Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Just a normal rock n' roll star - 1. kapitola

bel ami 3


Just a normal rock n' roll star - 1. kapitolaZábavné na tom bolo to, že mu nevadilo ani tak to, že leží na zemi a nemôže sa zdvihnúť, že mu je hrozná zima a v ruke má zapichnutú ihlu, ktorú nestihol vytiahnuť. Ani to, že všade vôkol neho sú rozhádzané fľaše Jacka Danielsa a nejakej fínskej vodky. Jediné, čo mu užieralo myseľ, bola tá hrozná béžová farba....

Edward je človek, ktorý v živote dosiahol všetko, čo chcel... a prehnal to. Kvôli všetkému, čím si musel prejsť a kvôli svojej drogovej závislosti sa jeho život rúti do záhuby. Dokáže ho zachrániť krásna poloupírka Isabella alebo odoženie aj ju? Nálepka 15+ pre hrubé výrazy a na prilákanie pozornosti. :D

Kapitola 1. - pýcha

 

Béžová farba sa mu nikdy nepáčila. Prvýkrát si to uvedomil pri kúpe domu, v ktorom sa práve nachádzal. Veľký priestranný, so širokými chodbami, dolným a horným poschodím, postavený vo viktoriánskom štýle s vysokými mahagónovými oknami, ktoré, ak by mal pravdu povedať, boli hromsky nepraktické. Nikdy žiadne z nich neotvoril, nato by potreboval rebrík. Vďakabohu za zázrak menom klimatizácia.

 Všetko v tom dome mu vyhovovalo. Po tom ako si dal priviesť a nasadiť závesy, bolo v izbách vždy šero a prítmie. Až na tie blbé okná, bol dom dobre zabezpečený a dokonca aj na nich mal senzory pohybu. Nábytok si dal priviesť z Holandska, samé staré kúsky. A sochy, tie boli na tom to najúžasnejšie, na chodbách ich mal šesť a jednu u seba v izbe. Dokonalosť sama, až na tú hroznú farbu. Všetko bolo vymaľované do béžova. Párkrát už premýšľal, že si proste nakúpi nejakých sto vedier farby a poriadne sa na tých stenách vyblázni. Problém bol nábytok. Ak by mal všetko zakrývať a odsúvať, asi by ho to po pár hodinách prešlo. Mohol zavolať firmu. Ale myšlienka na týpkov s kýblami farby snoriacich mu po dome, túto možnosť okamžite vylúčila.

 Zábavné na tom bolo to, že mu nevadilo ani tak to, že leží na zemi a nemôže sa zdvihnúť, že mu je hrozná zima a v ruke ma zapichnutú ihlu, ktorú nestihol vytiahnuť. Ani to, že všade vôkol neho sú rozhádzané fľaše Jacka Danielsa a nejakej fínskej vodky. Jediné, čo mu užieralo myseľ bola tá hrozná béžová farba.

 A potom mu odrazu napadlo, že tu mohol upratať. Raz ho tu predsa niekto nájde. Dúfal v to. Ak už aspoň nikto iný tak aspoň tá otravná suseda, čo mu každý týždeň nosí jablkový koláč.

 Stále neveril, že to konečne spravil. A ani to neplánoval. Niekto by to nazval skratom. Proste mu preplo v bedni a vualá čo sa stalo. Pravdepodobne umrie. Stále sa mu to zdalo divné, akokeby to ani nebol on, čo si pred dvoma minútami nabral do striekačky konskú dávku heroínu, s tým, že si nedá všetok. Nie, do prdele, prečo si tak klame! Prečo by nabral tak veľa, ak by si ho nechcel dať celý?! Nikdy nepoužíval dvakrát tu istú ihlu.

 Nestihol upratať. No v súvislosti s tým, že v strede miestnosti bude onedlho ležať mŕtvola, si to hádam nikto nevšimne.

 Béžová farba. Chcel to tu vymaľovať na modro. Pri tej predstave sa musel usmiať, aj keď pery mal skrehnuté a úplne znecitlivené. K hnedému nábytku jasno modrá farba. Zaujímavé.

 Náhle si spomenul, že nenapísal závet. To bude problém. Aspoň ten dom mohol odkázať koláčovej susede. Ona sa oňho fakt zaujímala. Nie preto, že bol slávny alebo bohatý. Nikdy nič nechcela, len priniesla koláč a objala ho. Niekedy bol jej jablkový koláč jediné normálne jedlo v chladničke.

 A jeho skupina. Budú si musieť poradiť bez neho. Show must go on. Blbci, kto im bude vymýšľať pesničky? Zlaté prasiatko je zarezané. Peniaze sa budú musieť zarábať na niekom inom. Koniec koncov to ale neboli zlí chlapi. Mohol sa s nimi rozlúčiť.

 Fakt mohol. Na to mal asi myslieť skôr. Keď si pichal tú dávku a aj keď dobre videl, koľko si toho ťahá do žíl, neprestal, kým to nevstrekol celé. Možno mal na to myslieť, kým ho heroín úplne neochromil a on nemohol zavolať pomoc.

 Pomoc. Nikdy žiadnu nepotreboval.

Raz niekde počul, už si nepamätal kde, že tí čo hovoria, že nikoho nepotrebujú, klamú samých seba a sú pyšný. On nebol pyšný, nemal byť na čo.

 Zbabral si život a nedokáže sa vyhrabať z vlastných sračiek. Možno je toto jediná cesta ako z toho von.

 Bol unavený premýšľaním a začínal sa báť. Aj ten najodvážnejší človek sa vydesí, keď si so smrtkou trasú rukami na privítanie. Je jedno, prečo sa to deje, či si to spôsobí človek sám alebo nie. Strach je to posledné, čo opantá jeho myseľ. Drví ho a núti ho premýšľať, či existuje niečo po tomto všetkom. Niečo lepšie.

 Hovorí sa, že posledná myšlienka pred smrťou patrí najkrajšiemu okamihu vo vašom živote. Edward ale nemyslel a necítil nič iné len chlad.

 


 Prosím o váš názor. Mám v poviedke pokračovať?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Just a normal rock n' roll star - 1. kapitola:

 1 2   Další »
22.02.2013 [20:57]

NatalieCullenĎakujem krásne, holky. Emoticon Emoticon Veľmi ste ma svojimi komentármi potešili, určite sa posnažím napísať ďalšiu časť čo najskôr Emoticon

13. majka
22.02.2013 [19:05]

bola by som veeelmi rada keby ze si pokracovala :)
Emoticon

12. nesii
22.02.2013 [9:27]

Mohla by si pokracovat. :O

11.
Smazat | Upravit | 22.02.2013 [9:09]

Rozhodně pokračuj! Zatím se mi to líbí, takže uvidíme jak se to vyvine... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. winna
22.02.2013 [7:04]

rozhodně pokračovat

9. sima
21.02.2013 [21:22]

Pokracovanie!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. lololka
21.02.2013 [21:12]

Tvá poslední věta v perexu mě rozesmála Emoticon Každopádně pokračuj Emoticon Chci vědet co bude dál a je to dost slušný začátek! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Klobouk dolů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.02.2013 [19:31]

vilinkaMoc ráda si přečtu další kapitolu. Emoticon Neuvěřitelně mě zaujalo, jakým stylem jsi to celé pojala, takže ode mě palec nahoru. Emoticon Emoticon Jen tak dál. Emoticon Emoticon

6. Nanka
21.02.2013 [19:18]

Úžasné! :) veľmi sa mi to páči, je mi ľúto, že prvá kapitola je taká krátka, dúfam že nabudúce to bude dlhšie a hlavne čím skôr !! Ďakujem za zážitok, píšeš dokonale.

21.02.2013 [18:07]

Rena16určitě pokračuj je to hodně zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!