Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Když Rosalie potkala Emmetta 5. část

sraz


Když Rosalie potkala Emmetta 5. částO Emmettově vztahu s Rosalie už všichni ví a nikdo jim nebrání v cestě. Tahle kapitolka vám ukáže, jak se oba v této situaci cítí. KačaRosalie

Sešli jsme s Emmettem dolů. Všichni tam seděli. Žeby jim Edward nic neřekl?

„Ehm… kde jste byli?“ zeptala jsem se.

„Ále, jen tak se proběhnout, ale vy jste asi zažili větší vzrušení, co?“ mrkl na mě Edward.

Snažila jsem se zůstat v klidu a nepodlehnout představám, jak ráda bych Edwarda něčím tloukla. Vždycky se stará, do čeho nemá. Carlisle a Esme se na mě podívali. Carlisle měl v obličeji pyšný výraz, Esme byla dojatá. Carlisle v tu chvíli vstal.

„Chápu, že je to pro vás těžké, takhle nám to… ehm… říct,“ zakoktal. Podezíravě jsem se na Edwarda podívala. Mrkl a zkřivil tvář do šibalského úsměvu. Ten úsměv jsem milovala, i když jsem na něj byla zrovna teď naštvaná. Vždy, když Edward svůj úsměv předvede, vím, že nic nemyslel nijak zle.

„Nemusíš z toho obviňovat Edwarda, že nám to prozradil. Jsem za vás opravdu moc ráda. Jste krásný pár. Vždy jsem chtěla, aby sis někoho našla, Rosalie. Všichni víme, jak je pro tebe těžké příjmout to, čím jsi. Myslím si, že Emmett ti dokáže ukázat krásu našeho života – pokud něco takového existuje,“ objala nás Esme. Jasně, byla jsem na Edwarda naštvaná, že jim řekl naši soukromou věc. Na druhou stranu, nikdy jsem nebyla moc dobrý řečník jako můj bratr. No, nyní už nám s Emmettem nic nestálo v cestě. Já miluju jeho nadevše – snad to má on taky tak. Už jednou jsem zažila neopětovanou lásku. Poznala jsem tu bolest, tu ztrátu, zradu. Nikdy bych takové pocity nechtěla zažít znovu. Mám ale pocit, že Emmett by mi nic takového neudělal. Chvíle s Emmettem jsou ty nejkrásnější chvíle v mé existenci. Od té doby, co jsem se stala upírkou, nevěřila jsem, že poznám něco tak krásného. Nevěřila jsem, že se ještě někdy zamiluji. Myslela jsem si, že už mne nic nezachrání. Že budu dlouze žít, dokud mne někdo nezabije, nebo dokud mne život nepřestane bavit. Že půjdu do pekla, až nastane chvíle, kdy budu bezmocná. Že nikdy se mi nedostane odpuštění.

Emmett

Ve svém životě jsem nikdy neměl pocit, že bych někoho tolik miloval. Měl jsem mnoho žen, ale nikdy jsem žádnou tolik nemiloval, jako Rose. Rosalie jsem miloval nadevše. Jak dlouho jsem ji znal? Pár dní? Nebo jsou to už týdny, které po jejím boku uplynuly tak rychle? Vždy jsem byl obklopen spousty žen. Nikdy jsem se jim nedivil. Byl jsem přitažlivý a věděl jsem to o sobě. Kdybych tehdy nešel do lesa na lov, nikdy bych Rosalie nepotkal. Ale také bych se nikdy nestal upírem a žil bych smrtelný život. Vím, že pro Rosalie je to prokletí, být upírem. Já si to ale užívám. Rosalie je teď moje vše. Můj život. Miluju její zlaté vlasy, její karamelové oči, její smyslné rty, její smích. Miluju ji tak, že bych za ni položil život. Udělal bych to. Snad to Rosalie ví. Moje matka mi vždy říkala, že když potkám tu pravou, poznám to na první pohled. Že se celý můj svět bude točit jen kolem ní. A tohle byl ten okamžik. Já to věděl a chci to také dokázat Rosalie.

 


Omlouvám se, že to zase trvalo tak dlouho, ale bohužel už nemám tolik času. Snad se vám tato kapitola líbila a budete stále mými čtenáři. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Když Rosalie potkala Emmetta 5. část:

 1
2. jj
01.09.2012 [23:06]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.05.2012 [9:43]

WhiteTieČlánek ti musím vrátit kvůli chybám:

+ skloňování jména Emmett,

+ čárky,

+ mezery (vždy jen jednou mezerník, ne víckrát),

+ věta končí tečkou (popř. otazníkem, vykřičníkem),

+ 5.část -> 5. část.

Až si to opravíš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!