa při proměně ztratila paměť a o těhotenství a své dceři neměla ani tušení.

 

Poslední den než odjeli, Ara přemohla žízeň a zabil ubohou Marii i chudáka Emilia. Z malé Leticie se stal tedy sirotek. Paní Esmé si nejdříve dívenku na hradě chtěla ponechat, ale bála se, že by ji mohl potkat podobný osud jako její rodiče. Pravdu o jejich smrti jí ale neřekla.

Esmé odvedla malou Letty do kláštera, který byl nedaleko a kam před pár dny ukryla i Elisinu dcerku. Každý rok, v den Leticiiných narozenin ji chodila navštěvovat. Letty, když přišla do kláštera a viděla malou novorozenou holčičku, ihned se jí ujala a pomáhala s péčí o ní. Matka představená pojmenovala Elisino děvčátko Marie Isabella. Isabella byla zvláštní dítě, rostla třikrát rychleji, všechno si pamatovala a byla neskutečně vnímavá a rychlá. Jeptišky věděly od paní Esmé, že to není normální dítě, a že když s ní budou problémy, ať ji přivedou, že se o ni postarají. Isabella byla ale hodné a spokojené dítě. Nebyly s ní sebemenší problémy, a že je napůl upíří dcerou, by nikoho nenapadlo ani v nejmenším. Ona sama neměla ani tušení a ani náznak žíznivosti po lidské krvi. Na rameni měla znamínko, vypadalo jak tetování, bylo to kolečko, přes které bylo velké písmeno V.  Po svém otci zdědila Isabella dar čtení myšlenek dotykem ruky a po matce dar štítu. O tom po matce ale neměla sebemenší tušení.

 

Trvalo šest let a z Isabelly a Leticie vyrostly mladé slečny. Byly nerozlučná dvojka a téměř jako sestry. Když bylo Letty sedmnáct let, zbýval přesně rok do jejich vstupu do řádu sester U sv. Philomeny.

 

A právě tehdy náš příběh začíná.

 

------------------------------------

1. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jeptiška - prolog:

 1
3. IsabellMasen
09.09.2013 [15:24]

Jako na všechny ostatní, jsem taky narazila. Emoticon
Začátek je skvěle napsanej, zaujal mě. Emoticon A tak vzdu číst dál... :) na konci ti ještě napíšu krátký komentář Emoticon

17.02.2013 [10:30]

IzziBellsUdělala si hezký začátek ;-) těším se na další... Emoticon Emoticon Emoticon

1. bambuca9990@seznam.cz
11.05.2012 [8:33]

miluju stmivani mne se strasne libi Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!