Isa jde poprvé do školy a je z toho strašně nadšená. Co se stane? Koho tam potká?
Ujišťuji vás, že to Bella nebude. Ano, zase jsem vás zklamala. :-D Kapitolu bych chtěla věnovat všem, co se mnou vydrželi až sem...
23.06.2011 (09:00) • NathalkaSimova • FanFiction na pokračování • komentováno 7× • zobrazeno 1426×
EDIT: Článek neprošel korekcí.
Týden mi utekl strašně rychle. S Rickem jsem se docela spřátelila a se Susan jsme si padly do noty. Pravda, že se mi ze začátku zdála protivná a vlezlá, ale teď, když jsem jí poznala blíž, jsem si uvědomila, že je to celkem milá a vtipná holka. Jediný, kdo mi dělal problémy, byl Conny.
Pořád dolejzal, snažil se zapůsobit a já ho neustále odmítala. To bylo samé: „Hej, kotě! Co děláš v šest?“ „Páni, dneska ti to sekne. A bez trička bys vypadala ještě líp.“ Takhle to trvalo týden. Jedinou mou útěchou mi bylo to, že zanedlouho začne škola a učení a Conny se bude muset šprtat, aby prolezl.
Ten týden jsem byla jak na trní, jelikož už jsem se nemohla dočkat toho, že se ze mě bude postupem času stávat bioložka… Tolik jsem se těšila, až konečně přišel den D.
Den předtím jsem si vyzvedla u té ženy v hale rozvrh – a o to víc se těšila, až si budu moct vyzkoušet, jaké ty předměty budou.
Ráno jsem vstala překvapivě brzo (a také jsem byla nějaká šťastnější než obvykle) a oblékla si černo-bílou kostkovanou košili a černé džíny. Musela jsem uznat, že mi to docela seklo. Když jsem vešla do kuchyně, všichni mí spolužáci už tam byli.
„Dobrý ranko,“ pozdravila jsem je s úsměvem na tváři. Jenže ne všichni sdíleli mou dobrou náladu. Susan křečovitě svírala hrnek v rukách, Rick byl duchem nepřítomný a Conny byl bledej jak stěna. „No tak. Co se to s váma pořád děje?“ zeptala jsem se jich.
„Co?“ vyjela Susan a Rick se probral z transu. „Jenom dneska jdeme do nový školy, nemáme ani nejmenší ponětí, co budeme dělat a taky se bojíme, že nezapadnem. Jaký bysme asi tak měli mít starosti?“ řekla ironicky.
„Hele, klídek, já za nic nemůžu,“ uklidňovala jsem jí a brala si z ledničky jogurt. Posadila jsem se ke stolu a začala ho pomalu jíst. Po pravdě řečeno, vůbec jsem nemyslela na ostatní a na to, jak mě mezi sebe přijmou. Co když se totálně ztrapním? Co když si tam nenajdu přátele? Co bude se mnou pak?
Když jsem se nad tím tak zamyslela a došlo mi, jak je situace zlá, zbledla jsem a musela jsem vypadat podobně jako Susan s kluky…
„Hej, Iso!“ řekl Rick a mával mi dlaní před očima. „Tak jdeš? Škola nás čeká.“ Přikývla jsem a vstala. Jelikož už Sus s Connym odešli, šla jsem s Rickem do školy sama. Po cestě jsme si spolu povídali a Rick mě pořád uklidňoval, takže se mi zmírnilo klepání rukou.
Jelikož nás bylo v ročníku hodně, měla jsem hodinu jinde než on, takže jsem se ve škole musela vydat na vlastní pěst. A protože to pro mě byla velká neznámá budova, dlouho mi trvalo, než jsem našla učebnu s číslem dvacet dva. Ale naštěstí jsem to stihla včas, takže jsem hned první hodinu nechytla průšvih.
Sedla jsem si na jedno z volných míst – k holce, která celou hodinu žvanila a žvanila… a vůbec jí nezajímalo, že bych se ráda soustřeďovala na výklad. Jakže se to jen jmenovala? Anne? Amanda? Do konce hodiny jsem si na to nemohla vzpomenout. A proto jsem si oddychla, když zazvonilo na přestávku a každá jsme se vydaly jiným směrem…
„Tak co? Jak sis vedla?“ zeptal se mě známý hlas a já leknutím nadskočila. Teprve pak mi došlo, že to je Susan.
„Ale jo, docela to ušlo,“ řekla jsem. „Až na to, že jsem absolutně neslyšela učitele, protože vedle mě seděla nějaká drbna, co pořád mlela o kravinách. Tušim, že její jméno začíná na A. Ale jak dál? To netušim…“ Rozpovídala jsem se, Sus občas připojila i své ,zážitky‘ a cesta nám rychle utekla. Jelikož jsme měly společnou dvouhodinovku geologie, docela jsem se na další hoďku těšila.
Vešly jsme do třídy docela brzo, takže byla na výběr poměrně dobrá místa. Sedly jsme si dozadu k oknu a probíraly, co všechno se budeme v tomhle předmětu učit. Mým snem totiž bylo vystudování vysoký a následující průzkum Amazonského pralesa.
Do třídy vešel učitel a třída ztichla. Ten chlap mi byl nějaký povědomý…
„Dobrý den, studenti. Jmenuji se John Firewick a letos vás budu učit geologii,“ představil se a já ztuhla…
Tak co? Kdo myslíte, že je John? :-D
Mimochodem moc děkuji za komentáře. I když jich zase bylo míň než u prvních kapitol, přesto mi pomohly s psaním. Byla bych ráda, kdybyste zanechali váš názor na kapitolu... :-)
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: NathalkaSimova (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jsi to opravdu ty? - 6. kapitola:
Nieje John náhodou ten chlap, čo chytil Isu na letisku? A mimochodom to užvatlané dievča bola Alice, že? Teda aspoň si to myslím.
hezký jsem zvědavá kdo je john :)
.
Tá "drbna" bola zrejme Alice
No tak o Johnovi nemám ani ponětí, ale možná maj holky pravdu a mohl by to být Carlisle nebo nějakej úchyl z její minulosti :)
No opět pěknej dílek a sem zvědavá kdo bude John že by Edward no nechámese překvapit!!A doufám že další dílek bude co nejdřív!A mohla by se tam už oběvyt Bella prosíííííííííííííím.
tak a honem další kapitolu!!!!!!!!!!!! za tyhle napínavý konce by se mělo vraždit :D
taky mě nenapadá nikdo jiný než Carlisle, už se moc moc moc těším na další kapču, jsem vážně zvědavá kdo to doopravdy je
Hele já chci další kapču! Kdo to je? Mám vlastní teorii... Bude to Carlisle, kterého určitě někde náhodou viděla, akorát se Carlisle trochu přejmenoval... No, a kde ho viděla Isa? To je jasný... Je nešikovná stejně jako její sestřička Bella, která tam určitě na té škole bude taky, akorát se ještě skrývá - mrška jedna.
No, chci další kapitolu, ale to už jsem říkala. Jinak je povídka nádherná a strašně moc se mi líbí, ale mohla by se tam objevit Bella, aspoň na vteřinu!!!! Prosíííííííííííím! :D
No, už mlčím a doufám, že to bude Carlisláček! :D
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!