Jak vypadá Rozlučka u Cullenů?
27.07.2009 (09:30) • Martisek • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2232×
13.Rozlučka
,,Nechtěla by jsi jet za Esme? Dlouho tě už neviděla a navíc by jsme se domluvili na tom stěhování.´´ ,,Edwarde vážně se na mě nebude tvoje rodina zlobit, když pojedeš se mnou?´´ zeptala jsem se ho jako už po tolikáté. Jen protočí oči. Myslím že mu to už leze na nervy. Ptám se ho pořád dokola. I když jsem šťastná že pojede, bez něj bych to asi nezvládla.
,,Tak co pojedeš se mnou k nám?´´ podívá se na mě s prosbou v očích. Vykouzlím na tváři veliký úsměv. ,,S tebou půjdu klidně na kraj světa.´´ pronesu básnickým tonem. Jen se potichu zasměje. ,,Tak pojd ty můj básníku.´´ přehodil si mě na záda a běželi jsme k jeho domu.
,,Nazdárek Bello. To je dost že se taky za náma přijdeš podívat.´´ Pronese Emmett hned jakmile se objevíme ve dveřích jejich obývacího pokoje. A já se musím začít smát. Emmett má na sobě růžovou minisukni, bílé tílko pod kterým má dva nafukovací balonky jako vycpávky. Na hlavě má paruku fialové barvy s peřím. Je namalovaný jako nějaká lehká děva.
Vedle něj stojí Jasper. Ten má na sobě uniformu myslivce i s kloboukem, na kterém jsou připevněny nějaké brky a pod nosem nalepený falešný knír. Oba se smějí, tak že mám strach aby jim nepraskly pusy. Nad nimi visí veliký transparent : Budete nám chybět!!! Z toho sem tak nějak pochopila že ti dva tady fungují jako uvítací výbor. Jak legrační.
U klavíru, který je na pravé straně pod schodištěm, sedí Rose. Má na sobě pánský smoking šedé barvy. Blond vlasy má rozpuštěné a v nich nasypané třpytky. Jako vždy vypadá skvěle.
,,Ahoj Rose.´´ pozdravím ji. ,,Ahoj Bello.´´ úsměv mi vrátí.
,,A kde jsou ostatní?´´ zeptám se ho když dokončím analýzu přítomných. ,,Esme s Carlislem připravují občerstvení a myslím že jim to ještě chvilku zabere,´´ potichu se uchychtne ,,a Alice je….´´ Ani to nestihne doříct a Alice se už jako střela řítí ze schodiště. Zastaví se těsně před námi a málem mě porazí, když do mě vrazí aby mě mohla obejmout. ,,Ahoj Bello. Taky seš tak štastná jako já? Budeme spolu jezdit nakupovat a pořádat různý párty a…´´ zastaví se ve vyjmenovávání dalších věcí, který by chtěla dělat, když vidí můj nechápavý obličej. Zamračí se na Edwarda. ,,Edwarde Cullene, ´´ sjede svého bratra stojícího vedle mě a oblímajícího mě kolem pasu vražedným pohledem. ,,ty jsi ji to ještě neřekl?´´ Edward se jen nevinně usmál. ,,Ještě na to nebyl čas.´´ prohodí jen tak mimochodem a já vůbec netuším o co de. ,,Můžete mi laskavě vysvětlit co řešíte?´´ zeptám se naštvaně, protože jak se zdá jsem tu jediná, která to neví.
Edward se na mě podíval s nevinným úsměvem a spustil: ,,No víš Bello když se Alice dozvěděla že se stěhujete a já s tebou tak se domluvila s Jazzem a budou se stěhovat se mnou.´´ pověděl mi se strachem v očích. Zase se bál mé reakce. Já na něj dokázala jen zírat s otevřenou pusou.
Nejen že se pojede Edward ale nakonec i Alice a Jasper. Tak to je už vážně moc. ,,Bello, není důvod to nějak řešit. Nic vážnýho to není.´´ Mluví na mě Alice, ale já dokážu jen stát, dívat se na ni a kroutit hlavou. Po chvilce se proberu. ,,Že to nic není? Tak já se snažím celou dobu o to abyste jako rodina zůstali pohromadě. Nejdřív mi to zkazí Ed když řekne že jede se mnou a teď ty a Jasper že jedete taky. Mám vás ráda, ale moje snaha přijde vniveč.´´ dokončím svůj dlouhý proslov. Všichni na mě zaraženě koukají jen Emmett se, jako obvykle, začne smát jako šílený. Teď jsi i ty naše rodina, Bello.´´ promluví Esme která se objeví v obyvacím pokoji společně s Carlislem.´´
,,Zbláznili by sme se tady, kdyby jsi s sebou Edwarda nechtěla. Vážně je to s ním strašný když tě nemá chvilku u sebe, natož aby ste od sebe byli napořád. A my s Alicí jako správní sourozenci ho nemůžeme nechat jet samotnýho. To dá rozum.´´ zazubí se na mě Jasper.
,,Stejně je už všechno zařízeno, nic s tím nenaděláš a kdyby náhodou jsi měla něco v plánu hned to zjistím.´´ řekne mi Alice a poklepe si při tom na spánky. No jo Alice a její budoucnost. Občas mi leze na nervy, že věci týkající se mě ví dřív než já. V tom mě něco napadlo. ,,Alice ty jsi věděla že se budeme stěhovat a nic jsi mi neřekla?!´´ podívám se na ní a tvářím se ukřivděně. ,,Promiň ale já nebyla ta od které ses to měla dozvědět a navíc Edward to taky nevěděl.´´ Prohodí jen tak a Edward potichu zavrčel.
,,Tady ta nálada začíná být jak na pohřbu! Pojďme slavit.´´ vykřikne Rose a Emmett nemůže zůstat pozadu: ,,Jo dem slavit, že se jich konečně zbavíme.´´ A začne se smát tím svým úúúžasným smíchem.
Oslava byla skvělá. Hrála muzika a dokonce měli připraveno i nějaké jídlo pro mě, což jsem nemohla pochopit. Když přišel čas přípitku myslela jsem si že si prostě jen dělají legraci, ale Carlisle donesl tři láhve od šampusu. V jedné byl opravdu šampus ale v těch dvou byla krev. Samozřejmě zvířecí. Jakmile jsem to uviděla musela jsem se smát. Edward na mě mrknul a usmál se.
Bylo to legrační. Dívat se jak pijí krev ze sklenic a tváří se při tom jako by to bylo něco nechutného. Nejlepší byl Emmett, jako obvykle. Po dopití své sklenice dal všem přítomným najevo, že to bylo dobré, ale hned na to dodal že by to chtělo ještě tak dva medvídky. To už jsme se smáli všichni.
Hned na to se Jasper ujal režie, co se hudby týče a Emmett nás učil jak se správně tancuje na písničku It´s OK to be gay. (http://www.youtube.com/watch?v=3j4t185wl-0)
Teoreticky to nemělo chybu, ale když nadešel čas na praktickou stránku věci, váleli jsme se po zemi. Emmett mezi všemi poletoval, dělal piruety a křičel: ,,Říkejte mi Odetto. Neviděli jste Dereka?´´
(pro vás kteří nevíte o co de: http://www.youtube.com/watch?v=DTLepmNNPQM)
Autor: Martisek (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jít dál - 13.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!