Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jsi moje Hvězda na nebi! 14. část - Nečekaná zpráva

The Hillywood Show


Jsi moje Hvězda na nebi! 14. část - Nečekaná zprávaAhojky, tak tady máte další část=) Jsem ráda, že se vám moje povídka tak zalíbila. Mockrát vám děkuju za komentáře. Příjemné počteníčko=)

 

14. část – Nečekaná zpráva

 

 

,, Konečně někdo kdo sdílí stejný smysl pro hudbu.“ Radoval se Ed.

,, To bylo nádherné děti moje. Škoda, že to neslyšel Mike.“ Objala nás Esme.

,, Naučíš mě hrát na klavír?“ Zeptala jsem se Eda.

,, Klidně. Máme na to docela dost času.“ Usmál se.

,, Ehm, nechci rušit tak hezký okamžik ale máme menší problém.“ Promluvila Alice. Prosím ať nejde o nákupy. Modlila jsem se a Ed se mi začal smát, ale v tu ránu přestal když si nejspíš přečetl Aliciny myšlenky.

,, Zlatíčko co se děje?“ Zeptala se nervózně Esme.

,, Za pár dní přijede na náštěvu Tanya se svojí přítelkyní Megan.“ Řekla kysele. Kdo to je? Proč jsou všichni z toho tak nesví.

,, No tak to je bomba a ví to už Mike.?“ Zapojila se do rozhovoru Ross.

,, Ne neví, řeknu mu to až se vrátí.“ Odpověděla jí Alice.

,, Co se tu děje?“ Přerušila jsem rázně jejich rozhovor.

,, Vlastně nic.“ Chopila se slova Alice.

,, Nic? Tak proč jste z toho tak vedle?“ Nedala jsem se odbít.

,, Já ti to vysvětlím.“ Nabídl se Ed. Vylezli jsem ven z domu a sedli si na lavičku na verandě.

,, Víš Tanya a Megan jsou také upírky ale s nimi je menší problém.“ Odmlčel se.

,, Jak bych to řekl krátce a výstižně.“ Přemýšlel. Jen sem vedle něj seděla a čekala co z něj vyleze.

,, Známe se s nimi už spoustu let. Tanya je vcelku hodná, krásná mladá upírka. Nu v celku. Ona je opravdu krásná, to zas nemůžu lhát ale je tu ten problém, že pro mě její krása nic neznamená. Ona po mě touží. Touží už strašně dlouho. Přiznávám, měl jsem s ní chvíli poměr ale byla to jen chvíle. Nic k ní necítím ale ona ke mě ano. Zamilovala se do mě ale já její lásku nemohu opětovat. Nevím proč. Je krásná, vtipná a tak. Ale prostě ne. Když ona přijede na náštěvu tak to znamená, že já musím zmizet. Pořád o mě stojí a pořád se mě snaží získat i když ví, že to nemá cenu.“ Tiše jsem poslouchala a snažila si tu upírku představit.

,, Aha,  a ta Megan? Ta je tu jen s ní?“ Zeptala jsem se.

,, Ne, ne. Ta sem jezdí kuli dvoum věcem. Obě se ale týkají Mika a ty ti určitě vysvětlí sám. Určitě by nebyl rád kdyby ses to dozvěděla ode mě.“ Další záhada kolem Mika. Už mě to začíná štvát. Doufám, že se mi už brzo svěří. Doufám, že to bude hodně brzo.

,,  A ty pojedeš pryč na tu dobu co tu budou?“ Musela jsem se zeptat.

,, Ne, nepojedu.“ Usmál se.

,, Proč? Vždyť se jí snažíš vyhýbat ne?“

,, No snažím ale nemůžu odjed kuli tobě.“

,, Proč? Mě to vadit nebude.“

,, To si myslíš teď. Až ty dvě se dozví, že máme novou členku tak to bude hodně zajímavé. Hlavně, až zjistí, že spolu s Mikem chodíte. Prostě vás v tom nenechám.“

,, To si hodný ale vůbec nechápu. Co je špatného a tom, že chodím s Mikem?“

,, On ti to poví sám. Už takhle jsem ti toho řekl až moc. Vím, jsi zvědavá a je to hrozný nic nevědět ale musíš to vydržet.“

,, Hm, tak já se pokusím no.“ Povzdechla jsem si. Zvedli jsem se a zamířili zpět do domu.

Den utekl celkem rychle. Většinu jsem strávila s Edem a Jazzem. Emment byl totiž pořád zažranej do televize a Alice s Ross řešili něco strašně důležitého a nikomu o tom neřekli. Carlisle s Esme se šli někam projít a na mě zbyli kluci. Dělila jsem všelijaký ptákoviny.Od provokování Emmenta u televize po polštářovou bitvu u Eda v pokoji. Tohle odpoledne jsem si náramně užila i když mi tu někdo chyběl. Po večeři se Ed rozhodnul, že mi dá nějakou tu lekci klavíru. Bylo to zajímavé. Já naprosté tele ale po chvíli mi začalo trošku jít to, co se do mě snažil nacpat. Po hodině a půl cvičení mi ještě zahrál několik skladeb a já mohla jen tiše závidět a žasnout. Zvedla jsem se pomalu a za mířila k době do pokoje, ještě jsem se otočila na Eda s otázkou, kterou sem ani nestihla vyslovit.

,, Nevím v kolik se vrátí ale myslím, že už to nebude dlouho trvat.“ Povzbudivě se na mě usmál a já zamířila do svého pokoje. Hodila jsem si rychlou sprchu, převlékla se do pyžama a zamířila k DVD. Vybrala jsem si nějakou komedii, ani jsem se podívala na název, protože bych pak vybírala hodiny a tak sem to nechala na typu sazka. Úspěšně jsem spustila film a usadila se na sedačce.Dívala jsem se neurčitě na obrazovku a nechala se unášet proudem myšlenek. Vůbec jsem ten film nevnímala ani název jsem nepostřehla. V hlavě se mi honilo strašně moc myšlenek a já byla zmatená. Kolem Mika je takových tajemstvích, že to ani není možný. Doufám, že se to vše už brzo dozvím. Jsem zvědavá na tu Tanyu a Megan. Je opravdu Tanya tak krásná jak Ed říkal? No asi ano, Ed nikdy nelže.Uvelebila jsem se na pohovce, skulila do klubíčka a dále přemýšlela.

Probudila mě krásná vůně. Sedla jsem si na postel a hledala její zdroj. U mě na posteli ležel Mike a vedle něho na stolu obrovský tác s jídlem. Počkat, co dělám v posteli? Zmateně jsem se na něj podívala.

,, Dobré ráno Hvězdičko. Jak pak ses vyspinkala?“ Usmál se na mě.

,, Dobré ráno.“ Odpověděla jsem zmateně.

,, Včera jsem přišel trošku později, když sem se šel podívat jestli už spíš tak si spala na sedačce. Dovolil jsem si tě přesunout do postele. A jako omluvu za to, že jsem s tebou včera pořádně nebyl jsem ti udělal snídani. Bereš?“ Přisunul se blíž ke mně.

,, No budu to brát pod jednou podmínkou.“ Řekla jsem mu a přisunula se k němu.

,, S jakou?“ Naoko se zamračil.

,, S touhle.“ Přitiskla jsem se k němu a věnovala mu dlouhý polibek. On mi ho ochotně oplácel. Asi po 5 minutách jsme se od sebe odtrhli a jen se usmívali.

,, Takovéhle podmínky se mi líbí.“ Díval se mi do očí.

,, No ještě aby se ti nelíbili.“

,, Stýskalo se ti? I když to bylo jenom odpoledne?“

,, Stýskalo ale Ed  s Jazzem mě v celku zabavili. A tobě?“

,, Strašně moc a povalil mě na postel a začal lochtat.“ Jen jsem se smála a smála. Když teda přestal tak sem se úspěšně nasnídala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsi moje Hvězda na nebi! 14. část - Nečekaná zpráva:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!