Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jsi moje Hvězda na nebi! 19.část - Rozhovor

Twilight bella & edward by bettyy


Jsi moje Hvězda na nebi! 19.část - RozhovorAhojky.. No to si piště, že sem se na vás nevyprdla... Jenom sem to nějako nemohla dát dohromady=) Tak tu teda máte další díleček a příjemné počteníčko =o*

19. část
Rozhovor
Tamara
Právě mě Mike zas povalil na postel když už sem se po 3 a zas bezúspěšně snažila dostat z postele. Povalil mě a začal nádherně líbat když v tom se rozrazili dveře. Oba jsme se otočili směrem ke dveřím s myšlenkou „Kdo ruší tak nádhernou chvíli?“ Ve dveřích jsem spatřila nádhernou černovlásku. Klidně bych jí mohla přirovnat k Ross ale Ross je přece jenom krásnější. Na tu opravdu žádná nemá. Hleděla jsem na tu černovlásku mezi dveřmi a čekala co se bude dít. Černovláska se na nás mračila a zabíjela mě pohledem když v tom mi to došlo. To musí být Megan. Podívala jsem se na Mika ale ten byl stejně zmatený jako já. Do dveří se nahrnul zbytek rodiny s další neznámou dívkou.
,, Jdeme dolů Megan, oni za námi za chvilku přijdou.“ Promluvil Carlisle a zavíral dveře.
„ Hm.“ Bylo jediné co Magan řekla. Z její očí se toho dalo vyčíst mnoho láska, nenávist, smutek, pohrdání, vztek. Šel z ní strach. Zaklapli se dveře a já jen tupě zírala na to místo kde před chvílí stála.
,, Lásko, jsi v pořádku?“ Zeptal se mě Mike.
,, Ano, jsem. Já jenom, no nečekala jsem, že jí poznám zrovna v tak blbé situaci.“ Povzdechla jsem.
,, No to já taky ne. Proč nás Alice nevarovala? No raději se převlíkneme a  půjdeme dolů.“
Jen co jsme sešli po schodech dolů a zastavili se pod nimi, celá místnost na nás obrátila zrak. V hlavě se mi honilo strašně moc myšlenek ale nejvýraznější byla přece jen jedna. Jedna která uvažovala o Megan. Uvažovala jak asi zareaguje. Nevím co mám od ní čekat a bylo mi jasní že Mike také ne. Byla to strašně moc nepříjemná situace a já si přála aby už skončila.
,, Ahoj Megan. Tak už si dorazila jo?“ Prolomil ticho Mike a hodil vražedný pohled po Alici.
,, No jak vidíš tak ano.“ Odpověděla mu Megan stroze.
,, Asi bych neměl být nezdvořilý a měl bych ti představit mojí přítelkyni Tamaru.“ Kývl na mě.
,, To je od tebe velmi laskavé.“ Pokračovala v ironii Megan.
,, Ahoj, jak určitě už víš já jsem Megan, moc mě těší.“ Provrtávala mě vražedným pohledem a podávala mi ruku k pozdravu. Chvíli jsem váhala. Celá místnost napjatě čekala na to, co udělám.
,, Ahoj, moc ráda tě poznávám.“ Podala jsem jí ruku a usmála se na ní.
,, Tak jaké důvody tě k nám přivádějí dnes?“ Pokračoval v rozhovoru Mike.
,, No… Aro by si přál s tebou mluvit.“
,, Opravdu? A proč se nedostaví sám? Snad nemá strach.“
,, Strach nemá, to se opravdu neboj.“
,, No, já bych na jeho místě měl, i když má tebe haldu dalších zrůd je mu to k ničemu.“ Usmál se na ní a mě dal pusu na tvář.
,, Poď lásko, sedneme si.“ Jen sem kývla a následovala ho. Megan nás jen nasupěně pozorovala a pak usoudila za vhodné si sednout také.
,, Když tedy němá strach jak říkáš tak co tedy potřebuje?“ Pokračovalo se v rozhovoru.
,, Chce aby si nastoupil k němu do služby. Prý se nemusíš bát je pro tebe připravené dobré místo. Budeš jeden z hlavních shromáždění.“
,, To je opravdu lákavé. Rok od roku pořád lepší flek. Vyřiď mu, že děkuji ale opravdu nemám zájem. Jako vždy. Nevím kolikrát ho budu muset ještě odmítnout aby si to už zapamatoval? Ach ten starý, hloupý Aro.“
,, Mlč!“ Vyštěkli zároveň Megan a ta druhá, pro mě ještě neznámá dívka.
,, Tohle si vůbec nedovoluj! Na to nemáš právo!“ Začala se vztekat Megan.
,, Ale no tak Megan. Já mam právo na cokoliv. Můžu dělat co chci a Ty, Aro a ani nikdo jiný mi nebude poroučet.“ Pokračoval dále Mike v naprostém klidu.
,, Aro tušil, že se takhle zachováš. Tak naposled přidáš se k nám? Jestli chceš tak můžeš i s rodinnou.“ Zastavila se pohledem u mě.
,, Ne, nepřidám.“
,, V tom případě se připrav na válku!“
,, Na válku?“ Zeptal se překvapeně.
,, Ano na válku.“ Usmála se triumfálně.
,, Kdy? Kde? S kým?“ Byli jen slova která vyšla z Mikových úst.
,, To ti ještě dáme vědět. Ale připrav se na takovou přesilu… na takovou přesilu které nebudeš stačit ani se svojí mocí.“
,, Už se klepu strachy. Ještě něco potřebuješ?“
,, Ne, to je všechno.“
,, Tak Ahoj.“
,, Hm, ještě doplatíš na svojí neúctu vůči nám. Za své chování ještě zaplatíš!“ Řekla výhružně a ze mě nespustila oči. Cože? Jaká válka? Proboha co to má znamenat. Moje myšlenky zas vířily o sto šest.
,, Tím chceš říct co?“ Vyštěkl Mike. Bylo jasné, že se trefila do citlivého místa.
,, Nic, jen si užívej dokud můžeš. Pomsta bude sladká. Tanyo jdeme!“ Mike vystartoval ale Emment s Edem byli rychlejší. Každý ho chytl za rameno a snažili se ho udržet. Megan toho využila a přišla ke mně.
,, Těšilo mě milá Tamaro.“ Řekla jedovatě.
,, Mě také Megan.“ Podala jsem jí ruku a ona ji přijala. Prudce mě přitáhla k sobě až sem pocítila slabou bolest v zápěstí.
,, Holčičko užívej si dokud můžeš. Když nepatří mě tak nebude patřit žádné jiné.“ Zašeptala mi do ucha. Kývla na Tanyu, otočili se a zamířili k odchodu.
,, Jestli si myslíš, že máš vyhráno tak se mýlíš.“ Křikla jsem na ní než odešla. Jen se zastavila, otočila se, otevřela ústa ale pak je zas zavřela.
,, Víš, já už se totiž vyhrála.“ Dořekla jsem a přešla k Mikovi. Kluci ho už nedrželi a tak jsem ho mohla obejmout. Slyšela jsem jen jak vztekle zasyčela otočila se a byla pryč.
Stála jsem tam v Mikově objetí a nechtěla ho pustit. Zmocni se mě obrovský strach. Co teď bude? Co budeme dělat?
,, Lásko neboj mi to zvládneme.“ Pošeptal mi do ucha. Odtáhla jsem se od něj zadívala se mu do očí. Zhlédla jsem v nich odhodlání, náznak strachu a hlavně lásku a to mě nejvíce uklidnilo. Do jeho očí bych se vydržela koukat hodiny a hodiny. Po chvilce Mike náš oční kontakt přerušil a otočil se na Alici.
,, Proč si nás nevarovala?“
,, Já nic neviděla.“ Sklopila hlavu.
,, Jak to?“
,, Já nevím. Prostě nic, černo.“
,, Aha, no to nevadí. Netrap se tím.“ Usmál se na ní a mě bylo jasný, že jí je už o něco lépe. Určitě si to strašně vyčítá.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsi moje Hvězda na nebi! 19.část - Rozhovor:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!