Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jmenuji se Isabella Swan a jsem superhrdinka - Prolog

nbjgmbbhbg


Jmenuji se Isabella Swan a jsem superhrdinka - PrologIsabella Swan je superhrdinka. Když se však v sedmnácti letech dostává do Ústavu sv. Nepomuka, její tělo je samý šrám, duše samá modřina. V ústavu se jí snaží pomoct, ale aby to dokázali, musí Bella vzpomínat. Vzpomínat na krásného upíra a jeho rodinu, na zradu svých kamarádů-superhrdinů, na Radu. Musí přestat používat své schopnosti, nesmí představovat nebezpečí pro lidstvo. Zvládne to? Dokáže si přiznat, co všechno z jejich činů, bylo špatné? Přeji příjemné čtení.

Prolog

Ve státě Washington nedaleko městečka Fairwood stojí uprostřed lesů, na pohled opuštěná, žlutá budova. Obyvatelé Fairwoodu se této budově vyhýbají obloukem, neboť se o ní šíří různé věci. Že jsou pravdivé, nikdo z nich neví.

Asi před dvěma staletími zde přijel muž s rodinou. Nikdo o nich nic nevěděl, s nikým se nestýkali. Opravili budovu v lesích a založili tam Ústav sv. Nepomuka. Po letech ten muž zemřel a jeho rodina se odstěhovala. Obyvatelé se nedozvěděli, co byli ti lidé zač a proč zde založili zrovna ústav. Budova tam ale zůstala. Bez povšimnutí chátrala do té doby, než se vrátil údajný potomek tajemného muže. Jmenoval se Victor Zachary, ale říkal si Doctor. Na jeho předky si již nikdo nepamatoval, avšak historky o muži s nadpřirozenými schopnostmi a ústavu pro zloduchy a jiná stvoření se tu šíří dodnes. Jak blízko jsou pravdě, sami netuší.

Doctor Ústav znovu otevřel. Tentokrát však lidem ve městě řekl, že je to léčebna pro alkoholiky a narkomany; obyvatelé se k budově nepřibližovali a zároveň zabránil šíření dalších historek.

Pro zasvěcené byl ovšem Ústav sv. Nepomuka zařízením pro „lidem nebezpečná stvoření“ a Doctor byl skutečně potomkem toho tajemného muže s nadpřirozenými schopnostmi a ty také zdědil. Byly to úžasné schopnosti. Uměl měnit atmosféru v místnosti, domě či celém městě. Uměl ovládat a uklidňovat lidi tím, že prostě změnil ovzduší v jejich okolí. Své moci nikdy nezneužil, on ani jeho předci. Vždy ji využívali k ochraňování lidstva.

Už je to několik let od doby, kdy Doctor budovu znovu zprovoznil. Dnes má Ústav přes dvacet lékařů a několik pomocníků na dvacet šest pacientů. Je tady několik upírů, kteří se snaží přivyknout zvířecí krvi. Úžasný nápad doktora Carlislea Cullena, jenž se společně se svou rodinou nazývá upíry – vegetariány. Jen občas si dopřejí krev zločinců. Carlisle kdysi pracoval pro otce Doctora, ale to už je dávno. Pak jsou tady vlkodlaci, několik trollů a pár lidí se schopnostmi. Ti si říkají superhrdinové. Téměř všechny superhrdiny sdružuje Rada. Rodina Doctora nikdy k Radě nepatřila, ale vždy spolu spolupracovali. Takže všichni superhrdinové, které Rada nepovažuje za vhodné pro své služby, jsou v Ústavu sv. Nepomuka pod vedením Doctora. Superhrdinové jsou vždy zvláštní případy, neboť je zde musí naučit nepoužívat své schopnosti, musí je naučit, jak nebýt nebezpečný pro lidi.

Naopak v Radě je učí, jak své schopnosti využívat co nejlépe. Kromě pasivních superhrdinů, kteří jsou řídícími, je tam i několik aktivních superhrdinů, kteří každou chvíli zachraňují svět. Samozřejmě obyčejní lidé o ničem nevědí a pravděpodobně se nikdy ani nedozví.

 

Vždy když do Ústavu přivezou nového pacienta, sejdou se všichni lékaři a společně se domluví, jak budou postupovat v jeho „léčbě“. Poté si jej jeden vezme do osobní péče a teprve pak podají informace Doctorovi. V případě Isabelly Swan to bylo jiné.

V ten večer nikdo z personálu nevěděl, že přijede nový pacient. Sám Doctor přišel k autu, přebral spis této mladé dívky a vzal ji do náruče. Cestou do pavilonu VZII nechal zavolat pro mladou, ale velmi zkušenou doktorku Emily Warksovou. Doctor nesl spící Isabellu do pokoje. Už když ji přebíral, všiml si její krásy schované za četnými ranami a šrámy. Leckterý upír by jí mohl závidět ty úchvatně jemné rysy. Hnědé, lehce zvlněné, vlasy lemovaly srdcovitý obličej. Byla menší štíhlé postavy. Zdála se tak křehká, že se Doctor bál, aby jí přílišným tlakem nerozdrtil všechny kosti v těle. Doctor byl tak uchvácen, že málem přešel její pokoj.

Jakmile Isabell uložil do postele, otevřely se dveře pokoje. Vstoupila doktorka Warksová.

„Dobrý večer, Emily,“ pozdravil polohlasem Victor.

„Dobrý večer, pane řediteli. Nechal jste pro mě zavolat?“

„Ano, chtěl bych vám představit vaši novou pacientku. Jmenuje se Isabella Swan. Je jí sedmnáct, ale už toho hodně zažila. Zachránil jsem ji před trestem Rady.“

„Cože? Před trestem Rady? Znamená to snad, že je superhrdinkou?“

„Ano, velmi správně Emily. A není to jen tak ledajaká superhrdinka. Její schopnosti nahánějí strach i Radě. A právem. Nechci vám říct o všem, co udělala. Chci, abyste ji poznala sama, neboť kdybych vám prozradil vše, jistě byste si neudělala moc hezký obrázek. Je to velice citlivá dívka a věřím, že ke svým činům měla důvod. Hned zítra se při terapii představí ostatním, nemyslím, že s ní budou problémy. Pakliže ano, okamžitě ji nechte zavést zpátky sem a zavolejte mne. Jestli to zvládne, umožněte jí styk s ostatními pacienty. Ve složce toho moc nemám, myslím, že to není tak jednoduché, jak je to zde napsáno. Rada mi něco zatajila a to se mi nelíbí.“ Doctor se na chvíli odmlčel, zamyslel se a pokračoval: „No, o Isabell je to vše. Uvidíme, jak se to zítra vyvine. Bude to složitý případ, slečno Warks, ale věřím, že společně to zvládneme. Zůstaňte, prosím, přes noc tady. Ráno ji vysvětlete, kde je, jak to chodí při terapii a představování, a taky co by tam měla o sobě říci. Bude to důležité nejen pro ni, ale i pro nás. Dobrou noc, Emily.“

Doctor věnoval letmý pohled spící dívce a odešel.

Zaražená Emily usedla do křesla vedle postele. Pozorovala pravidelný dech Isabelly a přemýšlela nad tím, proč si Doctor vybral právě ji. Měla by být ráda? Tohle je výjimečný případ, ještě nikdy tady neměli superhrdinu, který byl dříve aktivní, který dříve používal své schopnosti naplno. Ale když se o Isabell zajímá sám ředitel, bude nejspíš nebezpečná. Uprostřed hloubání najednou usnula. Nechala se unést hluboko do říše snů. Zatímco Bella se z té říše pomalu vracela.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jmenuji se Isabella Swan a jsem superhrdinka - Prolog:

 1 2   Další »
14. martty555
21.10.2011 [18:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. kkkkkkk
20.10.2011 [19:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Pokracuj, urcite ! A to neni prani, to je rozkaz !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Faire
18.10.2011 [21:07]

FaireTak to bude asi pořádný průšvih. Emoticon

Doufám v brzké pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.10.2011 [20:02]

Zaphyra Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Pěkné..určitě pokračuj Emoticon

10. lucka2010
18.10.2011 [19:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.10.2011 [19:37]

kiki1996 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Hejly
18.10.2011 [18:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. misacek
18.10.2011 [18:42]

hezký! Emoticon

6. LidkaH
18.10.2011 [18:26]

Velmi zajimavy zacatek. rychle dalsi prosim, moc se mi to libilo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.10.2011 [17:32]

NatyCullenZačátek pěkný, možná trochu uspěchaný a bylo tady řečeno dost věcí naráz, ale pěkné. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!