Trochu kratší. Psala jsem jí o hodině IVT, ale vynahradím vám to.
13.12.2009 (09:00) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2166×
Emmet:
Nemohli jsme se s Jasperem přestat smát. Edward naštvaně odcházel a my se dál smáli. K rozbitému oknu přistoupila Bella a nasupeně se na nás koukala.
Zjihli jsme, ale jakmile zase zašla zase jsme se rozesmáli. Viděl jsem jen jak Bella s Edwardem nastupují do auta a odjíždějí.Už jsme se trochu uklidnili a vydali se dovnitř.
Esme na nás vyčítavě koukala. „Tohle mi zaplatíte!" řekla a byla pryč. Carlisle stejně jako ona zmizeli a já se podíval na Rose. Ta seděla na gauči. Zvedla se a odkráčela do pokoje. Už mě nic jiného nezaajímalo. Vydal jsem se za ní a Jaspera s Alice tam nechal. „Ale no tak, zlato, byla to jen legrace." křičel jsem na ní a ona mi nevěnovala ani jeden pohled.
„Ty fotky vymažeš, jinak máš dokonce svý existence utrum!" řekla a zabouchla mi před nosem dveřmi. Ten foták jsem stále držel v ruce a nenávistně jsem se na něj podíval.
Šel jsem dolů a tam na gauči seděl Jazz. Koukal na mě utrápeně a já si přisedl k němu. Vzal mi foták z ruky a začal všechny fotky mazat. Ted, když jsem je viděl, už mi ani nepřišli vtipné.
Za několik málosekund byly všechny zničeny a já se usmál. Vydal jsem se nahoru za Rose a podal jí foták. Vzala mi ho z ruky a projela historii.
Žádné závadné fotky tam nenašla a já doufal, že se mi vrhne kolem krku, ale nic takového se nestalo. Otočila se zpět k zrcadlu a nevěnovala mi ani špetku pozornosti. Nechápal jsem to a sedl si na postel.
Bella:
Jeli jsme s edwardem ke mně domů. Byla jsem docela naštvaná na Emmeta a Edward ještě víc. Křečovitě svíral volant a já myslela, že se mu každou chvilku pod rukama objeví jen prášek. V autě panovalo hrobové ticho a tak to bylo až domů.
Vystoupila jsem a už mě vítal Charlie s otevřenou náručí. „Ahoj Belli. Jak se máš?" řekl a objímal mě. Objetí jsem mu opětovala a začala vyprávět. S Edwardem jsme vymysleli výmluvu, že jedeme na výlet s celou rodinou a že se vrátíme asi za týden.
ale neznal celou pravdu, že jakmile budu přeměněná, nabourám svůj nákladák a bude to vypdat, že jsem se vybourala. Takhle nikdo nebude mít podezření a já si zmizím.
Bylo mi to docela líto, kvůli Chraliemu. I za tu krátkou dobu jsem se s ním sblížila. Nikdy jsem si tolik nikoho nevážila jako jeho, ale nebylo na výběr. Bud budu mít alespon edwarda a nebo nic a já nejsem nesobecká. JSem hodně, hodně sobecká.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jiná Bella! 17. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!