Další dílek. Pevně doufám, že se vám bude líbit.
03.12.2009 (15:30) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2737×
Usmál se. Mě však tohle nestačilo. Zamotala jsem své ruce do jeho vlasů a hrála si s nimi. POmalu jsem se pokládali na postel a on se opřel o lokty, aby mě nemačkal. Vůbec se mi nelíbilo, že jsem pod ním a tak jsem se překulila na něj. Naše polibky neměli konce. Jemu to zjevně taky nestačilo a jeho ruce jezdili po mém celém těle. Nelíbilo se mu, že je pode mnou a tak se opatrně překulil na mě.
Jen se usmál a oba jsme vyčkávali na Chralieho odpověd. „Jo jasně Bells. Jestli to nebude vydit Carlislemu?" řekl a já mu rychle odpověděla. „Ne jasně že ne. Tak zatím." řekla jsem a rychle zavěsila. Edward mě vzal do náruče a zatočil se se mnou. Udělalo se mi torichu špatně, ale hned mě pustil na zem, takže to bylo dobré. Vydala jsem se do kuchyně a Edward mi byl v patách. Chtěla jsem si něco udělat, ale Edward mě předběhl.
Zastavili jsme se asi po pěti minutách na nádherné louce. Otevřela jsem pusu užasem a on se usmíval jako sluníčko. Z mraků vystoupilo slunce a on se začal třpytit jako milion diamantů najednou. Byla to nádhera. Pomalu jsem natáhla ruku a přejela po jeho dokunalé hrudi, kterou měl odhalenou. Slastně zavřel oči a užíval si můj dotek.
Přistoupila jsem k němu a jako by se mněl rozbít, vzala jsem ho za týl a jemně se přisála k jeho rtům. Vroucně a ochotně mi polibky oplácel a najednou jsem nestála vedle něj, ale oba jsme leželi na trávě.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jiná Bella! 12. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!