Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jsi moje Hvězda na nebi! 2.část -


Jsi moje Hvězda na nebi! 2.část - Nu tak tady další dílek....

2. část – “Nádherné počasí“

 

Strom se řítil k zemi. Spadl na chatičku před námi. Ještě že byla prázdná. Otočila jsem se na holky. Ty jen vystrašeně zírali do okna za mnou. Terka promluvila:

,, Co když další spadne na nás?“

„ Houby, proč by padal zrovna na nás?“ Odpověděla Ája.

,, No každopádně to tu bezpečný není“ Přidala se Moni.

,, No jo, ale venku už tuplem ne“ konstatovala Terka.

„ POZOR!“ zakřičeli všechny současně. Otočila jsem se a spatřila větev letící proti oknu. Rychle jsem se skrčila a větev mi proletěla nad hlavou. Zvedla jsem se a vystrašeně se podívala po holkách.

,, Myslím že venku je stejně bezpečno jako tady. Měli by jsme jít do hlavní budovy.“ Oznámila jsem jim.

,, Ale ta bude ještě zamčená. Je teprve 5 hodin“ Zaskuhrala Ája.

,, Terez nedávala ti třídní číslo? Kdyby něco tak ať jí někdo zavolá.“ Sice se mi nechtělo jí volat ale být v táhle chatičce už taky ne. Podlahu začínala být čím dál  tím víc mokrá.

,,Jo, dávala. Jí zavoláš?“ ptala se s očima upřenýma na kaluž pod rozbitým oknem která se začínala zvětšovat. Ustoupila jsem stranou a začala si obouvat boty. Voda už zaplnila půlku podlahy v chatičce. Pro Kristovi ponožky co je tohle za déšť?

,, No, nic jiného nám nezbývá.“ Vzala jsem si telefonní číslo a začala vytáčet. Třídní byla docela napruzená z toho že ji budím tak brzo ale slova typu: ,, Na prázdnou chatičku před námi spadnul strom. Nám proletěla oknem do chatičky větev, máme tu docela dost mokro a zimu.Co s tím? Nemohli by jsem jít do hlavní budovy?“ jí okamžitě probrala. Každá jsem si vzali baťoh a naházeli do něj pár nejnutnějších věcí jako jsou: kosmetická taštička s hygienou, hřeben, suché oblečení a ručník plus nějaké drobnosti. Dost sem pochybovala že dnes ráno půjdeme ještě spát. Za několik minut už bušili na dveře profesoři.

„ Děvčata jste v pořádku? Otevřete dveře.“ Ozval se mužský hlas. Otevřela jsem dveře a do chatky vešlo několik profesorů a s nimi i hnusný déšť a vítr. Jako by mi už takhle nebyla dost velká zima. Profesoři se rozhlédly po chatce a zarazily se pohledem u větve která ještě pořád ležela uprostřed místnosti. Poté přešli pohledem na rozmlácené okno.

„ No máte tu teda pěknej bordel.“ Řekl jeden z profesorů.

„ No dovolte, tady bylo uklizeno. Bylo…“ Protestovala Monika ale hned se zarazila. Všichni jsme se dívali na velkou větev, listí a špinavou vodu. Pohled opravdu pro bohy, jako by tu bydleli čuníci a ne čtyři skoro dospělé holky.

,, Myslím že bude nejlepší když opravdu půjdete do hlavní budovy, tady tak akorát nastydnete.“ Přidal se další profesor. My jsem jen přikývli, nasadili si batohy a pláštěnky.

 U snídaně všichni rozebírali hnusnou bouřku která ještě pořád řádila nad  našima hlavami. Najednou se postavila třídní učitelka 2.C a promluvila:

„Vzhledem k tomu to ošklivému počasí musí dnešní den strávit tady. Po snídaní si dojdete do chatek pro věci které budete dnes potřebovat a vrátíte se do nich až večer. Je to hlavně kvůli bezpečnosti. Určitě jste už slyšeli o tom co se stalo dívčinám z 2.B a tak bude určitě bezpečnější, když tu ošklivou bouřku přečkáme tady a spolu. Během snídaně ještě vymyslíme s profesory zábavu pro dnešní den. Snad se to počasí brzy uklidní.“ A ustaraně se podívala ven z okna. Po té si sedla a studenti pokračovali ve snídani. Den probíhal celkem v klidu. Hráli se společenské hry a podobně. Nic extra to teda nebylo ale víc se dělat nemohlo. U večeře nám oznámili, že se bude konat nějaká akce v přízemí. Prý něco jako “discotéka“. Myslela jsem, že tyto akce se provádí povětšinou na konci kurzů a podobně. Jsem na to teda zvědavá.

     Všechny holky se naparádily a já si tu připadala jak marťan. Nebyla jsem taková jako většina holek z áčka nebo z céčka. Oni prostě nosili mini sukýnky, pořád namalované. Nikam by neodjeli bez žehličky na vlasy a milionem přípravků na ně. Pro ně je móda na prvním místě, což pro mě ne. Nejsem taková a vůbec mi to nevadí. Jednoduše jsem se učesala. Lehce namalovala řasy a doplnila to průhledným leskem na rty, aby se neřeklo. Tohle my bohatě stačilo. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a byla jsem celkem spokojená. Dorazila jsem do společenské místnosti, kde se měla konat ta jejich zvláštní akce. Zahlédla jsem Moniku a šla k ní. Místnost byla slabě osvětlená, v jejím čele stálo podium s mikrofonem a všude po stěnách poblikávala malá barevná světýlka. Na podium vstoupil profesor a chopil se mikrofonu.

„ Tak doufám že jsem tu všichni. Jak vidíte, snažíme se vám to tu zpříjemnit i když nám počasí ještě pořád nepřeje a tak tu máme veškerou hudbu na kterou to tu můžete rozjet a občerstvení tu máme také. Jenom prosím vás nevyvádějte žádné kraviny. Všichni víte co nesmíte a co smíte. Děkuji to je vše.“ Položil mikrofon a zase ho vzal do ruky.

„ Ještě bych zapomněl, máte tu k disposici karaoke.“ Usmál se a ukázal vedle sebe. No už vidím jak tu bude někdo zpívat v místnosti plný nepřejícných puberťáků.

,, Dokážeš si někoho představit jak tu dobrovolně zpívá?“ zeptala se mě Monika.

„ Ne, tak to nedokážu“ Odpověděla jsem a zírala na kluka, který právě vešel do místnosti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsi moje Hvězda na nebi! 2.část - :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!