Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jmenuji se Ashriela: 4. kapitola – Zlo vyplouvá na povrch

4.barmanka-SKnihou


Jmenuji se Ashriela: 4. kapitola – Zlo vyplouvá na povrchTajemná postava v místnosti vyplouvá na světlo. Jaká je souvislost mezí ní a Drakem? Ash musí bojovat, ta nevítaná návštěva chce svého dosáhnout i silou. Zachrání ji znovu Drake? Nitky se začínají zamotávat. Drakovy oči jsou černé i po krmení. Ash chce znát pravdu. Chce vědět, kdo byl v jejím pokoji.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

 


Temná postava vystoupila ze stínů. Štíhlá, vysoká, s křídovou pletí. Tmavé oblečení, od bot přes džíny až po bundu, která zakrývala korzet, byla v černém. Oči jí zářily safírovou modří, což vzhledem k černým vlasům, svázaným na temeno hlavy, vypadalo zvláštně. Rozhodně jí nebylo víc než šestnáct let.
„Nech mého bratra být, Ashrielo.“ Ten hlas mě bodal každým slovem. Teprve teď jsem si všimla vzteklého výrazu její tváře.
„Bratra? To je nesmysl, nikdo takový tu není. Kdo jsi?“
„Jsem tvoje noční můra z pekel, Ashrielo. A můj bratr se dal na špatnou stranu, ale to nic neznamená. Pořád je jedním z nás.“ Chystala se odejít, zapínala si bundu. Přemýšlela jsem, jak z ní dostat pravdu.
„S tvým bratrem si budu dělat, co se mi zachce.“ Usmála jsem se. Odpovědí mi bylo kruté zavrčení. Otočila se ke mně. Pár vlasů se jí uvolnilo z pevného účesu a v očích se objevil náznak rudé. Její pečlivě udržovaná maska byla tatam. V její tváři byl čirý vztek.
„Ne, Ashrielo. Ty už tu zítra nebudeš,“ zašeptala s krutým úsměvem na rtech a vyrazila proti mně. Uhnula jsem, ale ona byla hned zase na nohou. Rychlejší než upír. Zůstala jsem zděšeně stát.
„Co jsi zač?“ dostala jsem ze sebe.
„Už jsem to řekla. Tvoje noční můra z pekel.“ Znovu vyrazila. Všechno se odehrálo během několika vteřin. Někdo mě odstrčil na zem a postavil se proti dívce. Ten postoj byl viditelně výhružný a v její tváři se poprvé objevil strach.
„Rád tě zase vidím, sestro.“ Ten hlas. Drake.
„Kéž bych mohla říct totéž, bratře.“ To se mi snad jen zdá. Ona nebyla upír. To znamená, že ani Drake není upír.
„To, že ty jsi neměla štěstí, neznamená, že ho budeš ničit ostatním. Vrať se k otci, Agnes. Sem nepatříš.“ Drake se připravil ji odsud vyhnat.
„I ty patříš do horoucích pekel, Drakeu. Zklamal jsi svou rodinu víc, než dáváme najevo,“ řekla tmavovláska. Zavřela jsem oči a hned je zase otevřela, ale ona už tu nebyla. Nade mnou se skláněl Drake.
„Jsi v pořádku?“ Pomohl mi na nohy. „Omlouvám se za svou sestru. Neví, kdy odejít.“
„Nic se nestalo. Tedy myslím. Co to bylo?“ Nervózně jsem se od něj odtáhla.
„Nic, co by pro tebe mělo být důležité,“ zašeptal a pak se pousmál. „Pojď, za chvíli je tu Heidi.“
Kývla jsem a vydala se za ním.

Dveře sálu se otevřely a dovnitř vešla celkem velká skupinka turistů. Aro se už ani neobtěžoval je vítat. Sotva Heidi a Santiago zavřeli dveře, vyhlédl si oběť a vyrazil dopředu. Já měla svoji oběť vyhlédnutou od chvíle, kdy vešla. Ta holka se nestihla bránit.
Odhodila jsem tělo, on to někdo uklidí, a odešla jsem ze sálu. Kousek přede mnou byl Drake.
„Drakeu!“ Vyběhla jsem za ním. Krátce se ohlédl a zpomalil. Jeho oči byly stále černé. Zůstala jsem zaraženě stát. „Ty jsi nelovil?“
„Lovil.“ Usmál se. „Proč se ptáš?“
„Tvoje oči,“ zašeptala jsem. Jeho výraz se změnil. Tvář ztuhla, celé jeho tělo se napjalo.
„I Arovi se to zdá zvláštní. Nikdo neví, proč se moje oči nemění.“ Ale jeho oči nelhaly. On věděl, proč to tak je.
„Ty to víš.“ Jistota byla v mém hlase zcela zřetelná. Ale on se mi podíval do očí.
„Nech to být, Ashrielo. Tohle je moje věc a můj problém. Ty se starej o sebe,“ zašeptal a krátce otřel svoje rty o moje. Než jsem se vzpamatovala, byl pryč.


Děkuji Dracovi za pomoc s chováním a vzhledem Drakea. Jeho sestře Faillë děkuji za pomoc s výběrem vzhledu, chování a oblečení pro její dvojnici Agnes. Sama bych to nikdy takhle nevybrala, ale je to perfektní. Bez vás bych si s Ashrieliným příběhem nevěděla rady.


5. kapitola – Vybledlý inkoust



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jmenuji se Ashriela: 4. kapitola – Zlo vyplouvá na povrch:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!