Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kliatba - 4. kapitola - Dieťa

kristen


Bella si začne písať denník. Počas jednej hliadky ju napadne zviera. No na tej ďalšej ju niečo strašne vystraší! Čítajte a prosím kritiku.

Rád lovcov bol nadšený výsledkami. Keď sa dozvedeli o funkčnosti jedu, plánovali mi dať ďalšiu úlohu. Počas dvoch týždňov som držala iba hliadku. V nočnom meste to nejako utíchlo. Musela som byť obzvlášť opatrná.

Pozorovala som mohutný, žiarivý mesiac, keď moje uši začuli povedomý zvuk. Srdce sa mi rozbúchalo na plné otáčky a moje telo stuhlo strachom. Moja myseľ sa snažila prepnúť na bojový režim. Ale vrčanie bolo neprirodzene blízko...

Pozrela som sa na mamu. Čítala mi z môjho denníka. Toto bol posledný zápis, ktorý som spravila. Na viac si nepamätám. Zobudila som sa pred pár hodinami na príšerný pípajúci zvuk. Žmúrila som do ostrého svetla žiarovky, keď sa predo mnou zjavila šmuha, ktorá mi strkala do nosa nejaké hadičky. Keď som zaostrila, zistila som, že to bola sestrička. Ocitla som sa v nemocnici a to len „vďaka“ tej vrčiacej veci. Hlavu som mala oblepenú obväzmi, z ruky mi vystreľovala pálčivá bolesť a tvár mi objímalo niekoľko leukoplastov. To aby som sa jej išla poďakovať.

Mama si povzdychla, odložila denník na bielu, prachom zapadanú poličku a podišla ku mne.

„Bells, moje zlatíčko, všetko bude dobré.“

„Ja ho zabijem. To ti sľubujem. Len...“ Nemohla som pokračovať ďalej. Veď predsa ani neviem, čo to bolo zač. Zrazu sa mi všetko rozmazalo. Upadla som do hlbokého spánku, spôsobeného omamnými liekmi.

Už je to mesiac od mojej „nehody“. Cítim sa fit. Postupné tréningy mi dodali na sile. A konečne ma mama pustila na hliadku...

Znova som začula to vrčanie. Opatrne som odložila malú knihu v tvrdej väzbe a stisla som kušu. Očami som pátrala v tme. Sem tam preletel mojím obzorom netopier, ale žiadne iné podozrivé tiene. No je toto možné? Prosila som v duchu, aby už vyliezol.

„Sanctificetur dea viam meam!“ pošepkala som do čiernej tmy. Malý les osvietila silná žiara oranžového svetla a to, čo sa v nej skrývalo, utekalo rýchlo preč. Dve nohy, čierny plášť, neuveriteľná rýchlosť. Upír? Ako to, že ma ihneď nezabil? Teda sa ani nepokúsil. Normálne som sa urazila.

Vstala som a ponaťahovala som si všetky svaly. Niečo do mňa vrazilo. Kuša mi vyletela z ruky niekde do tmy. Znova to do mňa vrazilo. Silný poryv vetra mi vmietol vlasy do tváre.

„No, ukáž sa ty obluda!“ zakričala som. Z vrecka som vytiahla stredne veľký strieborný nôž napustený jedom.  Ozval sa iba hysterický smiech.

„Nechytíš ma, nechytíš ma!“ ozvalo sa lesom.

Pripadalo mi to ako detský hlas. A znova smiech. Otáčala som sa dokola, ale nikde som to nevidela.

„Jeden, dva, tri, štyri, päť, šesť!“

Zmocňoval sa ma strach. Schmatla som všetky svoje veci a utekala som naprieč lesom.

„Uteč! Ostaň! Bež!“ ozývalo sa pomedzi stromy. Zrýchľoval sa mi tep. Srdce mi búšilo až v spánkoch. Lapala som po dychu a nohy sa už hnali samé.

„Nechceš sa hrať?“ ozvalo sa smutne.

„Daj mi pokoj!“ zakričala som do tmy.

„Jeden, dva, tri, štyri, päť, šesť...“ A znova.

Stromov bolo čoraz menej a menej. Predo mnou sa rozprestrelo mesto. Hlas utíchol. Do tohto lesa už nepôjdem. Nikdy. Rádu nepoviem, čo sa stalo. Nemôžem im predsa povedať, že som neuspela.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kliatba - 4. kapitola - Dieťa:

 1
28.06.2011 [8:38]

Rose252 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!