Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jinosvět Prolog + 1. kapitola

Anna


Jinosvět Prolog + 1. kapitolaBella žije ve světě, kde je život krutý a nespravedlivý. Osud k ní není zrovna shovívavý, proto jí na pomoc přicházejí Cullenovi. Zbytek neprozradím. Je to moje první povídka, tak snad se bude líbit.

 

Prolog: 

 

Jmenuji se Isabella Swanová. Narodila jsem se roku 25 412. Náš svět je poněkud odlišný od světa lidí. Žijí tu stvoření, která lidé znají jen ze své fantazie. Naše město už spoustu let ovládá tvor Griffin. Je to tvor, který vypadá jako lev, orel a drak. Někteří lidé se ho bojí a myslí si, že je to špatný tvor. Já mám Griffina ráda, neboť mi jednoho dne, když jsem byla malá holčička, zachránil život. Nikdy jsem mu nepřestala být vděčná.

1. kapitola

Bylo krásné, letní ráno. Bohužel nevydrželo dlouho. Náš dům byl daleko od civilizace. Najednou jsem v domě uslyšela kroky. Schovala jsem se za dveře a čekala na chvíli, kdy budu moci zaútočit. Do mého pokoje vešel člověk. Teda alespoň tak vypadal. Bez lítosti jsem na něj skočila a začala ho škrtit. Měl větší sílu, než jsem očekávala. Odhodil mě na zem a byl velice naštvaný. Zahleděla jsem se mu do jeho očí. Ze začátku měly zlatavou barvu a najednou se změnily na černou. Rychle jsem se vzpamatovala a zeptala jsem se ho, co je zač.

„Nemusíš se mě bát. Poslal mě Griffin.“

„Jak o něm víš?“

„Jsme jeho přátelé. Mé jméno je Edward Cullen. Zbytek rodiny čeká před domem,“ řekl a šel pomalu směrem ke mně.

„Stále jsi mi neřekl, co jsi zač!“ vyprskla jsem na něj.

„Jsem upír, stejně jako zbytek rodiny. A co jsi ty? Upír nejsi, to bych poznal.“

„Jsem kříženec upíra a čarodějky.“

„To není možné. Tak to jsi ty,“ udiveně se na mě podíval.

„Proč se tak divíš?“

„Když jsme poznali Griffina, říkal, že se jednoho dne narodí dívka, velmi mocná, která by mohla vše změnit. Zapřísáhnul, že až se tak stane, bude tě chránit, i kdyby ho to mělo stát život. A my mu slíbili, že mu kdykoli pomůžeme,“ řekl a já tomu nemohla uvěřit.

„Takže mi chceš říct, že Griffina nenávidí jenom kvůli tomu, že mě chce ochránit?“

„Přesně tak. Je mi to moc líto.“ Když to řekl, nemohla jsem tomu věřit, z očí se mi draly slzy. Snažila jsem se to zakrýt, ale nešlo to. Přistoupil ke mně a objal mě. Sice mi to bylo příjemné, ale raději jsem se od něj odtrhla. Během chvilky v mém pokoji byli ostatní Cullenovi.

„Isabello, rád bych ti představil mé rodiče, Esmé a Carlislea, mé dva bratry, Emmetta a Jaspera, a nakonec Alice s Rosalie,“ představil mi je Edward.

„Ráda vás poznávám. Říkejte mi jenom Bello. Je Griffin v pořádku?“ zeptala jsem se.

„Má ho Moatas,“ řekl mi Carlisle.

„To snad ne.“ V duchu jsem si říkala, proč zrovna Moatas. Moatas je jeden z nejhorších zvířat a démonů, kteří existují.

„Bello, Griffin nás požádal, abychom tě ochránili. Rádi bychom tě přivítali do naší rodiny a pokud ti to nebude vadit, tak bys mohla bydlet u nás,“ ujala se slova Esmé.

„Nerada bych obtěžovala,“ odpověděla jsem.

„Samozřejmě nebudeš obtěžovat a vítej v rodině,“ objala mě Alice. Poté jsme šli před dům a všimla jsem si, jak někdo odhodil na zem dopis. Rozběhla jsem se k němu a sebrala ho.

Stálo v něm:

Milá Bello,

až budeš číst tento dopis, doufám, že jsi s rodinou Cullenů. Mrzí mě, že jsem ti už dříve neřekl pravdu o tom, proč mě nenávidí. Nyní mě má v zajetí Moatas a nemohu tě chránit. Nemusíš mít o mě strach. Moatas mi nic neudělá do té doby, než tě získá, a já pevně věřím, že se to nikdy nestane. Ne aby tě napadlo mě jít zachránit. Když jsem zjistil, že se jednoho dne narodí dívka jako ty, zapřísáhnul jsem se, že ji budu chránit, i kdyby mě to mělo stát život. U Cullenů jsi v bezpečí.

Mám tě moc rád.

Griffin


Bohužel jsem nezadržela slzy a svezla jsem se k zemi. Přistoupila ke mně Esmé a já jí podala dopis. Koukla se do něj a poslala ho ostatním. Sedla si vedle mě a objala mě.

„Bello. Vím, že tě to mrzí, ale musíme jet. Tady jsme snadná kořist,“ řekla a pomohla mi se zvednout. Nastoupila jsem do auta společně s Edwardem, Alice a Jasperem. U Cullenů jsme byli během chvilky. Nemohla jsem uvěřit vlastním očím, jejich dům byl veliký a nádherný. Byl skoro cely prosklený, měl velikou zahradu s bazénem.

„To je váš dům?“ zeptala jsem se Edwarda.

„Ano. Tvůj pokoj je hned vedle toho mého, takže kdybys něco potřebovala, stačí si to myslet,“ odpověděl mi s něhou Edward.

„Dobře. Ale jak to, že mi můžeš číst myšlenky?“

„Jenom někdy, nevím, čím to je, ale připadá mi, jako bys někdy před sebe dala bariéru a nechtěla, abych ti mohl číst myšlenky.“

„Je to tím, že jedna z mých schopností je štít, ale není to moje jediná schopnost.“

„Povíš mi, jaké ještě máš?“

„Počkej si, až je uvidíš,“ řekla jsem a šla dovnitř. Večer se všichni koukali na televizi. Všichni kromě mě. Já byla u sebe v pokoji a koukala z okna a přemýšlela o tom, jak to se mnou dopadne. Najednou se u mě objevila Alice a já si uvědomila, že jsem se nezaštítila. . Přistoupila ke mně a dívala se se mnou z okna.

„Můžu se tě na něco zeptat?“ Otočila jsem se na ni, abych na ni viděla.

„Samozřejmě.“

„Jak si myslíš, že to dopadne?“ zeptala jsem se.

„Dobře. Nemáš se čeho bát. My tě ochráníme.“

„Jenže já se nebojím o mě, ale o vás a Griffina. Možná je to můj osud – zemřít,“ řekla jsem a začala brečet. 

 „Bello, nesmíš takhle přemýšlet."....


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jinosvět Prolog + 1. kapitola:

 1
01.11.2012 [14:52]

MucQEdwardForever Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tleskám :D těšim se na další!!!

26.10.2012 [21:36]

verrisek151DALšííí prosím uz se na ni tesím Emoticon

16.08.2012 [12:18]

kikibellavinterovaDěkuju

3. martty555
16.08.2012 [9:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
15.08.2012 [18:16]

vyzerá to sľubne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.08.2012 [18:02]

RuskaVodkaNápad na poviedku je nozaj zaujímavý, ale zdalo sa mi to uponáhľané. Neviem, možno sa to zdá len mne. Emoticon Emoticon Emoticon Skús trocha spomaliť a viac opisovať. No to je len môj názor a nedaj sa zdeptať. Pokračuj a uvidíš, že budeš čím ďalej tým lepšia. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Myslím si, že máš talent, len ho musíš rozviť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Poviedka vyzerá dobre. A ja sa teším na ďalšiu časť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!