Prosím za tohle mě neukamenujte. Díky za komentáře, jen tak dál. Hrozně mě povzbuzujou. Díky. ZdeLla:O)
25.11.2009 (11:00) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3376×
Konec
Naše polibky byl naléhavé a vášnivé nemohla jsem se ho nabažit. Dveře se otevřeli a vnich stál...
Bylo to jako lletní větřík, který přijde a zase odejde, ale tohle přišlo, ale neodešlo. Naše polibky byli zase o něco vášnivější. Chytl mě pod zadkem a posadil na kuchynskou linku. Jeho ruce jezdili po mém těle, ale mně to nestačilo. Začala jsem mu rozepínat košily, ale hned přitom prvním chytl mé ruce a odtáhl se. „Belo." vzdychl mé jméno a já byla v sedmém nebi.
Zajela jsem tam se svým autíčkem a jela co nejdál to šlo. Byla jsem celkem hluboko v lese a tak jsem si s sebou vzala alespon baterku. Vyšla jsem už do dot potemnělého lesa, ale vůbec mi to nevadilo. Nadechla jsem se a ucítila tů vůni dřeva a lesa. Miluju to. Zašla jsem ještě hloubš, ale vůbec jsem si to neuvědomovala.Došla jsem na nějakou mýtinu. Všude kolem byly zlomené stromy a já rozsvítila baterkou, abych na to pořádně viděla. Posvítila jsem na něco, ale to v tu chvíli zmizelo. Za mnou praskla větvička a já se otočila. Nikdo tam však nebyl. Šla jsem do středu té mýtiny. Kdyby nebyly ty stromy pokácené, určitě by bylo moc hezká, ale to ted nebyla. Měla jsem pocit, že mě zezadu někdo sleduje a tak jsem se otočila. Namířila jsem kužel světla na tu postavu přede mnou. Byl to...
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jiná Bella! 6. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!