Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jsi moje Hvězda na nebi! -11. část

Alice Cullen


Jsi moje Hvězda na nebi! -11. část Ahojky.. Tak v tomhle dílečku se Tamara snaží přijít na chuť zvířecí krvy... no snaží.. ono jak se to veme.. uvidíte samy tak příjemné počteníčko=)

 

 

11. část – „Lov“

 

,, Kam to vůbec jdeme?“ Zeptala jsem se Mika.

,, Uvidíš.“ Kouzelně se na mě usmál. Je tak sladkej, to není možný. Už abychom byli někde samy.  Za sebou jsem uslyšela odkašlání.

,, Co je?“ Otočila jsem se prudce na Eda.

,, Ehm, ty myšlenky.“ Mrkl na mě.

,, No a co. Nemáš mi furt lézt do hlavy. Si to užij.“ Byla jsem na něj dost nepříjemná ale zaslouží si to. Nemá mi furt lézt do hlavy. Mike jenom na nás zmateně koukal a snažil se nás pochopit. Chudáček.

,, Občas máš horší myšlenky než Emment.“

,, A co jako? Snad ti to nevadí.“ Zasmála jsem se. Mike nás pořád poslouchal a bylo na něm poznat, že mu to pomalu dochází.

, Krucinál, přestaň! Miku okamžitě jí teď někam vezmi a znásilni jinak já zešílim.“ To už sem nevydržela a válela se na zemi smíchy.

,, Ede ale to nejde.“ Díval se na něj pobaveně.

,, A to jako proč?“ Zeptal se Ed zděšeně.

,, Jsem jako ty. Až po svatbě.“ A to už se smáli všichni kolem.

,, Děsně vtipný.“ Ed se urazil a zamířil někam do neznámých končin. Pravda s Mikem jsem ještě nic velkýho neměla ale tak co není kam spěchat. Máme na to celou věčnost. Celou věčnost? Ta představa se mi líbí. Chudák Ed. Je mi ho docela líto. Jako jediný z rodiny ještě nenašel svou spřízněnou dušičku. Je to ale zvláštní. Ed je hezký kluk. Stál by za hřích teda na Mika podle mě nemá ale k zahození taky není. Čeká na tu pravou a pořád nic, on je takovej snílek, romantik i když to na první pohled tak nevypadá. Za posledních pár týdnů jsme se docela sblížili. Sice mě pořád štve tím, jak mi kouká do hlavy ale mám ho ráda. Je to skvělej bráška.

,, Tak, tady se rozdělíme. Co vy na to?“ Zeptal se Carlisle.

,, Já proti tomu nic nemám.“ Hodil Emment laškovný pohled po Ross.

,, Tak se sejdeme doma?“ Zeptala se Mike. Ostatní mu to odsouhlasili. Vyrazili jsem úplně jiný směrem než ostatní. Jen jsem se držela jeho ruky a nechala se vést. Dorazili jsme k nějaké řece. Krajina byla okouzlující a mě představa, že mám ublížit nějakému nebohému zvířátku naprosto děsila. Sedla jsem si na měkoučký mech a sledovala vše kolem.

,, Takhle toho moc neulovíš.“ Řekl krapek káravě Mike.

,, Já nic lovit nebudu!“ Řekla jsem rozhodně.

,, Ale no tak. Nic to není, uvidíš.“ Snažil se mě utěšit. Sedli si ke mně a objal kolem ramen.

,, Miku, já nechci. Prosím. Nenuť mě do toho.“ Zašeptala jsem mu do tváře.

,, Vždyť tě do ničeho nenutí. Je to jen ta tobě.“ Políbil mě na tvář.

,, Za zkoušku nic nedáš.“ Pokoušel se dál v přemlouvání. Vím, určitě to slíbil Carlislemu, protože celá rodina věděla jak se mi do toho nechce.

,, Tak se nejdřív najez ty a já pak uvidím. Ano?“ Snažila jsem se z toho vykroutit.

,, Tak jo. Tu na mě počkej za chvilinku jsem zpět.“ Dal mi pusu na tvář. Ladným skokem přeskočil říčku a šel někam pryč. Seděla jsem tam asi pět minut když v tom jsem zaslechla slabounké poskakování. Otočila jsem se, za mnou poskakoval zajíček. Bylo to teprve mládě. Vzpomněla jsem si jak sem slíbila Cullenům, že se aspoň pokusím. Ne, to prostě nejde. To neudělám. Malinký zajíček přicupital ke mně. Ach, co to děláš. Spatří tě tu Mike a bude chtít abych tě zabila. Honem, utíkej pryč. Zajíček si mě prohlížel se zájmem. Hm, asi nic tak divného jako jsem já ještě neviděl. Přiskočil ke mně a začal mě očichávat. Byl tak roztomilý, to ani není možný jak. Vykašlala jsem se na nějaký upírství a vzala zajíčka do náruče. Zajíček se trošku zavrtěl a zvedl se mi na klíně, na zadní nožky. Očichával mi nos. Než Mike přijde tak mám o zábavu postaráno. Po chvíli jsem zaslechla smích. Podívala jsem se před sebe. Tam stál Mike s Edem a Jazzem.

,, No tak pochybuji, že dneska bude k jídlu vůbec nějaký zvíře natož pak obyčejný malý zajíc.“ Usmál se Jazz.

,, Lásko, proč si to děláš ještě těžší.“ Klekl si ke mně Mike.

,, Já si nic těžšího nedělám. Já se rozhodnutá. Zůstanu na lidské stravě. A navíc kde máte Alici a Rose?“  Stála jsem si plně za svým rozhodnutím.

,, Ty už šli domu. To ti ani trošku nevoní?“ Díval se na mě nevěřícně Jazz.

,, Ne, nevoní a ani vonět nebude.“

,, Holka, ty jsi vážně případ. Tak radši půjdeme domu ne?“ Pozoroval mě se zájmem Jazz a Ed se mi smál. Zajíčka jsem pustila a on se podíval na kluky a ztuhl. Pak se vzpamatoval a byl pryč.

,, Jste ale hrozný. Víte to?“ Zamračila jsem se na ně.

,, Jsme upíři lásko. Tak nám to nevyčítej.“ Zašeptal Mike a dlouze mě políbil. Šťastně jsem se pak usmála a podívala před sebe. Můj pohled se zastavil na Edovi. Smutně sklopil oči a pokračoval za Jezzem. Ach jo. Posmutněla jsem.

,, To nemusíš. Já jsem na to zvyklý.“ Odpověděl Ed otočený ke mě zády. Hm, měla bych si dávat větší pozor na co myslím. Mike mě chytnul za ruku a šli jsme domů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsi moje Hvězda na nebi! -11. část :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!